Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1099
Mange her som er interessert i PS?

Vel, da kan jo all, for treningens skyld, rekommendere de flotteste tipsene eller linkene (helst ikke!) til oss med-nnfere!

Hvorfor jeg spør? Jo, nemlig! Fordi min gode venn, Herr. Xbyte, sier jeg er altfor dårlig til å lage mine egne effekter! Det er jo selvfølgelig kjempebra at han sier det, fordi jo mer piss jeg får fra andre, jo mer tips og triks mottar jeg

Så, om du har 5 min til å si hvilket tips du vil gi og sier fremgangsmåten du bruker, så er det helt flott for oss PS-frelste!

Her er noen av mine bakgrunnsbilder som jeg har laget i ja, nettopp!, photoshop! http://niigu.deviantart.com
Ønsker tilbakemelding og spesielt kritikk!

Takker til alles bidrag om det blir noe!
www.hah.net har en bra tutorial samling på norsk for å sette seg inn i ps. mest for nybörjare, men bra alikevel.
Trådstarter
Jeg vet det, det samme har www.photoshopcafe.com
www.ascenvia.net og www.psworkshop.net linker til loads med tutorials for photoshop.. Her finner du det meste, oppdatert ofte også!
døh, nigu... slå opp i en engelsk-norsk/norsk-engelsk-ordbok og sjekk stavinga på det engelske ordet for fred...