Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 5424
Greia er at typen var utro og jeg vil ha maks oversikt på ting og tang. Facebook, msn og slikt. Er det mulig å hacke facebook-bruker uten å bli tatt(uten å bytte passord..)? Gjort det før på enkeltvis - secret question, endre passord på facebook og sånt. ;P Er nybegynner til heeelvette, så det er nødvendig med good forklaring. Og er det annet jeg kan gjøre for å få mer kontroll? Vil også cracke passord på pcen hans. Det her høres kanskje helt sykt ut, men jeg er ikke er for å få tips om forhold. Anyone out there?
hvorfor skal du ha kontroll over det? han var utro, han er ikke til å stole på, enkelt å greit.
Jeg har ihvertfall ikke orket å tatt meg bryet med å finne ut pw, osv til dama vis hu har vært utro.
Er enig med Svartepetter der. Hvis du ikke kan stole på ham, hvorfor er du enda sammen med han?
Trådstarter
14 0
Det er mer innvikla saker, og som sagt så er ikke jeg her for tips om forhold..
Da gir vi deg tips.
TVILER sterkt på at du alene klarer å hacke sånne ting. Drit i det, snakk med ham. Lur ham til å gi deg passordet eller lignede. Skjenk ham pæra, så han forteller alt.
Kort svar: Nei

Langt svar: keylogger, sosial enginering, phishing site, etc.

Med andre ord, med mindre du kjenner noen som har peiling på kva dei gjer så ville eg bare droppa det.
Hvis han er idiot nok til å lagre msn passorda og la internet explorer huske passorda, så kan du alltids lage deg ein eigen U3 minnepenn hack.

Switchblade
Sitat av Verdaling Vis innlegg
Da gir vi deg tips.
TVILER sterkt på at du alene klarer å hacke sånne ting. Drit i det, snakk med ham. Lur ham til å gi deg passordet eller lignede. Skjenk ham pæra, så han forteller alt.
Vis hele sitatet...
Som de sier, de eneste som sier sannheten... Er små barn å fulle folk.

Sjenk han!

Nei last ned en keylogger å installer på pcn din eller evt. hannes.

Få han på en eller annen måte å logge inn på FB etc på din pc...
da får du alt du vil ha av passord.
Bare det at du spør, får meg til å tvile på at du vil klare det. Men for all del, lykke til, høres ut som en strålende plan !
Trådstarter
14 0
Sitat av pidget Vis innlegg
Bare det at du spør, får meg til å tvile på at du vil klare det. Men for all del, lykke til, høres ut som en strålende plan !
Vis hele sitatet...
Takker, jeg er i hvert fall optimistisk. Skal nok klare det meste.
Sitat av loomis Vis innlegg
Takker, jeg er i hvert fall optimistisk. Skal nok klare det meste.
Vis hele sitatet...
"Dont learn to hack, hack to learn"..,.


btw, tror ikke du klarer det meste innen hacking når du er helt nybegynner

Det trenger en endel erfaring
Trådstarter
14 0
Sitat av Ondskap Vis innlegg
"Dont learn to hack, hack to learn"..,.


btw, tror ikke du klarer det meste innen hacking når du er helt nybegynner

Det trenger en endel erfaring
Vis hele sitatet...
Alle begynner vel som nybegynner. Meeen har uansett ingen planer om å klare det meste innen hacking.

Sitat av Ondskap Vis innlegg
Som de sier, de eneste som sier sannheten... Er små barn å fulle folk.

Sjenk han!

Nei last ned en keylogger å installer på pcn din eller evt. hannes.

