Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 10330
Har nettop begynt på Buspirine akkurat nå, glemte att jeg hadde tatt subuxone og apodorm før i dag.Er disse 3 uheldige å blade, bruker ofte apodorm og sub da.Ellers er det noen som har erfaring med Buspar?Kjempe takknemmelig for svar
Det finner du vel ut om et par timer tenker jeg :-) . I følge felleskatalogen (såvidt jeg forstår) så er det ikke noen serlig god mix, husk bare at det som ikke dreper deg gjør deg bare sterkere. mest sansynlig så går det helt greit men jeg ville anbefale deg i å sjekke opp i bibelen (felleskatalogen) nestegang.. chill
Jeg gikk på buspiron og ble fort skeptisk til å skulle ta dette stoffet daglig så jeg stoppet. Ga meg en ubehagelig kvalme og følelse en times tid etter jeg hadde tatt den samt at et par-tre uker etterpå tror jeg at humøret mitt rett og slett ble negativt påvirket. Store humørsvingninger. Jeg brukte dog regelmessig hasj mens jeg gikk på det.

Tror det skal gå bra at du har kombinert de stoffene, men tror også at du kan se langt etter å få noen hjelp av buspiron om du går på disse medikamentene ved siden av. Men jeg vet jo ikke hva du behandles for.

Jeg tror nok ikke levern din har godt av disse medikamentene. Om du har planer om å ha levern din lenge så ville jeg kuttet ut buspiron med tanke på at om man bruker andre rusmidler ved siden av så er det lett å drite i at man mixer stoffene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ok unngår parasett,paragin og slikt pg jeg har brukt min kvote av harde-mot levra medikamenter, så buspirone er sterkt for levera?Da blir det vell mest gunstig å slutte med den...
Buspiron blir metabolisert i leveren og er ikke sunn kost for leveren. En "normal" person som tar forskrevet dose buspiron og følger pakkningsvedlegget om å ikke bruke alkohol når han har tatt buspiron vil nok ikke få noen spess problemer, men en som regelmessig bruker andre rusmidler som også er harde for leveren å fordøye bør legge fra seg buspiron.
Huff da står jo både på 60mg fontex og afipran, zopliklone og sobril til daglig får stesolid i blandt.Buspirone skulle liksom hjelpe for angsten min men når man er vandt med sterkere ting er det ikke til så mye hjelp tror jeg.Men alt beroligende slutter jo å virke til slutt når man blir vandt til det, har jeg merket.Så sitter man der og føler seg like ille som man gjorde i utgangspunktet om ikke værre om man er uheldig å bli hekta på noe i tillegg=O
▼ ... noen uker senere ... ▼
Buspar fungerer kjempe fint på meg, de første ukene fikk jeg den "dizziness" følelsen de fleste får, syntes den var snodig og morsom.

Etter 3-4 uker begynte jeg og merke effekten, jeg følte meg mer lettet og jeg er ikke i nærheten av så anspent som jeg var, og angsten har trukket seg mange hakk tilbake. Buspar må man gi litt tid, effekten kommer langsiktig.

Nå skal jeg prøve en periode uten tjall.
Nå kan jeg vel med 90% si at jeg har nesten like god effekt av buspar som jeg hadde av valium.
Det er veldig mange som får variert virkning av buspar, etter alle jeg har pratet med, noen merker ingenting, noen merker bare bivirkninger og noen merker det kjempe bra, så det er ganske individuelt.

Tror noen føyer til litt for mye forhåpninger, når det kommer til dette preparatet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Æsh Vis innlegg
Buspiron blir metabolisert i leveren og er ikke sunn kost for leveren.
Vis hele sitatet...
De aller fleste legemidler blir metabolisert i leveren... Buspiron i normale doser (hos ellers normale mennesker ) vil normalt ikke gi leverskader. Det skal dog sies at buspiron påvirker metaboliseringen av andre medikamenter, slik at man bør forholde seg til foreskrivende lege i forhold til doseendring og andre medikamenter.

Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Buspar fungerer kjempe fint på meg, de første ukene fikk jeg den "dizziness" følelsen de fleste får, syntes den var snodig og morsom.

Etter 3-4 uker begynte jeg og merke effekten, jeg følte meg mer lettet og jeg er ikke i nærheten av så anspent som jeg var, og angsten har trukket seg mange hakk tilbake. Buspar må man gi litt tid, effekten kommer langsiktig.
Vis hele sitatet...
Bra å høre at du har god effekt. Har tidligere hørt mye rart om buspiron, alt fra "hallelujah" til "verdens dyreste placebo".