Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 3334
Hei , har nylig begynt å spille battlefield 2. Koser meg masse på en Tv2 server (Gulf Of Oman)

Noen fler som fortsatt spiller det? Har sett litt på Bad Company2 trailer, ser helt rått ut.. kommer ut snart?

Det jeg egentlig lurer på:

Når jeg kommer inn i Battlefield, i hovedmenyen kommer det en stor popup midt på skjermen

UPDATE TO 1.50! FREE TO PLAY NO EXCUSES SOLDIER.

Men underst i høyre hjørne står det at jeg har versjon "1.5.3153-802.0"
Og når jeg laster ned patch filen fra battle.no å trykker exe filen skjer det ingenting.
Noe jeg har gjort feil/misforstått?
Sist endret av jassågitt; 26. februar 2010 kl. 03:28.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Nei, du har ikke gjort noe galt. Meldingen står der uansett om du har patchet eller ikke. Litt irriterende, i grunn

Bad Company 2 kommer ut 4. mars (med andre ord om ei snau uke).
Sist endret av ticks; 26. februar 2010 kl. 03:36.
Mens jeg er her kan jeg vel også spørre:

Noen kule norske/svenske public servere dere vet om som faktisk er aktive døgnet rundt? Tv2 serverne har en tendens til å være aktive kun fra klokken 15 til 23 etc.

takker ticks
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av jassågitt Vis innlegg
Mens jeg er her kan jeg vel også spørre:

Noen kule norske/svenske public servere dere vet om som faktisk er aktive døgnet rundt? Tv2 serverne har en tendens til å være aktive kun fra klokken 15 til 23 etc.

takker ticks
Vis hele sitatet...
TV2 var liksom Norge sitt bidrag, så utenom dem har jeg dessverre ikke hørt om andre.
Anbefaler deg å laste ned Project Reality til BF2.
Spillet blir ikke digg før du blir dekket mens du desperat lader om defilbratoren på kompisen som ligger halvdød på bakken, de to tidligere forsøkene feilet, og du har bare batteri til et forsøk igjen.

Respawn tiden er kjempelang og distansene gedigne. Du kan ikke miste en til soldat.
http://www.realitymod.com/

Et helt annet spill
P.S: Voice er et must.

http://www.youtube.com/watch?v=LyabjaEnGqI

Merk hvordan de bruker grader til å regne ut posisjonen på fiender. Ingen radar her nei
Sitat av jassågitt Vis innlegg
Mens jeg er her kan jeg vel også spørre:

Noen kule norske/svenske public servere dere vet om som faktisk er aktive døgnet rundt?
Vis hele sitatet...
Lyse har også slike servere.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Vil legge til at videoen jeg lenket til er elendig og viser en meget gammel versjon av modden. Jeg angrer på at jeg lenket til den, men spist er spist.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Man har det ikke moro i PR før man svever 700 meter over bakken i et apache-helikopter, med en kamerat i pilotsetet, og du regner død fra oven på alt og alle nede på bakken

PR er spillet som har gitt meg de mest intense og "episke" spillopplevelsene, uten tvil, men det er ikke for alle.
Bad Company 2 kommer til å bli ubeskrivelig heftig. Har spillt betaen en stund nå, og sett omtrendt det som er av videoer på youtube. Squad Deathmatch med fire stykker kommer til å bli awesome. TG kommer til å bli ekstra morro.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av ticks Vis innlegg
Man har det ikke moro i PR før man svever 700 meter over bakken i et apache-helikopter, med en kamerat i pilotsetet, og du regner død fra oven på alt og alle nede på bakken

PR er spillet som har gitt meg de mest intense og "episke" spillopplevelsene, uten tvil, men det er ikke for alle.
Vis hele sitatet...
Liker meg best som medic i en squad som sammarbeider godt i "skogbaner", urbane områder kan dra seg.