Få han på en eller annen måte å logge inn på FB etc på din pc...
da får du alt du vil ha av passord.
Vis hele sitatet...
Hørtes bra ut. Noe spesielt program? Fant "actual spy", men jeg vet jo ikke hvor sikkert alt er..
Sist endret av loomis; 1. oktober 2009 kl. 22:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Siden du sier du vil cracke passordet på PCen hans regner jeg med at du har fysisk tilgang.. Da skal det meste la seg gjøre. Antar han bruker Windows. Last ned Backtrack 3 f.eks. og knekk passordet hans.. Så kan du prøve med Cain & Abel og se om den finner noe passord på maskinen.. Eventuelt om han bruker samme passord som login som til Facebook.. Deretter kan du installere en Keylogger som eventuelt mailer deg daglig med all input..

Ellers, noe som nesten er enda enklere, hvis han har trådløst nett, tar du med laptop og sniffer trafikken på nettet med Wireshark eller liknende.. Da får du raskt tak i cookies til Facebook eller andre sider, og kan spoofe en session så du får logget inn..

Ikke at jeg anbefaler å gjøre noe av dette. Mistillitt er aldri bra..
Sitat av loomis Vis innlegg
Greia er at typen var utro og jeg vil ha maks oversikt på ting og tang. Facebook, msn og slikt. Er det mulig å hacke facebook-bruker uten å bli tatt(uten å bytte passord..)? Gjort det før på enkeltvis - secret question, endre passord på facebook og sånt. ;P Er nybegynner til heeelvette, så det er nødvendig med good forklaring. Og er det annet jeg kan gjøre for å få mer kontroll? Vil også cracke passord på pcen hans. Det her høres kanskje helt sykt ut, men jeg er ikke er for å få tips om forhold. Anyone out there?
Vis hele sitatet...


http://hackspc.com/free-hacking-tools/

Sitat av loomis Vis innlegg
Greia er at typen var utro og jeg vil ha maks oversikt på ting og tang. Facebook, msn og slikt. Er det mulig å hacke facebook-bruker uten å bli tatt(uten å bytte passord..)? Gjort det før på enkeltvis - secret question, endre passord på facebook og sånt. ;P Er nybegynner til heeelvette, så det er nødvendig med good forklaring. Og er det annet jeg kan gjøre for å få mer kontroll? Vil også cracke passord på pcen hans. Det her høres kanskje helt sykt ut, men jeg er ikke er for å få tips om forhold. Anyone out there?
Vis hele sitatet...
http://hackspc.com/free-hacking-tools/
Sist endret av (Id)zZz; 1. oktober 2009 kl. 22:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Gi meg nummeret til denne typen din så jeg kan be ham dumpe deg. Hvis du tror løsningen på eventuelle problemer i forholdet deres ligger i å overvåke Facebook, e-post og slike ting så bør du kanskje tenke deg om én gang til.

Hvis du har fysisk tilgang til maskinen finnes det programmer som henter ut lagrede passord. De fleste personer lagrer passordene sine i Firefox/IE.
Sist endret av ticks; 1. oktober 2009 kl. 22:56.
Sitat av loomis Vis innlegg
Hørtes bra ut. Noe spesielt program? Fant "actual spy", men jeg vet jo ikke hvor sikkert alt er..
Vis hele sitatet...
Ardamax Keylogger...

Den kan du gjøre så den kjører "usynlig"... Det vil si at den ikke vises i prosessene eller noe, å at du må trykke en (merK:selv valgt) taste kombinasjon får å få det opp, for å så taste et passord for å fås ett det du har fått tak i.
Trådstarter
14 0
Sitat av ticks Vis innlegg
Gi meg nummeret til denne typen din så jeg kan be ham dumpe deg. Hvis du tror løsningen på eventuelle problemer i forholdet deres ligger i å overvåke Facebook, e-post og slike ting så bør du kanskje tenke deg om én gang til.

