Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1395
Heisann!

Skal ut å kjøpe ananas og lurte derfor på om noen visste om noen billige steder? Skal kjøpe i høyt kvantum (rundt 10-15 stk). Har merket at butikker ikke så alt for ofte ikke har flere en fire til fem stk fremme, mulig de har mer, men dette har ikke jeg sett noe til i så fall. Butikker jeg har tilgjengelige er Meny, Kiwi og Rimi, etter som disse har rimelig like priser tenker jeg mer på de små butikkene som selger frukt o.l. Jeg bor i Bærum, like ved Oslo så det er rundt her jeg sikter til.

Setter pris på hjelp!
Kiwi..du kan til og med hustle og få dobbelt så mye spenn tilbake.
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Kiwi..du kan til og med hustle og få dobbelt så mye spenn tilbake.
Vis hele sitatet...
Liker tanken, kjenner en som jobber der så kan se hva jeg kan få til. Takk!
Hva med frukt sjappa ved gamle 7-eleven på Haslum?
Noen som har sett på trekant, skjønner jeg ^^,
Skulle akkurat til å spørre om han skulle få en heftig blowjob
Coop Mega på Bekkestua! Der bør de ha en del, hvis ikke de har nok har du jo også rema1000 og rimi innen 200m!
Sist endret av Fredrik...; 23. desember 2010 kl. 20:36.
Sjekk ut frukt&grønt- handleren ved Eiksmarkasenteret, pleier å være en del der!
Kan sikkert prute litt også
Sitat av ubrukelig Vis innlegg
Noen som har sett på trekant, skjønner jeg ^^,
Vis hele sitatet...
Har du sagt A får du si B... Nå sitter jeg og lurer på hvordan dette kan henge sammen.
Sitat av ubrukelig Vis innlegg
Noen som har sett på trekant, skjønner jeg ^^,
Vis hele sitatet...
Whaat?
Kan du utdype dette? xD
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Whaat?
Kan du utdype dette? xD
Vis hele sitatet...
De sier at sæden smaker bedre når man har spist ananas.
Sitat av StiSko Vis innlegg
De sier at sæden smaker bedre når man har spist ananas.
Vis hele sitatet...
Okeeeei..
Flotte greier altså xD
Ananas gir visstnok bedre sædsmak.
Han har til og med Quagmire som sin avatar.
Jaja, da kan jeg med sikkerhet si at jeg har nok ananas! Gikk på Kiwi og kjøpte 8 stk til 19,65kr pr stk! Og for alle de som lurte på hva jeg skal med all ananasen så ja, vi kan vel bare nøye oss med å si at det blir en form for "gave" til slutt ja