Hater helikoptre, har opplevd at squad medlemmer har vært på gråten i voice over på sene kvelder

Trådstarter, last ned Project Reality!
Okey skal laste det ned! :-)

Er det egne Project reality public servere da eller?

Tror dere forresten geforce 8800 Gt holder til bad company 2?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av jassågitt Vis innlegg
Okey skal laste det ned! :-)

Er det egne Project reality public servere da eller?

Tror dere forresten geforce 8800 Gt holder til bad company 2?
Vis hele sitatet...
Jeg vet at geForce 8800 gt xxx vil slite med Bad Company i den grad at det vil fungere helt utmerket på middels eller lavere innstillinger. Jeg baserer dette på erfaringer med geForce 8800 gtx xxx på MW2.

PR har ingen servere som er ranked, men alle har punkbuster. Våpen får du tildelt i starten, det er "limited kits" så du må velge de du er best med.
Sitat av jassågitt Vis innlegg
Okey skal laste det ned! :-)

Er det egne Project reality public servere da eller?

Tror dere forresten geforce 8800 Gt holder til bad company 2?
Vis hele sitatet...
Jeg kjører BC2 på et 8800GT smertefritt på middels/high grafikk @ 1680x1050, så det skal gå helt fint. Og Betaen er dårlig optimert i tillegg ift. fullversjonen.
BFG (battlefield gotland) är enligt mig dom bästa servrarna att spela på. Ofta Admins där och ett report system som funkar.Spelar ofta på deras nr8. Bad Company 2 tycker jag är för mycket MW2. Hoppas på att BF3 är mer likt BF2 när det kommer. Jag har 2 st8800 gtx i min burk och det funkar fett på BC2
Sitat av caan Vis innlegg
BFG (battlefield gotland) är enligt mig dom bästa servrarna att spela på. Ofta Admins där och ett report system som funkar.Spelar ofta på deras nr8. Bad Company 2 tycker jag är för mycket MW2. Hoppas på att BF3 är mer likt BF2 när det kommer. Jag har 2 st8800 gtx i min burk och det funkar fett på BC2
Vis hele sitatet...
På hvilke måte er BC2 likt MW2?
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sitat av Restyle Vis innlegg
På hvilke måte er BC2 likt MW2?
Vis hele sitatet...
de har våpen?

Jeg har også spill BFBC2 betaen, og den er HEFTIG, gleder meg
Sitat av Sio Vis innlegg
Jeg vet at geForce 8800 gt xxx vil slite med Bad Company i den grad at det vil fungere helt utmerket på middels eller lavere innstillinger. Jeg baserer dette på erfaringer med geForce 8800 gtx xxx på MW2.

PR har ingen servere som er ranked, men alle har punkbuster. Våpen får du tildelt i starten, det er "limited kits" så du må velge de du er best med.
Vis hele sitatet...
Du baserer det med andre ord på pure bullshit... Du kan ikke sammenligne mw2 og bf:bc2..

De bruker helt forskjellige game-engines og er utviklet av helt forskjellige firmaer..
Enspillerdelen av Bad Company 2 er i hvert fall tydelig inspirert av Modern Warfare og Modern Warfare 2.
Sist endret av Franklin; 26. februar 2010 kl. 17:25.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av ztaale Vis innlegg
Du baserer det med andre ord på pure bullshit... Du kan ikke sammenligne mw2 og bf:bc2..