Hvis du har fysisk tilgang til maskinen finnes det programmer som henter ut lagrede passord. De fleste personer lagrer passordene sine i Firefox/IE.
Vis hele sitatet...
Hvis du tror at det hjelper å si det til meg, så bør du kanskje tenke deg om en gang til. Trenger ikke no Dr. Phil. Er det noen fler som har lyst å være psykologen min så send melding i stedet sånn at jeg kan ignorere det. Jeg spør om hacking ++ ikke om kjærlighetsråd..
Hvis han har logget inn på din pc med Firefox, eller du sitter på pc'en hans med Firefox, tror jeg du kan finne passordet hans her om du er heldig:

verktøy
instillinger
sikkerhet
der finneru en boks som heter "Lagrede passord"
Sist endret av jassågitt; 1. oktober 2009 kl. 23:58.
Som mange har sagt er det egentlig ikke noe problem om du har fysisk tilgang til maskinen. Jeg kunne ha forklart deg hvordan man gjør det, men det kommer jeg aldri i livet til å gjøre. Dette er rett og slett FORKASTELIG uansett hva grunnen er.
Hvis han er typen din ville jeg vel anta at han besøker deg og eventuelt bruker maskinenen din til å sjekke slike ting? Hvis det er tilfelle kan du bare installere en enkel keylogger på din egen maskin. Når han bruker den og logger seg inn på facebook/msn evnt. andre sosialle nettsteder vil du passordene.
Bra svar ^^

Men, som de andre sier her, installer en keylogger (google) og vent et par dager. Burde ikke være et problem
Jeg har god erfaring med Revealer Keylogger. Gratis og virusfritt, lastes ned fra nettsiden deres.
Jeg har lest artikler om mennesker som har drevet med "hacking" i 10 år. Og som enda ikke er utlært. Det beste for deg hadde nok vært å fått litt basiskunnskaper rundt det først. Slik at du virkelig forstår hva du egentlig spør oss om.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av loomis Vis innlegg
Hvis du tror at det hjelper å si det til meg, så bør du kanskje tenke deg om en gang til. Trenger ikke no Dr. Phil. Er det noen fler som har lyst å være psykologen min så send melding i stedet sånn at jeg kan ignorere det. Jeg spør om hacking ++ ikke om kjærlighetsråd..
Vis hele sitatet...
Jeg tror det ticks prøvde forsiktig å formidle er at verden ikke trenger enda en paranoid, sjalu og halvsosiopatisk partner/spion. Du har ikke noe med å snoke i hans private saker. Hvordan ville du likt det hvis folk spionerte på deg?

Og hvorfor mener du i det hele tatt at dette på noen måte kan være en løsning? Hele ideen er ikke bare moralsk feil, men også fullstendig unyttig. Stoler du på ham, er det vel og bra. Kan du ikke stole på ham, får du heller avslutte forholdet. Hvis du ikke finner noe (og ikke er sosiopat) vil du bare føle deg skyldig etterpå, og hvis du faktisk finner noe har det egentlig ikke noe å si om du kommer med "HA HA! SE HVA JEG FANT ETTER Å HA SPIONERT PÅ DEG!!" eller liknende. Skaden er skjedd alt.

Dessuten er det vel ulovlig?
Sist endret av robhol; 2. oktober 2009 kl. 00:38.
Jeg ser det har falt noen inn at dette spørsmålet kanskje er rettet fra feil side..
Uansett hvilken part dette er så får de nok info til og utføre det meste med en pc.
Sist endret av lygra; 2. oktober 2009 kl. 00:45. Grunn: Tidsavbrudd
Trådstarter
14 0
Sitat av Morgul Vis innlegg
Bra svar ^^

Men, som de andre sier her, installer en keylogger (google) og vent et par dager. Burde ikke være et problem
Vis hele sitatet...
Men så skal det være mye tull med keylogger? Har venner som har blitt lurt..
Er vel ikke noe problem sålenge du er litt kritisk til hvilke du laster ned og bruker. Er vel endel "parental" programmer som har den funksjonen og de er relativt trygge
Trådstarter
14 0
Sitat av robhol Vis innlegg
Jeg tror det ticks prøvde forsiktig å formidle er at verden ikke trenger enda en paranoid, sjalu og halvsosiopatisk partner/spion. Du har ikke noe med å snoke i hans private saker. Hvordan ville du likt det hvis folk spionerte på deg?

