Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 795
halla freaks

Jeg bare lurte på om noen her på forumet vet om en billig og enkel måte å komme seg til Athens i Hellas på? Jeg har sjekka flybilletter på SAS og slikt, men det blir litt for dyrt for meg. Sjekket også Ryanair, men virka som de ikke hadde noen "stasjoner" i Hellas.

Kanskje jeg forklarte meg dårlig, eller dere ikke skjønte et kvekk, men hvis du gjorde, kunne du kanskje svart på spørsmålet mitt.

Setter stor pris på gode tips
Hva er det billigste alternativet du får når du søker med http://da.momondo.com/ ?
Og hva er budsjettet ditt?
Sist endret av Turbolego; 3. juli 2010 kl. 22:52.
http://www.restplass.no/charter/

Sjekk charter selskapene, spørs jo litt hvor du reiser fra etc.
Men du kan kjøpe kun fly med dem, og da får du ofte meget billige seter.

Men var ikke så mye info om hvor du skulle reise fra/til og hva du søkte av priser.
Trådstarter
53 4
thanks man
jeg tenkte meg på rundt 3000 kr, men jeg er ikke helt sikkert hvor langt jeg kan dra det.
Sist endret av Hippe; 3. juli 2010 kl. 22:58.
Sitat av Hippe Vis innlegg
thanks man
jeg tenkte meg på rundt 3000 kr, men jeg er ikke helt sikkert hvor langt jeg kan dra det.
Vis hele sitatet...
Én uke fra 14 til 21 juli tur-retur: 2382 spenn.

Trådstarter
53 4
vel, jeg bor i stavanger området. Og har lyst å komme meg til Athens og besøke dama, (ikke spør hvordan vi ble sammen :P ) og med tanke på at hu bor i athens, så hadde det vært veldig greit å endt opp der :P
Sitat av Hippe Vis innlegg
vel, jeg bor i stavanger området. Og har lyst å komme meg til Athens og besøke dama, (ikke spør hvordan vi ble sammen :P ) og med tanke på at hu bor i athens, så hadde det vært veldig greit å endt opp der :P
Vis hele sitatet...
Da blir det en høvding mer ca.
Dersom du tar buss/tog til oslo ellerno´kan det bli billigere.
Gidder du å sjekke selv på http://da.momondo.com/ og sjekke med tidspunkt?

Trådstarter
53 4
jo'a det ser jo forsovet bra ut. Skal sjekke litt mer på de sidene. Takk for hjelpa

Har forresten er spørsmål... jeg sjekka sånne charterturer til Athens, og der var det veldig billige reiser, men det var også bosted dekket i kostandene (virket det som), er det noen måte å bare kunne ta flyet med disse harry turistene eller?
Sitat av Hippe Vis innlegg
Har forresten er spørsmål... jeg sjekka sånne charterturer til Athens, og der var det veldig billige reiser, men det var også bosted dekket i kostandene (virket det som), er det noen måte å bare kunne ta flyet med disse harry turistene eller?
Vis hele sitatet...
Ring charter-selskapet og spør.
Er ikke værre enn det, om de har noen ledige plasser på flyet er det vinn-vinn om du kommer i siste liten og fyller opp et sete.
0 problem å få kun fly på restplass for 995,. selvfølgelig ikke midt i fellesferien da.
Jeg tror du vil komme langt med å starte å søke etter reiser til Athen som er det norske navnet på byen.
Finn.no -> REISE

Der kan du jo prøve å søke
flybilligst.com
flybilligst.no