Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1188
Det falt nettopp inn i hodet mitt at det ville vært sykt kult å spilt ett gladiator spill, hvor man er en karakter og begynner i en by som ikke er kjent og til slutt ender opp i roma.

( Har sett nylig Gladiatoren Og Spartacus Blood and sand) Så er nok påvirket av det.

Men det hadde vært fett

Så ett spill colusseum road to freedom, med det var ett Ps2 spill og jeg tror at det er litt gammmelt hvis dere skjønner og ikke er så smooth som andre pc spill nå til dags.

Trenger spillet på Pc

Takker for hjelp
Sist endret av Swii; 5. mai 2010 kl. 23:10.
Har egentlig ikke peiling på spill, men tror du bør sjekke age of conan, tror det skal passe ganske bra til det du leter etter :-)
Trådstarter
mener å ha hørt rykter om at det var ufattelig masse bugs der? Stemmer det ? Pluss man må betale fast pris i måneden, tror jeg da. Har noen venner som spilte det men de slutta fort
Om du har en Gamecube tilgjengelig så kan jeg anbefale Gladiatus.
Utdatert på mange måter etter dagens standarder, men da det kom storkoste jeg meg med det.
Trådstarter
Synd at jeg ikke har en sånn stående. Desverre for meg er jeg en person som liker god grafikk på spill ( seffølgelig untakk slik som : age of empire2 og wc3 osv.) Men ellers liker jeg god grafikk og bevegelsene på karakteren bør være bra gjennomført :P
Veit ikke om dette er helt det du leter etter men gjør et forsøk Likevel.

Oblivion er ganske fett og gir deg muligheten til å gjøre omtrent det du vil. Spillet er veldig middelalderish satt i en fin fantasiverden. Spillet har en arena der du kjemper mot motstandere (npc) og stiger i rang etter hvert som du dreper dine motstandere helt til du blir Grand Champion. Deretter kan du gå inn i ringen ukentlig for å kjempe mot monstre. Utenom dette er det et av de bedre spillene jeg har spilt samt at grafikken er ganske bra. (ikke helt crysis, men fortsatt god.)
Trådstarter
Høres spennende ut. Men det Arena greiene er vel ikke main Object i Oblivion hvis jeg har rett. Ser for meg et
3D person Gladiator spill Men det er vel ikke noe slik ute på markedet nå. I alle fall ikke i den klassen jeg er ute etter
Selv om det ikke er direkte det du sikter til, så inneholder Assassins creed 2 noen av de elementene du nevner. Bortsett fra at du ikke er en gladiator.
Trådstarter
Assasins creed er kult har Selv gjenomført begge spillene

Jaja Får bare vente til den nærmeste framtid på ett spill som inneholder mine kriterier
Det nærmeste du kommer et gladiatorspill på PC som har grei grafikk er Oblivion. eod.
Bare synd at slåssingen i Oblivion er litt råte.
Men det hadde vært kult om et sånt spill hadde eksistert. Man kunne hatt muligheten til å velge sitt eget utstyr, kjøpt inn forskjellig armour. Kanskje hatt en funksjon som lot en designe sin egen ceremonial armour Hadde vært fet.
Sid Meiers Gladiator sim 300 B.C
Trådstarter
Fantastisk en person som vet hva jeg er ute etter Herlig Nabben. Ett mulitiplayer gladiator spill hadde vært stilig, med custom armor og sånn
Sitat av Swii Vis innlegg
Fantastisk en person som vet hva jeg er ute etter Herlig Nabben. Ett mulitiplayer gladiator spill hadde vært stilig, med custom armor og sånn
Vis hele sitatet...
Men han beskriver dog ett fiktivt spill, du spurte etter ett eksisterende
ikke gladiator spill.. men mount and blade: warband kan gi litt den følsen.. du starter som en taper med en hest å et sverd å må bygge opp reputation med et av rikene som er der.. hvem du velger å følge er helt opp til deg selv.. etter hvert som du går opp i lvl og får mer renown status kan du ha fler folk med deg som du tar komando over i slag det er også ridder tuneringer av forskjelige slag der (noe som ligner på gladiator kamper)

hele spillet gir en ganske realistisk følse så jeg blei ganske hekta i en god periode:P
link til siden: http://www.taleworlds.com/main.aspx

ligger også ute på bukta


sorry for elendig skriving.. er litt for trøtt!
Trådstarter
Haha Morsomt at du nevnte M&B :P Har det også Og digget det en periode, men stoppet bare å spille kanskje jeg skal begynne igjen
Rise of the Argonauts kunne kanskje vært noe? Det er et slags gladiator spill
http://www.youtube.com/watch?v=UZLcutWB7k8
Disse spillene er relativt gamle og ikke så imponerende grafikkmessig, men de er verdt å nevne

http://www.gamespot.com/pc/action/igladiator/index.html

http://www.gamespot.com/pc/strategy/...ome/index.html

Har ikke spilt dem selv så kan ikke si noe om kvalitet, men de får ihvertfall over gjennomsnittlig karakter på gamespot.