Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 918
hei
Har begynt å laste ned apps med installous men problemet er at de aldri rekker og bli ferdig før det dukker opp en eller annen error "lost conection" også stopper de opp. Hva gjør jeg feil?
Edit: kommer også opp med rød skrift downloaded x bytes
Mvh wilsnow
Sist endret av wilsnow; 30. januar 2010 kl. 14:51.
Går ipoden/iphonen i standby mode mens du laster ned? hvis den gjør det så mister du internet connection og det virker ikke. det med x bytes error saken har jeg ikke svar på.
Slikt skjer avogtil, har alltid vært slik. Vil du unngå dette, last ned på pcen, og bruk winSCP til og overføre til iPhone, og instaler via Install0us
Sitat av binkabi Vis innlegg
Slikt skjer avogtil, har alltid vært slik. Vil du unngå dette, last ned på pcen, og bruk winSCP til og overføre til iPhone, og instaler via Install0us
Vis hele sitatet...

eller bare legg til repo666 kilden i cydia og installer itunes sync 3.1.2 (hvis det er det du kjører), og last ned en .ipa fil fra en torrent side og du er good to go!

Dobbeltklikk på den ferdige nedlastede filen og sync tlf din i itunes! enkelt
Trådstarter
86 6
kan du gi meg en nøyaktig source på repo666 greia
Ikke gjør det så avansert da ollibolli.

Gjør slik som dette:

1. Last SB settings fra cydia.
2. Last keepawake pluginen til SB settings fra cydia.
3. Begynn å laste den appen du vil fra installous
4. Få fram SB settings med å dra fingeren over status baren (der hvor klokka er)
5. Skru på keepawake
6. Lås telefonen, la den laste ferdig
7. Installer appen.
8. WIN
Install0us v2.5 er allerede lansert og vil fortsette å fungere, men Puy0 forklarer at versjon 3.0 aldri vil se dagens lys:
Vis hele sitatet...
Så lenge 2.5 fungerer er det ingenting i veien med å bruke den. Regner også det vil komme en liknende app ettehvert.
Sist endret av trauMa; 31. januar 2010 kl. 00:28.
Trådstarter
86 6
Hei
lasta ned apps og lagt de på programmer i tunes men hvordan får jeg de over til ipoden?
http://freak.no/forum/showpost.php?p...52&postcount=4

Husk at du må ha appsync (for 3.0). Kan lastes på cydia
Trådstarter
86 6
Har drat den over men hvordan syncker jeg må jeg plugge den ut og inn eller?
Ehhm. Du trykker synkroniser nede i høyre hjørne, når du har valgt iPhone i venstremargen
Trådstarter
86 6
brainiac

det funka til slutt