Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 507
hei, er det noen som vet om noen nettsteder som selger et slikt http://www.addonics.com/products/fla...er/adidesd.asp eller lignende produkt. det jeg mener med nettsteder er om det er noen norske nettsteder som selger det til en overkommelig pris?.

Uncle_sylvert out.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
SD->IDE har jeg sett lite bruk for, de fleste respektable embeddedting bruker enda CF->IDE.

Hva skal du bruke dette til ?
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
SD->IDE har jeg sett lite bruk for, de fleste respektable embeddedting bruker enda CF->IDE.

Hva skal du bruke dette til ?
Vis hele sitatet...
skal brukes til et mikro kontroller prosjekt som jeg har tenkt å sette igang med etter jul. ser bare etter deler nå.

planen var da å bruke det som harddisk på et mikro ITX kort. slik at jeg slipper å være bekymret for vibrasjons skader osv.


grunnen til SD framfor CompactFlash er at det er relativt billiger for hver GB samtidg som at jeg ikke trenger noen spessiel uytelse.

Sitat av meitemark Vis innlegg
Vis hele sitatet...
takk skal du ha. hvordan er kvaliteten på de brikkene da? foventer ingenting men litt surt hvis det bruker å være feil på de.