De bruker helt forskjellige game-engines og er utviklet av helt forskjellige firmaer..
Vis hele sitatet...
Fair enough.
Jeg gikk etter for bra det ser ut, noe mer grunnlag var der ikke.
Gameplayet i BC2 er og helt annerledes i forhold til tempo osv, det er mye mer teamwork og mye mindre run and gun.
Elsket BC2 betaen og klarer nesten ikke vente til neste uke når det kommer ut!
Sist endret av Herakles; 26. februar 2010 kl. 19:42.
Jeg har en gammel BF2 account som jeg gjerne vil gi bort til kompisen min.. Noen ide om det faktisk går ann når vi ikke har CD?
Katy Perry <3
Sitat av jassågitt Vis innlegg
Jeg har en gammel BF2 account som jeg gjerne vil gi bort til kompisen min.. Noen ide om det faktisk går ann når vi ikke har CD?
Vis hele sitatet...
Har kopisen din BF2? Hvis ikke må han nok kjøpe det. Hvis man laster ned spillet er jeg redd for at han ikke får spille over internet.
Hvis han har BF2, så kan du trykke på Retrive Account eller noe sånt, og deretter skrive inn Epost eller Account name, og passordet Dette er laget om man vil spille på samme account på en annen pc

PS: På patch 1.50 trenger man ikke lenger å bruke CD'en hver gang man skal spille, så han kan låne CD'en din, men må bruke en annen key, som ikke er brukt før. For å få registrert spillet. Hvis ikke går det ikke an å spille online.

Rett meg hvis jeg tar feil!
Sist endret av saxoni; 27. februar 2010 kl. 01:12.
4 Mars :-)

Noen som vet kas systemkrav er det ??
Tror at jeg må bestiller et 9800GT til og kjøre SLI :-)
Katy Perry <3
Har du svart på feil tråd nå ?
Det ble besvart tidligere. Tråd handler om BF2 så blir det nevnt BF BC2 så jeg spør bare
Katy Perry <3
åja, da så
Sitat av Restyle Vis innlegg
På hvilke måte er BC2 likt MW2?
Vis hele sitatet...
Jag tycker bara det kjänns som det när jag spelar det. Allt för mycket "mayhem" på banan du har på betan iallafall. Får inte helt kjänslan av att det är så mycket vikt på teamplay. Det är mest in att röja och dö
COD har vel ingen vehicles?
Nå er det vel likhetene snarere enn forskjellene som diskuteres?
Hva er forskjellen på likheter å forskjeller? Altså om noe likner på hverandre er det jo i utgangspunktet forskjellig

Sitat av Sio Vis innlegg
TV2 var liksom Norge sitt bidrag, så utenom dem har jeg dessverre ikke hørt om andre.
Anbefaler deg å laste ned Project Reality til BF2.
Spillet blir ikke digg før du blir dekket mens du desperat lader om defilbratoren på kompisen som ligger halvdød på bakken, de to tidligere forsøkene feilet, og du har bare batteri til et forsøk igjen.

Respawn tiden er kjempelang og distansene gedigne. Du kan ikke miste en til soldat.
http://www.realitymod.com/

Et helt annet spill
P.S: Voice er et must.

http://www.youtube.com/watch?v=LyabjaEnGqI

Merk hvordan de bruker grader til å regne ut posisjonen på fiender. Ingen radar her nei
Vis hele sitatet...

pst jeg synes Project Reality hørtes svært intressant ut å jeg lasta det ned nå. har du lyst til å dele noen ip'er med meg om du vet om noen gode publicservere?

Project Reality moden hørtes forøvrig veldig intressang ut så jeg lastet den ned, finnes det gode public servere til det? isåfall - lyst til å dele noen ip'er?

irriterer meg grenseløst at det ikke går ann å redigere innlegg.. blir jo bare surr
Sist endret av jassågitt; 27. februar 2010 kl. 09:54. Grunn: fordi jeg har aids
Katy Perry <3
Project Reality har desverre veldig få servere, rundt 110. Dette gjør at det er svært få servere å velge mellom, og ofte er det bare 10-15 servere som har over 30 spillere samtidig.
Jeg vil anbefale deg Pelitutka, 10th Community og UK Warfare, som spiller kun de beste banene, og har veldig greie admins. Bare ikke kødd med Smiley.PR, som er admin på UKWF

