Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2716
Hei

Jeg finner lite info om det jeg har fått tak i,cheez krysset med diesel..noe skunk greier

noen som har erfaringer ?er dette indica?

har prøvd å spist en bit nå,skal vi se om hvordan jeg føler meg..
Hva snakker du om? Hva er det egentlig du spør om her?
han lurer på om skunk cheese er en indica eller sativa-strain.

google kan fortelle meg at det er en hybrid. (altså en mix av de to)
Spist en bit? Har du spist weeden din?
Sitat av Spesiellgnom Vis innlegg
Spist en bit? Har du spist weeden din?
Vis hele sitatet...
Hva er det som er så merkelig med det? Mange ser på oralt inntak som en god måte å innta cannabis på.
For å være helt ærlig ville jeg bare prøvd litt, det er den beste måten (ganske åpenbart da)
Trådstarter
65 2
Sitat av galningen Vis innlegg
han lurer på om skunk cheese er en indica eller sativa-strain.

google kan fortelle meg at det er en hybrid. (altså en mix av de to)
Vis hele sitatet...
takk

funket greit..men tok litt tid før det slo inn via orale
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Sitat av dinos Vis innlegg
takk

funket greit..men tok litt tid før det slo inn via orale
Vis hele sitatet...
Om du leser litt rundt på forumet finner du mange fine måter å innta cannabis oralt på. Jeg har fått inntrykk av at kroppen tar opp virkestoffene lettere hvis de er løst opp i fett først, så du kan jo prøve å lage smør, brownies eller noe sånt av det. Eller kanskje det er det du har gjort allerede.
Trådstarter
65 2
Sitat av Spesiellgnom Vis innlegg
Spist en bit? Har du spist weeden din?
Vis hele sitatet...
spiser den ikke som ei brødskive akkuratt

svelger det ned ned juice..som ei stor pille det..skånsomt mot lungene men tar til gjengjeld litt lenger tid før virkning,tok nesten to timer før jeg kjente det i hue

har tenkt tanken

tenkte litt på å lage smør av det,knuse det mest mulig smelte smøret,blande de og la smøret stivne igjen

måtte være den enkleste måten å få til m-smør på,har sett kjempe lange oppskrifter på sånt på youtube,men er det vanskeligere enn det?

bortsett fra at smørret ikke blir helt den samme konsistens etter det har vært smeltet er det ikke slik?
Når du skal lage cannasmør må du la weeden trekke på lavest mulig varme i smøret i noen timer. deretter siler du av plantematerialet, og sitter igjen med smør med virkestoff, men ikke masse planterester.

her er en veldig god oppskrift: http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=12895
Er klar over at det er fullt mulig å innta cannabis oralt, men slik som du formulerte det virket det som du bare har svelgt en bud liksom
Sist endret av Spesiellgnom; 29. oktober 2009 kl. 10:17.
Det funker da det også.
Aldri prøv å lag brødskive med cannabissmør og guleost. Det smaker helt forferdelig.
Hva med å lage cannabis-is?
Sitat av Gunnar Gul Vis innlegg
Aldri prøv å lag brødskive med cannabissmør og guleost. Det smaker helt forferdelig.
Vis hele sitatet...
Da tror jeg det er brødet, smøret eller gulosten det er noe galt med, for cannabis smaker jo ganske godt, etter min erfaring.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Da tror jeg det er brødet, smøret eller gulosten det er noe galt med, for cannabis smaker jo ganske godt, etter min erfaring.
Vis hele sitatet...
Det er vell smak og behag. Jeg elsker smaken av HASJ-røyk, men cannabis til mat synes jeg ikke egner seg. Det må ihvertfall være svært lave doseringer, eller ren olje.
Jeg regner med at Skunk delen av planten er Skunk 1, og den andre er Cheez. Finn fram til hvor du kjøpte frøene og sjekk opp hvor mange % planten er skunk og hvor mange % planten er cheez. Så ser du hva skunk er og hva cheez er. Da finner du ut om det er en indica eller sativa hybrid.

Angående spising av cannabis. Legg f.eks. 1g oppi en liten kasserolle, spiseskje, metallause (standard suppeause)... hell så litt rapsolje oppi og sett på varmen. Ha godt lys slik at du ser alle detaljer med prosessen. Når du ser at cannabisen har løst seg opp og laget en liten hinne, boble etc. i oljen er du good to go. Ha den så i det du skal spise det med, helt opp til deg. Dette er den letteste måten å gjøre det på.
Sitat av Cocho Vis innlegg
Jeg regner med at Skunk delen av planten er Skunk 1, og den andre er Cheez. Finn fram til hvor du kjøpte frøene og sjekk opp hvor mange % planten er skunk og hvor mange % planten er cheez. Så ser du hva skunk er og hva cheez er. Da finner du ut om det er en indica eller sativa hybrid
Vis hele sitatet...
Hva mener du med dette? Skunk-delen? Falt av sporet Vennligst forklar meg, hvis du har tid.
Du fant vel ut at det var en indica/sativa hybrid...

Topic dreide over i spising av weed, så vil bare linke til en oppskrift på Firecrackers