Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2581
Heisann!

I år er det min tur til å være russ, men jeg har ikke akkurat så mye penger for øyeblikket. Ettersom jeg bor i Lillehammer, befinner jeg meg ikke så veldig langt unna Lillehammertreffet som blir arrangert her, med ca 8000 medruss.

Jeg er ikke så veldig gira på å svi av 1300,- kr på inngangsbillett, så jeg lurer på, er det noen her som har erfaring med å snike seg inn på slike arrangementer? Blir man straffet med evnt. bot, utestengning fra fremtidige treff etc?

Jeg har noen kompiser som snek seg inn i fjor, og de sa det var forferdelig lett, men jeg vet ikke hvorvidt jeg tror på det, da de bare er keen på å få meg med i år og.

Har ikke sneket meg inn selv, men var der i fjor, og det var folk som snek seg inn hele tiden. Er/var veldig lett å gjøre det ved skogen der, bare å klatre over eller under gjerdet. Er mange foreldre osv som er vakter på dugnad, og de plukker for det meste søppel, og bryr seg ikke så veldig mye om noen sniker seg inn.

Hvordan det er med bøter osv for å gjøre det, vet jeg dessverre ikke. Men så lenge du ikke forlater plassen og holder deg unna bråk tviler jeg på at det blir noe problem. Var mange som snek seg inn uten å ha på seg noen form for russeutstyr.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg sneik meg inn der hoppa over gjerdet og var inne hele helga
Møtte creppern der, tror jeg om jeg husker rett. Det var utrolig lett å snike seg inn i år også, halvparten av de jeg kjente hadde sneket seg inn.
veit ikke hvordan det er i lillehammer, men på landtreffet i stavanger(kongeparken) er det ikke mye problem å snike seg inn. kjenner mange som ikke er russ som har komt seg inn. de må bare få lånt noe russe bokser så er det bare å hoppe over gjerdene.. og som sakt det er for det meste foreldre ol. som er vakter.
Jeg sneik meg inn på Lillehammertreffet i 2006, 2007 (da jeg selv var russ) og i 2008. Det går gjerder rundt hele treffet.
Jeg og noen kompiser fant et random sted i skogen og begynnte å gå innover mot musikken og lysene. Hvis du ser vakter bare legg deg ned.
Det er vanligvis div. telt osv i nærheten av de gjerdene, så når du hopper over bare løp til et telt og lat som at du tilhører der, så går du sakte vidre derfra. Husk bruk lange ermer sånn at vaktene ikke ser at du ikke har noe bånd på hånda.

Den ene gangen vi sneik oss inn ble vi sett av noen vakter, men da var det bare å løpe som faen til de ikke ser deg lenger og så fortsette oppdraget.
Du kan regne med å bli litt våt på vei inn, men det glemmer du fort når du først er inne.
kos deg