Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 655
Heisann

Tenkte jeg skulle dele mine små snippets med dere, jeg har bare lagt ut de små snippetsene jeg har skrudd sammen mens jeg har prøvd og lære meg effekter og teknikker i FL studio9.

Det er veldig mye randome greier, men jeg syns det er utrolig gøy og jobbe med kreativiteten og prøve og forstå FL studio, men er så sykt mye og sette seg inn i. -_-

Dette er bare på gøy og kanskje noen kan komme med litt konstruktiv kritikk, kanskje noen guider som har funket for dere?

Jeg har forstått det slikt at for og få full effekt av FL studio bør jeg skaffe meg forskjellige plugins osv, dette har jeg ikke giddet ennå, men har planer om og skaffe litt pluggins.

http://www.myspace.com/jrgbeats

Logoen laget jeg på 5 minutter, den er jeg faktisk mest fornøyd med av alt :P

Kos dere med litt amatør opplegg
Vel, det jeg kan gi deg av konstruktiv kritikk er som følger.

Du bruker alt for liten tid med prosjektene du jobber med, det er for mange som vil lage musikk på å toppen bruke en time på vært enkelt prosjekt, noe som gjør musikken ganske uinteressant fra begynnelsen.

Du bruker alt for få elementer til å skape et lydspekter som skaper interesse, det blir rett og slett for PC laget. (statisk/uekte)
Youtube er btw en fin plass å finne god FL info. .

Rytmisk på bla snippet 1 og den siste, mister du effekten med å la beaten gå i feil takt i forhold til lead, så takt er noe du bør lese på

Men skal sies, selv om dette er alt for enkelt, og kansje ikke noe man bør laste opp som snippets for å promotere seg selv, vil jeg si at, om du jobber hardt, vil du kjapt jobbe deg opp en forståelse om hva det er jeg vil fram til

Alle må begynne noen plass, så liker du å produsere må du bare stå på, for det er ingen tvil om at du kan lage noe fett om du faktisk bruker noen dager, på å tyne fram den beste kreative siden av deg selv
Sitat av Themosthigh Vis innlegg
Vel, det jeg kan gi deg av konstruktiv kritikk er som følger.

Du bruker alt for liten tid med prosjektene du jobber med, det er for mange som vil lage musikk på å toppen bruke en time på vært enkelt prosjekt, noe som gjør musikken ganske uinteressant fra begynnelsen.

Du bruker alt for få elementer til å skape et lydspekter som skaper interesse, det blir rett og slett for PC laget. (statisk/uekte)
Youtube er btw en fin plass å finne god FL info. .

Rytmisk på bla snippet 1 og den siste, mister du effekten med å la beaten gå i feil takt i forhold til lead, så takt er noe du bør lese på

Men skal sies, selv om dette er alt for enkelt, og kansje ikke noe man bør laste opp som snippets for å promotere seg selv, vil jeg si at, om du jobber hardt, vil du kjapt jobbe deg opp en forståelse om hva det er jeg vil fram til

Alle må begynne noen plass, så liker du å produsere må du bare stå på, for det er ingen tvil om at du kan lage noe fett om du faktisk bruker noen dager, på å tyne fram den beste kreative siden av deg selv
Vis hele sitatet...
Slenger meg på denne.
likte snippet 5
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Nr 3 var forferdelig :/ Hører du ikke selv at pianoet spiller veeldig falskt i forhold til det som spilles på synthen?
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sitat av djxfade Vis innlegg
Nr 3 var forferdelig :/ Hører du ikke selv at pianoet spiller veeldig falskt i forhold til det som spilles på synthen?
Vis hele sitatet...
What he said.