Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 744
Hei hei hei

Satt her og glante på finn.no så kom jeg plutselig over noe latterlig

http://www.finn.no/finn/bap/object?f...bap_resultpage

Er de spilla virkelig verdt 1 mill ?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Kort svar: Nei.

Det som er greia er at han ikke vil skrive noen pris, men du kan ikke oppgi "0.-" og "1.-" hadde blitt lite for så mye. Derfor har han skrevet en million og deretter berettet i teksten at han er villig til å diskutere prisen.
Dette er kvalifisert gjetting, jeg syntes prisen var høy og at forklaringen min kan passe godt.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg håper han bruker pengene på engelskkurs, hva nå enn han skal ha.

Jeg tviler på han virkelig mener 1 mill., men når man legger fram en "dummy-pris" skulle man jo tro det var mindre lurt å skrive en pris som får folk til å lure hva i helvete han har røykt. Er du interessert får du ta kontakt og spørre mannen.
Jeg husker noen år tilbake, da var det noen som solgte Nintendo (NES) 8-bit med alt tilbehør og alle spill i mint condition (uåpnet og lagret pent). Det ble en skyhøy pris på pakken! Klarer dessverre ikke å finne artikkel eller noe på det nå, for den hadde vært fint som et eksempel.