Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1735
Jeg har tittet på:
HTC Touch Pro2
HTC Legend
HTC Desire

Skal bruke telefonen på nettet, ringe/sende SMS, egentlig det vanlige. Jeg vil ikke ha Iphone så er ikke nødvendig å komme med det som et alternativ.

Hvem av de nevnte telefonene er beste og hvem burde jeg velge?
Anbefaler HTC Leo HD2, helt fantastisk mobil.

Off-topic: hvilken, ikke hvem!
Sist endret av Dimergon; 6. april 2010 kl. 06:40.
Du kan og ta en titt på HTC Nexus One... har selv ikke testet den men har ikke så altfor stiv pris og utifa hva jeg har lest av anmeldelser er det en fantastisk telefon.
HTC Hero[COLOR="White"] titegn uauauauauauauua[/COLOR]
Hadde jeg skulle valgt en HTC telefon, så hadde jeg valgt HTC HD2
Jeg ville valgt Desire, du kan jo også se på Nexus One, mye dat samme.
Har nå også tittet lit på HTC HD mini. Hvorden er den i forhold til Desire og Legend?
Stemmer for HTC Hero her, har alt du trenger, er rask, og veldig god skjerm.

Vil derimot frabefale deg HTC tattoo, den suger balle.

De andre HTC modellene har jeg bare hørt noen små feil med.
Har HTC Hero selv, den fungerer bra og har gjort det siden jeg fikk den til jul. Den har blitt litt tregere nå, noen som har forslag til hva som kan være problemet?
Vil bare si en ting. Du har tittet på en ny telefon, men vet ikke hvilken du skal velge.


Edit: ops så Viva La sk33to var før meg.
Sist endret av Waffaz; 8. april 2010 kl. 23:20.
Sitat av mainer Vis innlegg
Har HTC Hero selv, den fungerer bra og har gjort det siden jeg fikk den til jul. Den har blitt litt tregere nå, noen som har forslag til hva som kan være problemet?
Vis hele sitatet...
Ganske selvsagt, å oppdatere software til nyeste versjon kan gjøre underverket.
Sist endret av illuSiOn^; 8. april 2010 kl. 23:59. Grunn: Skrivefeil.
▼ ... over en uke senere ... ▼
X10 eller Desire
N97 mini - spesielt hvis du liker QWERTY tastatur på mobilen din, den telefonen er bare fantastisk på de fleste områder. =)http://www.amobil.no/artikler/nokia_...514/konklusjon

Og google sin telefon som mange andre anbefaler: Google Nexus One: http://www.amobil.no/artikler/google...896/konklusjon

Jeg har akkurat kjøpt meg Google Nexus One selv og den er bare fantastisk. Like rask som den har rykte på seg til å være, sinnsykt bra musikkspiller og alt mulig annet. Men selv bruker jeg bare telefonen til MP3 spiller, ringing og sms'ing, så jeg bryr meg egentlig fint lite om de andre finessene. xD Men denne telefonen har uansett alt du noen gang kommer til å trenge i en telefon. I love Google!

Ingen over, ingen ved siden. Dette er de to helt klarte beste mobilene på markedet idag, sammen med HTC HD2 og samsung omnia HD, men ingen av de telefonen liker jeg noe godt, jeg vet ikke helt hvorfor.

Selv hadde jeg gått for Google Nexus One. =)
Sist endret av Boo-Boo; 19. april 2010 kl. 21:36.
Alle anbefaller HTC... Jeg kan anbefalle HTC Touch. Jeg vet ikke hva dere tror, men for meg er et utseende på telefonen også ganske viktig... Jeg vil antakelig ta den. Nå har jeg Nokia og elsker den, men HTC er...

http://www.mytrendyphone.no/shop/htc...hd-46345s.html

Just adorable...
Annbefaler htc hd2 , etter cookies home tab så blir mobilen annerleds og 100x bedre. HVertfall hvis man legger inn custom firmware.

Ellers kan du se på sony x10 , den har også 1 Ghz prosessor men bare android 2.1 !