Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2799
Har hatt et merkelig problem med min RiksTV-boks. Forøvrig en Grundig DTR 8720.

I det siste har TV2 og Discovery hakket veeldig mye, mens alle andre kanaler fungerer fint. Jeg oppdaterte kanallisten nå isted, og plutselig var alle TV2-kanalene og Discovery borte! Det merkeligste er at vi har en identisk boks, med identisk abonnement nede i stuen. Nede i stuen har vi alle kanaler, og alt fungerer greit. Flyttet denne boksen opp på rommet mitt, men fikk samme problemet. Hakket og dårlig på TV2 og Discovery. Veldig merkelig, ettersom begge boksene er tilkoblet samme antenne!

Hadde det ikke vært for at supporten til RiksTV stengte 22.00 hadde jeg ringte dem, men er det noen her som har hatt samme problemet, og vet hvordan jeg kan få TV2 tilbake?
Prøv å flytt på antennen og oppdater listen igjen. Du hadde nok for dårlig signal til å få inn disse kanalene. Har skjedd med meg også.
Trådstarter
Sitat av simen929 Vis innlegg
Prøv å flytt på antennen og oppdater listen igjen. Du hadde nok for dårlig signal til å få inn disse kanalene. Har skjedd med meg også.
Vis hele sitatet...
Ja, vet antenneforsterkeren er litt ustabil, men er det ikke rart alle andre kanaler fungerer 100%?
Er vel pga de sender fra forskjellige steder og at før når det var analogt signal var det bare "snø" på bildet, men nå når det er digitale hakker det. Når det blir for dårlig, får man ikke inn kanalene.