Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1181
Bildene jeg har tatt vises bare som støy når jeg skal merke hvilke jeg vil vise til Prof.Oak. Har prøvd forskjellige ROM og emulatorene Project64 og 1964, i 1964 ville ikke piltastene fungere med alle ROM versjonene.
Mange av emulatorene vil ikke fungere fordi glide2x.dll mangler, ser mange tilbyr denne filen som nedlasting, men hva er den egentlig til?

Noen som vet om ROM og EMU som fungerer som det skal?
Bruker Windows Vista.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Jeg vet ikke noe om ROMen, men EMUen Project 64 er en stor favoritt.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Dette har såvidt jeg kan huske (dog har jeg aldri vært noen kjempefan av Snap) noe med framebuffer eller liknende å gjøre. Skrur man på den innstillingen vil bildene dine vises, men alt vil gå svært sakte mens den står på. Hvor du finner innstillingen kommer an på hvilken plugin du bruker for grafikk, men det er altså i innstillingene for denne at du sannsynligvis finner den.

Tillegg: innstillingen heter "copy framebuffer to RDRAM"
Dement
GothQueen's Avatar
Trådstarter
Copy framebuffer to RDRAM gjør ikke noen merkbare endringer i spillet når jeg bruker Project 64 med de medfølgende Jabo's Direct 3D8 1.6 og 1.5.2.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Ah, beklager, min feil. Graphics options -> Advanced -> Frame buffer - Emulate primary på burde gjøre susen.
Dement
GothQueen's Avatar
Trådstarter
Og dette er i Project 64 med Jabo's? Nei, det finner jeg rett og slett ikke. :S
http://img686.imageshack.us/img686/9887/pokemonsnap.th.jpg