Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 811
Hei, Jeg Blei Akkurat EXTREMT lei av windows, så jeg lurer på hva de beste alternativene mine til nytt OS er.
Jeg ville anbefalt Linux Mint, hvis du er nybegynner innen Linux miljøet,
utrolig enkelt å bruke, men du kan ikke regne med at alle dine spill kommer til å virke
stec0's Avatar
Trådstarter
Sitat av bz3rker Vis innlegg
Jeg ville anbefalt Linux Mint, hvis du er nybegynner innen Linux miljøet,
utrolig enkelt å bruke, men du kan ikke regne med at alle dine spill kommer til å virke
Vis hele sitatet...
den minner meg liksom formye om Windows :P har lyst på noe "crazy" now
Gentoo med OpenBox
Backtrack er greit hvis du er en aspirerende skiddie, eller bare vil ha en fet logo på skrivebordet. Men seriøst så er den full av verktøy (som ligger der uten å installe de, som i andre distros) og om du lærer deg littegrann der så er du på god vei til å bli lunix-nørd, noe som jo er en god ting.. Hvor 'crazy' det er for være opp til enhver å bedømme..
eller du kan prøve å sette opp din egen:P
http://susestudio.com/
stec0's Avatar
Trådstarter
borsett fra jeg må ha invite så hadde det sikkert vert Knall
Installer Archlinux med standalone Compiz pluss et panel, tint2 f.eks
så får du en ganske utradisjonell men kraftig og vakker desktop..

(og du lærer en del om linux i slengen)
Haiku er veldig nytt og rimelig sært. Har kun sett en som har tatt det i bruk, men det skal visstnok være enkelt å ha med å gjøre.-