Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 4279
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Heisann.
Har en kompis som driver med ganske stor fake-leg business. Metoden er neglelakkfjerner, laminatpapir og laserprinter. Han har holdt på med dette en liten stund nå, og har kansje lagd en 100-150 leg. Han tar selvfølgelig betalt for dette.

Noen her som vet hva straffen hadde vært for dette hvis han ble tatt?
Sist endret av Buddapower; 31. juli 2010 kl. 18:17.
det er ganske serriøst, en kompis mistet retten til bankkort og fikk 7000 i bot...
Men dette var et skrapet bankort da.
"Øko-Terrorist"
Sitat av PirateFreak Vis innlegg
det er ganske serriøst, en kompis mistet retten til bankkort og fikk 7000 i bot...
Men dette var et skrapet bankort da.
Vis hele sitatet...
Den skalaen some Buddapower snakker om her kan nok lett føre til fengsels straff.
kompisen din blir ikke tat hvis han tar en han stole på, å gjør han om den enneste som vet at er e kompisen din som lage fakelegg..

åsså tar du imot bestillinger og lage flere agenter å da blir det mere vrient av politiet å finne ut kem.

men søker du på google så vil du finne litt av vært
Helt tydelig at kompisen din sitter fint i det om noen tyster - og med 100-150 legg på samvittigheten burde han kanskje få høre konsekvensene snart, ja.

Og Silje; Var ikke særlig lett å forstå det du skrev. Full?
Og så klart er det lett for Politiet å finne ut hvem det er om de har en "agent" i avhør, som du så fint kalte det.
Kan du skrive slik at folk forstår deg?
Sitat av S!ljee Vis innlegg
kompisen din blir ikke tat hvis han tar en han stole på, å gjør han om den enneste som vet at er e kompisen din som lage fakelegg..

åsså tar du imot bestillinger og lage flere agenter å da blir det mere vrient av politiet å finne ut kem.

men søker du på google så vil du finne litt av vært
Vis hele sitatet...

Jeg tror nok at vennen din kan vente seg en dugelig bot, og muligens også fengselsstraff. Det kommer jo også litt an på hvor gammel han er. Er han 14, så kommer han selvfølgelig ikke i fengsel.
okei okei, jeg er ikke full, mere fylle dårlig.. men værtfall, hvofor er det lov og selge falsk legetimasjon i USA og ikke i Norge? jeg er ganske forvirret nu..
Er legitimasjonen falsk hvis den faktisk , uten at noen har gjort noe med det, slitt? Så slitt at diverse tall er blitt litt "rare"?

Det kan jo være en unnskyldning da, hvis man blir tatt med bankkort med feil fødselsår? "Det er vel bare litt slitt?"
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Sitat av S!ljee Vis innlegg
okei okei, jeg er ikke full, mere fylle dårlig.. men værtfall, hvofor er det lov og selge falsk legetimasjon i USA og ikke i Norge? jeg er ganske forvirret nu..
Vis hele sitatet...
Siden når har det vært lov å selge falsk leg i USA? Aner ikke hvor du har fått dette fra, men USA har faktisk lover om dokumentforfalskning de også
Sitat av Stickyshift Vis innlegg
Siden når har det vært lov å selge falsk leg i USA? Aner ikke hvor du har fått dette fra, men USA har faktisk lover om dokumentforfalskning de også
Vis hele sitatet...
Hun tenker sikkert på de sidene som selger ugyldige ID-kort.

Etterligninger av studentbevis, internasjonal identifikasjonskort, førerkort.. osv osv.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Hun tenker sikkert på de sidene som selger ugyldige ID-kort.

Etterligninger av studentbevis, internasjonal identifikasjonskort, førerkort.. osv osv.
Vis hele sitatet...
ja slik ! hvorfor er det lov ?
"Øko-Terrorist"
Sitat av S!ljee Vis innlegg
ja slik ! hvorfor er det lov ?
Vis hele sitatet...
Fordi det ikke er kopier av allerede eksisterende ID kort, men de lager "sine egne" design på ID kort som ikke eksisterer, og som egentlig ikke er gyldig ID.
Ahhaaa fikk en foretningside nu

▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei. Stjeler tråden din litt, unødvendig å lage ny
Noen som vet hva jeg kan bruke for å skrive på bankkort? er født i 1990 og tenkte å gjøre det om til 1988..
Sitat av kuri Vis innlegg
Hei. Stjeler tråden din litt, unødvendig å lage ny
Noen som vet hva jeg kan bruke for å skrive på bankkort? er født i 1990 og tenkte å gjøre det om til 1988..
Vis hele sitatet...
Kan ikke si jeg vet om noe som vil sitte i lengden annet enn å brenne det inn på noen måte.. Men av nyskjerrighet; hvorfor skal du bytte fra 1990 til '88? Du er jo 20 år og kan få kjøpt øl og røyk osv.
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Finn en skrivemaskin med kulehode og rettetast
Sist endret av M72; 26. august 2010 kl. 16:32.
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Kan ikke si jeg vet om noe som vil sitte i lengden annet enn å brenne det inn på noen måte.. Men av nyskjerrighet; hvorfor skal du bytte fra 1990 til '88? Du er jo 20 år og kan få kjøpt øl og røyk osv.
Vis hele sitatet...
utesteder med 21årsgrense?
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Kan ikke si jeg vet om noe som vil sitte i lengden annet enn å brenne det inn på noen måte.. Men av nyskjerrighet; hvorfor skal du bytte fra 1990 til '88? Du er jo 20 år og kan få kjøpt øl og røyk osv.
Vis hele sitatet...
Fyller ikke 20 før i november, kjipt å ikke kunne gå på 20-års steder når alle mine venner gjør det.. Litt teit hvis jeg blir busta for å fake ett par månder.. men men
Tynn, tynn tusj
Sitat av kuri Vis innlegg
Fyller ikke 20 før i november, kjipt å ikke kunne gå på 20-års steder når alle mine venner gjør det.. Litt teit hvis jeg blir busta for å fake ett par månder.. men men
Vis hele sitatet...
Ah skjønner
Takk for svar, fixa det nå nettopp.. da er helgen redda.. ser bra ut
Hva gjorde du?
Hvorfor holde på med sånnt egentlig, vent til dere fyller det året dere har "behov" for!
Sitat av Dotten Vis innlegg
Hvorfor holde på med sånnt egentlig, vent til dere fyller det året dere har "behov" for!
Vis hele sitatet...
fordi de fleste føler seg mer fri med et fake leg, og det er ikke nice å ikke kunne få kjøpe det du selv ønsker. sier seg selv at an 16 åring ikke gidder å vente 2 år eller mer da det finnes snarveier
HAha -xD fake legg trengs , er du mindre en 18 trenger du fake legg for og komm einn på utesteder , men suger og bli tatt for det da , er vel rundt 7000 kr du får i bot , men du skriver jo bare et annet navn på legget og viss dem tar legge ditt så tar du bena fatt og løper avgårde ! ;D