PS: Prøv litt Coop først. Da spiller "ekte spillere" mot boter, og her kan du lære alt du trenger for å forstå spillet. Folk blir også mer fornøyd om du spiller spørsmål på Coop, og ikke på "ekte" Project Reality.
Spilte litt på UK warfare.. Bare fulgte squadleadern jeg .. da han skjønte jeg var noob sa han bare hva jeg skulle trykke på! greie engelskmenn.. t.o.m amerikanere der morro! Ble forøvrig helt solgt fra første stund.. PR var definivt no for meg, men tar nok sin tid å venne seg til det! takk så meget for tipset
Katy Perry <3
Det er bra! Keep it up, så forstår du nok alt innen et par uker

Hva kaller du deg?
Sist endret av saxoni; 27. februar 2010 kl. 19:41.
PR är helt underbart när man kommer in i det. Före 0.90 patchen så hadde jag många timmar på skyttegraven servrarna. Många Norska och Svenska spelare där
nicket mitt er nymfo123
En norsk Mod må testes.

www.aurora-warzone.com

etter å ha prøvd den blir ikke BF2 det samme igjen.
Part time ninja
locked65's Avatar
Fedor, kunne du skrevet kort om denne moden ?
Har installert BF2 nå jeg og ;D, på tide å ha det moro igjen
Noen kålhuer som sitter på IRC å sier de har allerede idag 2 mars sitti å spilt i 10 timer

de sier de bestilte på EA.com... Når jeg går inn på shoppen der står det at det kan kjøpes for 399kroner men at det ikke er 4 mars? hæ, skal jeg bare overse det så kan jeg spille idag?
Sitat av jassågitt Vis innlegg
Noen kålhuer som sitter på IRC å sier de har allerede idag 2 mars sitti å spilt i 10 timer

de sier de bestilte på EA.com... Når jeg går inn på shoppen der står det at det kan kjøpes for 399kroner men at det ikke er 4 mars? hæ, skal jeg bare overse det så kan jeg spille idag?
Vis hele sitatet...
Merket det samme selv, i følge EA-timeren på den offisielle hjemmesiden var det lansering i går kveld klokken 00:00, og i følge steam er det ikke før 4. mars. Kan se ut som US og EU har forskjellig releasedate.
Får en error når jeg spiller på bærbaren min med Win.. "inadequate OS privileges" .. Noen som vet hvordan jeg fikser dette?
Sitat av erlnd2210 Vis innlegg
Får en error når jeg spiller på bærbaren min med Win.. "inadequate OS privileges" .. Noen som vet hvordan jeg fikser dette?
Vis hele sitatet...
Høyreklikk på BF-ikonet, velg "properties" - >"Run as administrator".
Hvis det ikke funker gir "inadequate OS privileges + battlefield" haugevis av treff på google.
Når det gjelder norske servere til BF:BC2 så vil jeg anbefale http://www.battlefield.no/
Sitat av Franklin Vis innlegg
Enspillerdelen av Bad Company 2 er i hvert fall tydelig inspirert av Modern Warfare og Modern Warfare 2.
Vis hele sitatet...
hvordan i faen kan du si det?

en playern til bc2 handler om gull, mw2 og 1 handler om store kriger, mw2 prøver og være "hardcore" bf har humor og i mine øyne minst 10 ganger bedre, skal ikke klage over mw2 heller da, har over 170 timer og det er mye for meg, det eneste jeg sier er at det prøver og si er det samme som og si at historien i halo er den samme som i mass effect siden det er aliens og du skyter ting!
Hva har egentlig MW2 som ikke forgjengeren har? Prøvde Mw2 såvidt på Xbox i går å det føles ut som det samme gamle Call of Duty.. Ikke noe spesielt nytt å fresht
Spiller folk fortsatt BF2? Må kanskje re installere.
Klart folk gör det. Battlefield Gotland har bra servrar
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bare gå inn å se på hva BFCA er godt for. må bare oppleves:

http://www.aurora-warzone.com/files/...TEASER_325.wmv