Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 633
hanmannsann
Hva synest dere

Hovedkort: MSI 648 MAX-F Hovedkort for S478/533mhz 793,-

Prosessor: Intel Pentium 4 2.4 GHz Boxed PC533 1701,-

Skjermkort: MSI G4 Ti4800SE-VTD8X GF4 Ti 4800 SE - 128 MB 1429,-

Cd-brenner: MSI CD-brenner IDE 52x/24x/52x 476,-

DVD: MSI DVD-spiller IDE 16x/48x (D16) 361,-

Harddisk: Western Digital Caviar 120GB 8mb IDE 7200RPM 1233,-

Minne: DDR-DIMM PC2700 512MB DDR CL2.5 439,-

Kabinett: Chieftec Matrix Medium Tower m/dør Sort 858,-

Alt: 7290,-

Dette med Intel eller AMD er ikke fastlåst.
Det er et poeng at skjermkortet har inngang for video.
Grunnen til at de fleste artiklene er MSI er at jeg har holdt seg til ett merke for å være sikker på at de komuniserer godt. MSI er valgt på grunnlag av pris.
Prisene er hentet fra flexi-data.no fordi jeg kan hente tingene der og dermed slippe porto.
_________________
På forhånd takk
Skulle heller kjøpe et Radeon 9500 pro om jeg var deg....synes egentlig også du heller sku satse på AMD men men...it's your choice
Ja, Radeon er bedre.
Hvis du vil overklokke er pentium svaret, de er bittelitt dyrere og er kaldere. Amd er billigere, men varmere.
Hvis du har nok penger så ville jeg ha tatt pentium.
Helt enig med Redstorm.. Jeg har AMD selv, og er dritfornøyd med det, men jeg ville nok drept noen for å få den PC-en du skal skaffe deg Men ATI Radeon er nok et bedre 3D-kort enn det du valgte..
ja, Intel er kaldere og bedre å klokke...men AMD er fortsatt en raskere prosessor...en AMD Barton 3000+ @ 2.5GHz er raskere enn en P4 3.06GHz...så da spørs det om man tjener på å kjøpe P4en og klokke den