Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1870
Rusrapport: 10.mg 2-cb

Hva: 2 striper 10.mg 2-cb nasalt.
Hvor: studenthybel
Når: Kl 2.00
Hvem: knoll (gutt) og tott (jente).

Jeg (knoll) hørte om 2-cb gjennom en kamerat som hadde testet dette tidligere. Jeg undersøkte stoffet på erowid/wikipedia, og leste flere triprapporter i forkant av turen. Jeg forventet at dette skulle være et mildere psykadelica, og jeg har tidligere erfaringer med cubensis-sopp, salvia (20x), LSA (Hawaian baby woodrose seeds), samt andre ikke halisogene stoffer. Tott har tidligere erfaring med pepper, cubensis og weed.

Knoll og tott hadde bestemt seg for å prøve dette en stund, men uka var full av begivenheter, og vi prioriterte drikking og røyking fremfor 2-cben. Men dagen etter en noe misslykket fylletur hadde vi sovet ut, og var lys våkne kl 2.00 om natten og bestemte oss for å teste det ut. Jeg hadde 3 kaplser med hver 20.mg, og vi splittet den ene for å teste en "mildere dose" første gang for å kjenne på virkningene dersom vi ikke skulle like det.

2.00: Vi tar hver vår 10.mg`s dose med kappede sugerør i nesa. Det svir, det svir ganske bra, men personlig fatter jeg ikke hva folk klager sånn for... Jeg har tidligere tatt cola, mmcat og buthylone nasalt, og jeg kan ikke si 2.cb var nevneverdig værre å få opp. Det svei noe, men det var dryppet bakerst i nesen som varte i 10 min etter inntak som var værst da det smakte død og snør. Tott syns forøvrig det svei mer enn meg og bestemte seg for å ikke ta det nasalt mer.

2.10: effektene begynner såvidt å melde seg. Kroppen blir noe nummen, ubalansert, synet blir blaffrende og pupillene massive. Vi snakker litt om effektene, og plutselig blir begge veldig kalde. Vi ble frosne og måtte under teppet og dyna. Der krøllet vi oss sammen for å varme hverandre.

2.15: hallissene melder seg og tapetet bølger seg og flyter bortover veggen. Dørkarmen begynner å renne og vibriere, og fargene i rommet skifter - ikke lyset spesifikt slik som på cubensis sopp når man ser på lamper, men mer alt lyset i rommet dimmer fra ene fargen til den andre, for det meste rosa/gule nyanser. Vi føler oss begge svært klare i hodet, ikke nevneverdig "rare". Når vi lukker øynene og holder hendene forran kan vi se rare lyskonturer danse forran oss, men vi klarer ikke fokusere på dem.

2.30: hallissene har dabbet av litt og vi har fått varmen tilbake. Vi er småklamme og hudkontakt føles fantastisk! Halusinasjonene er mer milde og dreier seg mest om falakkende syn, problem med å fokusere, og pelsen på totts jakke ser ut som to pusekatter som beveger seg.

2.45: Vi bestemmer oss for å se på ting på youtube, rollercoasterrides fra første rad filmet, diverse sanger og rare morsomme videoer. Å se på film og bilde på pcen er stort sett som normalt. Vi finner ut at vi skal kose oss med noen morsomme trippe-spill på neave.com og dette var gøy. Men plutselig var det kjedelig og vi ville gjøre andre ting.

3.00: Vi tar en røyk på badet og sitter og tulleprater, og praten går som regel tilbake til de samme temaene. Røyken føles normal, og alt rundt oss ser relativt normalt ut. Vi har en kribling i kroppen, men ikke så mye annet. Vi sitter sikkert på badet i 30 min fordi vi ikke orker flytte oss. Så legger vi oss i sengen igjen fordi det er kaldt.

3.30: Tott føler at det meste er over, og er bare veldig sløv, men knoll har fantastisk eufori i hele kroppen, lignende den man kan få rett etter sex og koser seg med at knoll stryker meg i håret. Dette varer i ca 20 minutter.

4:00: vi har stort sett liggi i senga og kosa, og hudkontakt føles fantastisk godt. Knoll ble veldig "loved up", mens tott stort sett ikke merket så mye til det lenger. Vi satt og pratet litt, og klokken begynner og nærme seg 5.00. Nå er det meste over og vi kommer frem til at Tott ble noe skuffet da hun hadde forventet mer, og jeg ble overasket over den positive virkningen og fant meg med at vi tok en lett dose (noe vi visste på forhånd).

5:00: Vi legger oss til og sove, og sovingen går stort sett bra etter en times tid slokner vi begge. Vi våkner opp sent mandags morgen og føler ingen hangover eller noen ettervirkninger i det hele tatt.

Konklusjon:
Alt i alt vil jeg si at det er det mildeste psykadelica jeg har opplevd, men vi tok nå også bare en "teste-dose". Neste gang skal vi prøve med 20.mg kapsler oralt isteden. Vi kom også frem til at snorting var ganske ubehagelig, og at det kanskje er noe unødvendig for oss.

Ellers synes jeg at 2-cb slekter til virkningen man får av amfetamin på oppturen: frysing, skjelvenhet, urolighet i kroppen og skifting av kroppstemperatur. Man blir ikke så speeda, og veldig avslappet når man når platået. Jeg ble også veldig pratsom og prata i ett sett. Rusen føltes til tider helt fantastisk ut, og vi så veldig positivt på alt som var. Vi ble også veldig glad i og dulle og klemme på hverandre.

Jeg har lest om folk som følte en massiv energi som aldri kunne ta slutt - dette opplevde vi ikke, men jeg har kjent det tidligere på legal highen "lu doves" som sies å inneholde buthylone (usikkert). Noen følte at de fikk veldig "dype tanker" slik som er vanlig på psykedelica, men dette fikk vi ikke, men husker fra tidligere sopp og lsa-turer.

Alt i alt er 2-cb noe av det mest behagelig stoffet jeg har prøvd og jeg likte at virkningen forsvant etter ca 3 timer. Oppturen var noe ubehagelig, følte seg litt febersyk og kvalm, men det var ingen ting sammenlignet med cubensis sopp og lsa. Vi ser frem til å prøve det i 20mg`s kaplser neste gang

Spør gjerne spørsmål og gi gjerne tilbake meldinger
Litt overrasket over at du ikke synes 2c-b var nevneverdig tøft å få opp. Jeg har prøvd alle substansene de snakket om i store doser men ingen av dem kunne måle seg smerten 2c-b påførte oss. Alle jeg har prøvd det med har hatt intens følelse av etsende smerte i 20 minutter etter inntak. Men det var nok i større doser(30-40mg)

Virker for øvrig som du hadde en fin tripp. Som du sier så er det et veldig lett og hyggelig psykedelisk, og et ganske sosialt et sådan.
Trådstarter
Jeg ser for meg at det kan bli nevneverdig værre å ta opp mer enn 10mg nasalt, men det overlater jeg til andre... blir kapsel neste gang