Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1149
Vurderer å kjøpe meg en HTC Wildfire. Lurer på om noen har erfaring med denne?
Veldig fin og kompakt telefon. God å holde i. Oppløsningen på skjermen var ikke akkurat i toppklasse. Utifra det jeg testet virket det som en billig versjon av Desire på en måte. Telefonen i seg selv var ganske god og responsiv.
Jeg har nå hatt den i nesten 2uker! Og ja jeg kan anbefale den! leter du etter en android telfon med multituch til en billig penge så er wildfire veldig fin, oppløsningen er det mange som sier er et minus men kan ikke helt si jeg har hatt problemer med det enda. Er noen Apps som folk sier ikke fungerer pga lav oppløsning men de jeg har testet har funket utmerket!

Den er også veldig fin å se på og bateriet holder en god stund!
Sitat av -=Insane=- Vis innlegg
Jeg har nå hatt den i nesten 2uker! Og ja jeg kan anbefale den! leter du etter en android telfon med multituch til en billig penge så er wildfire veldig fin, oppløsningen er det mange som sier er et minus men kan ikke helt si jeg har hatt problemer med det enda. Er noen Apps som folk sier ikke fungerer pga lav oppløsning men de jeg har testet har funket utmerket!

Den er også veldig fin å se på og bateriet holder en god stund!
Vis hele sitatet...
Har den selv og sier akkurat det samme. Veldig mye telefon for pengene.