Og hvorfor mener du i det hele tatt at dette på noen måte kan være en løsning? Hele ideen er ikke bare moralsk feil, men også fullstendig unyttig. Stoler du på ham, er det vel og bra. Kan du ikke stole på ham, får du heller avslutte forholdet. Hvis du ikke finner noe (og ikke er sosiopat) vil du bare føle deg skyldig etterpå, og hvis du faktisk finner noe har det egentlig ikke noe å si om du kommer med "HA HA! SE HVA JEG FANT ETTER Å HA SPIONERT PÅ DEG!!" eller liknende. Skaden er skjedd alt.

Dessuten er det vel ulovlig?
Vis hele sitatet...
Du synes vel jeg er en smule psykopatisk, kanskje? Vel, jeg føler egentlig ikke noen behov for å måtte forklare meg selv og forholdet. Jeg trenger ingen tale om moral (..), fra personer som egentlig ikke har noe med hva jeg gjør og ikke gjør. Ellers takk.

Takker for mange svar!
Og til dere hobbypsykologer; "Confessions of a psychopath" er snart ute hvis dere har så sinnsykt lyst å vurdere min mentale tilstand og forholdet jeg er i. Ta det med humor.
Sist endret av loomis; 2. oktober 2009 kl. 01:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av loomis Vis innlegg
Greia er at typen var utro og jeg vil ha maks oversikt på ting og tang. Facebook, msn og slikt. Er det mulig å hacke facebook-bruker uten å bli tatt(uten å bytte passord..)? Gjort det før på enkeltvis - secret question, endre passord på facebook og sånt. ;P Er nybegynner til heeelvette, så det er nødvendig med good forklaring. Og er det annet jeg kan gjøre for å få mer kontroll? Vil også cracke passord på pcen hans. Det her høres kanskje helt sykt ut, men jeg er ikke er for å få tips om forhold. Anyone out there?
Vis hele sitatet...
Får å komme inn på pc'en hans ville jeg lasta ned OPHcrack og brent den på en cd. Eks nero er et bra brennings program. Når du har kommet inn på pc'en hans ville jeg lasta ned key-logger og skjult den.. Burde sjekke youtube hvis du har problemer med noe
Det er dessverre få keyloggere som lar deg sende logger til en annen PC hvis du ikke betaler for det, bah. -.-'
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Ardamax Keylogger...

Den kan du gjøre så den kjører "usynlig"... Det vil si at den ikke vises i prosessene eller noe, å at du må trykke en (merK:selv valgt) taste kombinasjon får å få det opp, for å så taste et passord for å fås ett det du har fått tak i.
Vis hele sitatet...
Tror nok dette er letteste måten for deg å gjøre dette på.. Ikke noe hokus pokus med det.. Skaff det på egen pc og vent til han låner den for å sjekke face eller no..

(Noe alle andre har sagt, men tror ikke dette kan understrekes nok)
Trådstarter
14 0
Keylogger, got it! Takk!
Sitat av Ondskap Vis innlegg
tror ikke du klarer det meste innen hacking når du er helt nybegynner
Vis hele sitatet...
Jeg klarte det mye kult innen "hacking" da jeg verken interesserte meg for det, eller kunne det.

Ligger 1000 guider på youtube, og andre nerde forum.
klarte å knekke admin på skolepcen. via backtrack.
"sniffe" på skolenettet.
Remote controlle og remote view på andre sine pcer.
Hacke trådløse Wep nøkkler.
Kopiere skolesystemet å modifisere litt.

Bare bruk youtube, last ned programmer å gjør som de på videoen.
trenger nesten ingen kunnskaper.

Akkurat som å bake kake.

