Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 831
Trenger hjelp med å finne en firefox plugin jeg brukte en gang i tiden. Kan være det bare var et program og ikke en FF-Add-on.

Men iallefall, det programmet gjorde var at jeg kunne f.eks. filme/recorde at jeg trykte på en lenke/link i nettleseren, så kunne jeg gjøre sånn at programmet gjorde det jeg recordet. Altså at nettleseren trykte på den lenken vært 10ende sekund for eksempel.

Noen som kan hjelpe? Kanskje litt knotete skrevet.
Kan det være iMacros?
420' FY
eRixn's Avatar
Trådstarter
Nei, ingen av de, dessverre.
Axife Mouse Recorder? selv om det ikke er en firefox-addon
En eller annen macrorecorder?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Denne tråden er litt gammel men..
Med Opera kan høyere klikke hvor som helst på siden, så kan du velge at siden skal oppdateres hvert 30sec, 1min, 2min, 5min, eller "tilpass" (da kan du få den til å reloade siden hvert 10. sek. Dette funker bra på tekstbaserte spill som f.eks NM
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
Sitat av theperfectS Vis innlegg
Denne tråden er litt gammel men..
Med Opera kan høyere klikke hvor som helst på siden, så kan du velge at siden skal oppdateres hvert 30sec, 1min, 2min, 5min, eller "tilpass" (da kan du få den til å reloade siden hvert 10. sek. Dette funker bra på tekstbaserte spill som f.eks NM
Vis hele sitatet...
FUNKET passer vel bedre mtp alle de antibot-kodene?