Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 606
Godmorgen godtfolk!

Jeg er fullstendig klar over at det finnes så alt for mange slike tråder fra før her på Freakforum, men det virker som om de litt over middels datainterresserte der ute liker å finne PC'er til andre, så jeg hiver meg på bølgen og oppretter en tråd om hvilken PC jeg bør kjøpe meg

Nå har det seg sånn at jeg skal bestille meg en laptop før dagen er omme.
Laptop'en skal brukes hovedsaklig som student-PC ved høgskoleutdanning.

Jeg kommer til å bruke PC'en til surfing, musikk- og filmavspilling, ved siden av normalt skolearbeide.

Mine "kriterier":
- Liten skjerm (ca 13-15")
- Liten vekt.
- ca 5000,- kr.

Hvis dere finner en superduper PC som bryter noen av kriteriene så gjør dette selvfølgelig ingenting.

Takk!
Kjøp denne. Den er lett og lekker, og klarer å avspille HD-materiale uten større problemer. Batterikapasiteten er på fantastiske 12-14 timer.

Edit: Jeg har lillebroren UL30A som kom i mange forskjellige utgaver da jeg kjøpte den, blant annet med forskjellige harddisker, RAM-størrelse og størrelse på batteriet. Det er mulig dette gjelder denne også, så vær forsiktig.
Sist endret av DonTomaso; 29. august 2010 kl. 10:35.
Oh, den virket faktisk ganske lekker!
Var riktignok litt dyr, men det er mulig den siste tusenlappen er verdt det...