Japp, mitt råd.
Sitat av FuzzT Vis innlegg

Hvis han er idiot nok til å lagre msn passorda og la internet explorer huske passorda, så kan du alltids lage deg ein eigen U3 minnepenn hack.

Switchblade
Vis hele sitatet...
Alternativet til Switchblade er PocketKnife som fungerer som bare det hvis du ikke har en U3 minnepenn.
Ikke for å stjele tråden din, men er det noen som vet hvor jeg får lasta ned Ardamax til win7 Beta?
Sitat av loomis Vis innlegg
Hvis du tror at det hjelper å si det til meg, så bør du kanskje tenke deg om en gang til. Trenger ikke no Dr. Phil. Er det noen fler som har lyst å være psykologen min så send melding i stedet sånn at jeg kan ignorere det. Jeg spør om hacking ++ ikke om kjærlighetsråd..
Vis hele sitatet...
Ber om det da:P Men backtrack som tidligere sagt er jo flott for sniffing av trådløs traffik (i hvertfall d jeg bruker den til) og wireshark til lesing. Når det gjelder passord til pcen hans han du jo starte i sikkerhetsmodus???
Registrer deg : rootkit.com...... Du vil trenge hjelp, men utbytte er st0rt !
Sitat av Sixpounder Vis innlegg
Jeg klarte det mye kult innen "hacking" da jeg verken interesserte meg for det, eller kunne det.

Ligger 1000 guider på youtube, og andre nerde forum.
klarte å knekke admin på skolepcen. via backtrack.
"sniffe" på skolenettet.
Remote controlle og remote view på andre sine pcer.
Hacke trådløse Wep nøkkler.
Kopiere skolesystemet å modifisere litt.

Bare bruk youtube, last ned programmer å gjør som de på videoen.
trenger nesten ingen kunnskaper.

Akkurat som å bake kake.

Japp, mitt råd.
Vis hele sitatet...
Du klarte null kult innen "hacking".

Det du greide var å være en scriptkiddie som benyttet seg av 54534 programmer.

Til trådstarter, kanskje litt off-topic, men jeg ble veldig nysgjerrig på din definisjon av hacking. Håper på et ærlig svar og ikke noe google copypaste.
NÅR skal folk forstå at hacking og cracking er to helt forskjellige ting?
NÅR skal folk forstå at hacking og cracking er to helt forskjellige ting?
Vis hele sitatet...
Media med flere har utvanet utrykket hacker helt,ikke så mye og få gjort med det nå.

For dem som er interessert kan lese dette dokumentet av Eric S. Raymond.
How to Become A Hacker
Sist endret av snippsat; 9. oktober 2009 kl. 04:52.
Sitat av Geiten Vis innlegg
Du klarte null kult innen "hacking".

Det du greide var å være en scriptkiddie som benyttet seg av 54534 programmer.
Vis hele sitatet...
Så du er ikke en snekker om du ikke lager hammeren din selv?
Sitat av Sixpounder Vis innlegg
Så du er ikke en snekker om du ikke lager hammeren din selv?
Vis hele sitatet...
Du er ikke snekker om du setter sammen ting fra IKEA.
Sitat av Sixpounder Vis innlegg
Så du er ikke en snekker om du ikke lager hammeren din selv?
Vis hele sitatet...
Å eie en hammer gjør deg ikke til en snekker uansett.(selvlaget eller kjøpt)

Det er resultatet av produktet ditt som avgjør det.

Det du gjorde innenfor "hacking" som du liker å kalle det kan sammenlignes med å skru sammen et skap fra ikea ved å følge guiden som fulgte med.
Gjør det deg til en snekker? nei.

Du får en tittel når du har nok kunnskap innenfor et område/fagfelt og mestrer det.

Du fornærmer yrket rett og slett akkurat som hvis du tror at du er en snekker fordi du har satt sammen et skap fra ikea. Fy deg.
Sist endret av Geiten; 13. oktober 2009 kl. 05:54.