Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 2839
Nok en utsettelse ramla inn i innboksen min i går så jeg ble forbanna og gir ut skiva nå uansett faen:

http://ryu.manualdesign.no/alexander/skitch//nordland_inge.jpg-20101005-161744.png

Coveret er designa av superhelt Are Kleivan (mest kjent for Øya-profilen). Trykk og promotering betalt for av fans (donasjoner). Setter stor pris på all hjelp med å få den ut til folket, så fortell alle du kjenner (hvis du kan digge såklart).

Dette er dansemusikk for roboter.
Utrolig stilig design! Laster ned nå for å høre, så får du tilbakemelding på musikken senere
Håper det fenger.
Eneste sangen som var grei som jeg da syns er underground , ellers for folk med spesiell musikksmak :P
ArbeidsledigProletar
Hah, likte dette, kommer sikkert en liten donasjon flyvende en dag. Men må være kjip med pengene atm siden man lever på dagpenger. (verneplikt)
Slettes ikke galt dette nei. Har ikke hørt igjennom alle enda men de 3 jeg har hørt hele av nå så var det 2 jeg faktisk likte.
Sinnsykt bra!
Enkelt og greit!
Synes dette jevnt over var ganske bra!
ArbeidsledigProletar
Tjære for alltid er etter en gjennomlytning virkelig favoritten (på tross av litt velkjente virkemidler) ... :P Og får litt Röyksopp - Junior "vibber" av dette. Kos greier.
Takk, takk! Favoritten min er Penguin, eller tittelsporet. Men etter å ha jobbet med skiva så lenge må jeg ærlig innrømme at jeg er egentlig passe lei alle sammen.

Nå som plata er ute kan jeg i det minste fortsette på neste album med god samvittighet.
Syk musikk! blir chiptune rave hos meg ikveld!
ArbeidsledigProletar
Sitat av Twistz Vis innlegg
Gjør oss alle en tjeneste. Ikke lag nytt album.
Dette sugde pikk. Hører heller på Britney Spears.
Vis hele sitatet...
Unødvendig post i det store og det hele, konstruktiv kritikk? Gå vekk.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg har bare hørt på Nordland og Penguin så langt, men liker begge veldig godt. Fra og med 02:30 kjører Penguin igang med noen skikkelig digge lyder. Det er helt klart min favoritt. Jeg har lastet ned hele albumet og laster den opp på musikkspilleren min for gjennomlytting. Takk for at du deler!


Jeg trenger vel egentlig ikke si det, men Twitz er en idiot.
Sist endret av Mullah; 5. oktober 2010 kl. 19:24.
Sitat av Twistz Vis innlegg
Gjør oss alle en tjeneste. Ikke lag nytt album.
Dette sugde pikk. Hører heller på Britney Spears.
Vis hele sitatet...
Ikke alle hører på listepop, vet du.

Likte musikken, og har faktisk lenge vært på leting etter noe litt retro electronica - liker også veldig bra Ronald Jenkees selv om dette ikke blir helt det samme.
Sitat av Twistz Vis innlegg
Gjør oss alle en tjeneste. Ikke lag nytt album.
Dette sugde pikk. Hører heller på Britney Spears.
Vis hele sitatet...
Gjør oss alle en tjeneste. Kutt av deg fingrene sånn at du må skrive med nesen, på den måten gidder du kanskje ikke å poste søppel.

Edit: For å ikke gå helt off-topic, dette var ganske digg å høre på. Du får æren av å (nesten) innvie den nye sikringen i forsterkeren min. Det er det ikke alle som får lov til. Designet på coveret var også rimelig nice.
Sist endret av drittunge; 5. oktober 2010 kl. 19:30.
Wow! dette likte jeg , jeg elsker 8-bit og musikk

bra "danse musikk for roboter" hehe , du har etter min mening mange gode låter og kult design på cover, men du mangler fortsatt det siste lille steget og skikkelige fengende refreng som gjør at sangene virkelig tar av, men alt i alt utrolig bra!!

her har du litt imspirrasjon:
http://open.spotify.com/user/xhacktl...kl7CxhtlJTpJRX

http://www.youtube.com/watch?v=YOZ2996ECaI

keep up the good work.
Dårlig musikk. Noe rik blir du ikke akkurat på sånn drittmusikk heller ikke kjent, hvis det var intensjonene dine i det hele tatt. I bunn og grunn, noe helt kjedelig og dårlig arbeid. Sitte på PCen og holde på med mixeprogram er juks.
Tusen takk for all responsen, hyggelig å lese!

