Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 858
Jeg lurer på om cain og abel funker på vista jeg? altså jeg har vista og vil derfor bruke programmet. Evt. noen som har link til det? målet er å sniffe passord til msn osv..
hvor trygt ere å laste ned derfra og ikke direkte fra hjemmesiden dems? takk uansett
www.oxid.it/cain.html link til nedlasting fra hjemmesiden . . hvor det i tillegg ligger masse guides å eget forum . . have fun"! ;D
nok en gang, takk for hjelp=) men det er to linker der, og dermed lurer jeg på hvilken av de som funker til vista?=)
tipper det er den som står windows (?)
Sitat av ripsgard Vis innlegg
nok en gang, takk for hjelp=) men det er to linker der, og dermed lurer jeg på hvilken av de som funker til vista?=)
Vis hele sitatet...
Denne linken som ble nevnt ovenfor er til Vista i følge dem selv. Den fra dems egne hjemmesider står det ikke noe om Vista, så jeg er ikke helt sikker. Men det er jo bare å prøve.
Sist endret av B.A.; 17. mars 2010 kl. 19:12.