Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 823
Jeg husker å ha spilt et spill der en mann fra framtiden havnet i fortiden. Mannen hadde en blå hjelm og gul drakt. Han skulle oppsøke en bygning som har fått et datavirus (som er formet som en rød hai). Det endet med at han ble sendt tilbake i tiden. Og måtte kjempe seg oppover i tiden.

Han begynner med å slåss mot hulemennesker og bjørner med et klubb-våpen. Etterhvert kom han seg videre til romerrikets tid, middelalderen, cowboy-tiden, osv...

Jeg regner med at spillet er fra mellom 1994 og 1998. Spillet er i en tredje-persons perspektiv. En blanding av 2D og 3D, om jeg husker rett. Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å finne spillet på google. Er det noen som gjenkjenner spillet og vet tittelen?
Det matcher ikke helt beskrivelsen din men det eneste jeg kommer på er Keen spillene, der skulle man slåss mot noen datavirus om jeg ikke tar fullstendig feil.
Uuh.. jeg vet godt hvilket spill du mener. Kunne navnet på det for ikke lenge siden, men nå står det helt stille. Vet det heter noe med "Time" hvertfall.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av RandoMa Vis innlegg
Det matcher ikke helt beskrivelsen din men det eneste jeg kommer på er Keen spillene, der skulle man slåss mot noen datavirus om jeg ikke tar fullstendig feil.
Vis hele sitatet...
Tviler på det er keen. Det er hvertfall ikke slik jeg husker Commander Keen-spillene.
Shiit! Nå fant jeg ut av det.. i og med at "kosepaa" skrev Commander, så kom jeg på at det er "Time Commando" du er ute etter: http://www.gamespot.com/pc/action/ti...ndo/index.html
Sitat av novastar Vis innlegg
Shiit! Nå fant jeg ut av det.. i og med at "kosepaa" skrev Commander, så kom jeg på at det er "Time Commando" du er ute etter: http://www.gamespot.com/pc/action/ti...ndo/index.html
Vis hele sitatet...
Ah, flott. Tusen takk