@Porter123: Litt spent på hva du mener med mikseprogram? Jeg bruker trackere, og det er ingenting på skiva som er laget av noen andre (forutenom Amen-breaken i "Røykmaskin" som nok er verdens mest kjente sample). Bruker rundt regna 60 timer på hver låt, så det er litt trist når noen tror det bare er å trykke på en knapp.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Jeg synes det er greit at folk ikke liker musikken, men å bare si "dårlig musikk", "drittmusikk", "dette sugde pikk" er ikke særlig konstruktivt.

Dette er chiptunes. Ja, det er noe sært og faller ikke i smak for alle. Nei, det er ikke ræva, og det er ikke musikken til Binärpilot heller.

Porter123: mikseprogram? Kjenner du til trackere? Madtracker, kanskje? Er relativt sikker på at det er dette Binärpilot bruker i sin produksjon, og det er nok ikke så simpelt som du tror det er. Hvordan noen slags form for musikkproduksjon er "juks" forstår jeg uansett ikke. Så lenge musikken er kul, nei?

EDIT: Ser ut som jeg ble slått.
Sist endret av ticks; 5. oktober 2010 kl. 19:43.
Awesome album, keep up the good work! =) Kan nesten ikke nevne noen spesielle favoritter, dette var episk.
Hva er det med idioter som sier at dette er dritt-musikk, det er jo utrolig kult, digger spesielt navnet Binärpilot

Det er en annen musikksjanger enn det dere har vendt dere til, det betyr ikke at dere hadde klart det samme.

Jeg digga det
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Musikken din er nektar for mine ører som alltid!
Jeg har ikke rukket å plukke meg ut noen helt klare favoritter fra dette albumet enda. Det er et helt fantastisk å høre på uten å tenke på hvilken sang som heter hva.
Du skal nok ikke se bort fra at det kommer en donasjon fra meg snart

Og Twistz er et forbanna troll...
Robot Wars var jo dritfet, så jeg har store forventninger til dette! Skal betale for meg også! Innen 15. (lønn)
Dette var jo bare utrolig digg å høre på

Flott at det eksisterer folk som tør å gå andre veier enn mainstream søppelet som spys ut !
Jeg er en person som hører på Hardrock / Metalcore / Death metal osv, men jeg må få si at dette likte jeg! Hører gjennom platen nå, og kommer mest sannsynlig til å donere / kjøpe platen.

Kjapt spørsmål, hva skjer om jeg bestiller en plate til Mars?

Må bare få si at dette er kvalitetsmusikk som man merker at du har lagt mye tid i å lage dette. Thumbs up!
Hehe, morro musikk
Ikke noe jeg kommer til å høre på i lengden, men vil så abselutt bli satt på i rette "anledning'a"
Sært? Ja
Bra? Sinnsykt!

Morro musikk som fikk fram smilet på denne karen ivertfall
@Dimergon: Involverer nok en tur til Andøya og mye finger-kryssing
må bare si, etter å ha hørt igjenom sangene dine 12013203 ganger.you just gained a supadupahypasupa fan
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Herregud, dette var stiligere enn traktor. Og coveret... Jeg får lyst til å spise det.

Neste lønning.
Tjære for alltid utmerket seg veldig for meg. Likte veldig godt melodien i sangen .
:(){ :|:& };:
trond89's Avatar
Episk, digger penguin
Part time ninja
locked65's Avatar
Konge album !

Digger låta Draugen. og penguin

Håper på mer av dette i framtiden !
Ah, min kompliment.
Gratulerer med stilig cover og!
Va jo kul musikk dette
Coveret var stilfult detogså.
Sist endret av Jack Daniels; 10. oktober 2010 kl. 19:55.