Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2705
Hvordan registrerer man seg på torrentleech??
Er det sånn at man trenger invitasjon???
Om jeg skriver noe ulovlig så heller gi en advarsell.
Du trenger invite for å komme inn på Torrentleech.
Torrent invites er det ikke lov å spørre om på forumet her!
Du må bli invitert av en venn som har invitasjoner.
ELLER henge på Torrentleech IRC og få en invitasjon av admin. Det skjer faktisk ganske ofte, spesielt ved høytider.

Og jeg anbefaler denne bloggen om du leter etter en privat tracker: http://filenetworks.blogspot.com/
Sist endret av Ozma; 22. februar 2010 kl. 17:37.
Sitat av Holmen Vis innlegg
Du trenger invite for å komme inn på Torrentleech.
Torrent invites er det ikke lov å spørre om på forumet her!
Vis hele sitatet...
trodde det gikk ann å betale jeg. (mulig jeg tar feil her)
Håper jeg ikke tråkker for mye over, men kan jo nevne at demonoid er åpen for reg nå. Ikke det at det er noe særlig høyt skattet tracker da....
Sitat av xhacktly Vis innlegg
trodde det gikk ann å betale jeg. (mulig jeg tar feil her)
Vis hele sitatet...
Det er nokk feil!

Sitat av Torrentleech
The sale of invites to this site is strictly forbidden and results in both the inviter and invitee losing their accounts. If you come across an auction from someone claiming to have permission to sell invitations to this site, it's a lie. Do not believe positive feedback ratings; if you buy an invite, we will know about it and you will lose your account.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Holmen; 22. februar 2010 kl. 17:43.
TL har selv solgt invites. Vet ikke om de gjør det fortsatt.
Sitat av Holmen Vis innlegg
Det er nokk feil!
Vis hele sitatet...
ok , jeg trodde det gikk ann å betale for nedlastning(slik at man slipper å seede)

jeg viste at slag av invites var forbudt.
Sitat av xhacktly Vis innlegg
ok , jeg trodde det gikk ann å betale for nedlastning(slik at man slipper å seede)

jeg viste at slag av invites var forbudt.
Vis hele sitatet...
Man kan betale for VIP, noe som gjør at man slipper å tenke på ratio. Men først trenger man invite for å bli medlem.
Sist endret av serpentine; 22. februar 2010 kl. 17:48. Grunn: skriveleif
Sitat av serpentine Vis innlegg
Man kan betale for VIP, noe som gjør at man slipper å tenke på ratio. Men først trenger man invite for å bli medlem.
Vis hele sitatet...
ja det var det jeg mente.
Vil nå tro at om man vil bli vip så er det bare å kontakte TL folka så ordner dem det uten å være member fra før, ikke at jeg kan si noe konkret. Men vil jo virke litt rart dem skal si nei til folk som er villige til å betale.

Ellers må jeg bare legge til at dette er en helt vannvittig bra side. Ikke noe fake siden ikke hvem som helst får laste opp. Max download hastighet, hender en sjelden gang man må bruke 1 lite minutt lenger. Og de fleste tinga er ute her før det er ute andre steder.
Hva kan man laste ned fra den siden da? Er det som thepiratebay bare bedre, eller er har de f.eks. bare serier slik som TVtorrents?
Du får tak i ALT på torrentleech. De har faktisk begynt med en del norske releaser også. Å hastigheten på nedlastingene er hinsides. Jeg selv har lyse 10m/bit. Laster ned en xvid film på 700mb på ca 10 min, Tv serier på 350mb går så fort jeg ikke får det med meg engang..:P I mitt syn den beste Torrent siden noensinne.

Da jeg ble VIP fikk jeg 4 invites!^^
Sist endret av Eastvalley; 23. februar 2010 kl. 12:27. Grunn: Fordi
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Hva kan man laste ned fra den siden da? Er det som thepiratebay bare bedre, eller er har de f.eks. bare serier slik som TVtorrents?
Vis hele sitatet...
Det er samme konseptet som piratebay og andre slike sider. Den store forskjellen er at om man søker på en ting ja da finner man det med engang og ikke 250 forskjellige releaser hvor den ene er dårligere enn den andre. Det er som sagt heller ikke noe fake uploads siden det bare er noen som får laste opp til siden dems. Og det beste av alt er hastigheten holdes på max noe som gjør at man ikke bruker mange minutta på en film med ei god linje.

Veldig bra comments under hver fil, linker til imdb etc

Har virkelig INGENTING å klage på.

Så har du en kompis med en invite hit er det bare å teste ut. Usikker hvor ofte man får de invites, virker litt random etter hvert de rensker ut brukere som ikke er aktive.
Høres veldig ut som swebits egentlig, hvilket er en veldig bra side btw, de fleste filmer der kommer også med norske undertekster, selv om det er en svensk side.

Jeg bruker jo forskjellige torrentsider ettersom hva jeg skal laste ned. Hvis det er en serie jeg vil laste ned er det TVtorrents, hvor det går insanely fort egentlig- trenger invite der også. Bruker swebits til filmer, og alt det meste annet jeg måtte trenge finner jeg på torrentbytes.

Hadde vært fint å finne alt på ett sted til en forandring. Jeg skal skaffe meg en invite.
Takk for tipset. ^^
Sist endret av Boo-Boo; 23. februar 2010 kl. 13:26.
Trådstarter
36 0
Tusen takk for alle svar, skal skaffe meg en invite til torrentleech.
Sitat av pidget Vis innlegg
Håper jeg ikke tråkker for mye over, men kan jo nevne at demonoid er åpen for reg nå. Ikke det at det er noe særlig høyt skattet tracker da....
Vis hele sitatet...
Takk for at du sa det.
Har registrert meg der nå, og det er utrolig bra hastighet der.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av Eastvalley Vis innlegg
Du får tak i ALT på torrentleech. De har faktisk begynt med en del norske releaser også. Å hastigheten på nedlastingene er hinsides. Jeg selv har lyse 10m/bit. Laster ned en xvid film på 700mb på ca 10 min, Tv serier på 350mb går så fort jeg ikke får det med meg engang..:P I mitt syn den beste Torrent siden noensinne.

Da jeg ble VIP fikk jeg 4 invites!^^
Vis hele sitatet...
Dette går igjen på alle trackere som har begrenset registrering