Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 11174
Nå vet jeg ikke om dette har vært direkte oppe før, men jeg tar det nå opp. Her tenkte jeg dere kunne poste rus-erfaringer, da gjerne både negative og positive erfaringer. Jeg begynner selvfølgelig selv:

Jeg hadde en kompis på besøk, som aldri hadde prøvd hasj, og han visste forøvrig ikke at jeg røyka det. Vi satt og så på tv og kjeda oss, og siden jeg var nyinflytta her, så prøvde jeg meg litt forsiktig fram. Det viste seg at han hadde kompiser som kunne skaffe et par G. Etter ca 30 min hadde jeg noen G, mekka det, og gjorde meg klar til å røyke. Jeg spurte kompisen min om han ville prøve, men han sa han ville se på først.

Etter noen blås på bången var jeg ganske skakk. Han spurte så meg om han kunne få prøve. Gladelig ga jeg han bongen, og han trakk ned. Du verden som den gutten trakk. Etter litt sa han at han kjente seg dårlig, og hang med hodet over vasken. Han mente at han ikke var fjern, bare kvalm.

Jeg visste jo at dette ikke stemte, så jeg henta en pose bamsemums og en 1,5l cola, og ga dette til han. Et lys ble tent i øynene hans, og jeg har nesten aldri sett noen fråtse bamsemums så heftig.

Resten av kvelden hadde vi det utrolig artig. Vi så på forskjellig prog på tv, og koste oss værre. I ettertid har han prøvd joint 1 gang, men fant ut at det ikke var tingen hans. Han har heller aldri røyka i ettertid, fordi han fant ut at han ville ha den opplevelsen som han og jeg hadde. All respekt til han.

Simen
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Her er en opplevelse jeg hadde med magiske sopper:

Stoffer: 1,5-2gram Psilocybe Cubensis, noen fyllinger tjall.
Setting: Alene hjemme med mine katter.
Level: 3 (4)
En veldig god og innsiktsfull reise.

Dette er min første tripprapport så den er ikke så veldig bra tror jeg.

Jeg hadde fastet hele dag og ca klokken halv ni tygget og svelget jeg omtrent 1,5-2gram sopp.
Jeg setter meg foran Pc’en og hører på litt musikk og chatter med en kamerat på msn.
Etter 10-20min begynner jeg å kjenne en utrolig god følelse i kroppen, hodepinen jeg hadde var forsvunnet. Alt begynte å virkelig fort og det så ut som om jeg hadde fire armer når jeg skrev på tastaturet.
Han jeg chattet med foreslo at jeg skulle tegne en tegning. Det gjorde jeg. Å tegne var utrolig gøy og jeg opplevde en veldig god ekstase når jeg tegnet ”slaget ved fossen”.



Jeg forflyttet meg deretter inn til stuen hvor jeg planla å høre på litt musikk i surround form. Men når jeg kom inn i stuen ble jeg helt betatt av TV’n som stod på. Frittgående Hope gikk på tv og jeg tente et telys og satt meg behagelig ned i godstolen mens jeg så på dette underlige programmet. Jeg braste ut i latter av de syke sketsjene, har aldri ledd så mye før, strevde som faen med å i det hele tatt puste. Jeg trodde ikke jeg ville overleve å se gjennom hele programmet.
Når frittgående Hope var ferdig skrudde jeg av TV-en og satte på den første LP Pink Floyd kom ut med, The piper at the gates of dawn, med Syd Barrett som vokalist. Dette var HELT sykt. Jeg satte meg ned i sofaen og fyrte litt i min magiske pipe.
Nå begynte det virkelig å skje ting her. Jeg lukket øynene, eller jeg er ikke helt sikker på om jeg hadde de lukket eller om jeg så opp i taket. Men allikevel ble jeg sugd inn i en annen verden. Jeg befant meg i en ørken hvor Pink Floyd spilte kun for meg.
Bandet spilte til min venstre side og Syd Barrett sang til min høyre side. Jeg oppfattet det slik at Syd Barrett vil vise meg hans egen komponerte verden. Vi fløy opp til skyene og alt var omringet av fantastiske psykedeliske farger og mønstre. Jeg hadde det rett og slett helt fantastisk. Syd Barrett forklarte meg hvordan alt holdt seg sammen, hvordan folkene vi så på TV hverdag styrte verden, og at de hadde en slags ”Gude status”. Den vestlige verden var bygd opp av to typer mennesker, de kreative og arbeiderne. De kreative bygde samfunnet og arbeiderne var bare noen byggesteiner for å få samfunnet til å holde sammen. Han forklarte hvorfor han hadde blitt ”gal” at han ikke klarte å skille fantasi og virkelighet, og at jeg gikk i den samme retningen. Jeg måtte skjerpe meg sa han.
Til slutt sa han at jeg måtte skifte side på LP-en. Jeg gjorde det men fant ikke han igjen. Men det gjorde ikke så mye, han hadde gitt meg mer en nok svar. Jeg forstod det slik at denne kvelden var ment for meg, telyset som jeg hadde tent (som jeg kalte ”My light for the night”) og Syd Barrett. Jeg begynte å få litt mindfuck og jeg fant ut at jeg måtte høre på litt roligere musikk for å roe meg ned litt. Jeg satte på Enya og prøvde og slappe av.
En sterk flom av selvinnsikt inntok meg nå. Jeg forstod absolutt alt, hva jeg måtte gjøre for å bli et bedre menneske, jeg måtte spise sunnere, ruse meg sjeldnere og jeg måtte sette mer pris på de små tingene i livet. Jeg bestemte meg for å spise et eple. Det var helt utrolig å tenke på at det eplet hadde vokst på et tre og blitt plukket av en ukjent person og eplet hadde så tatt den lange veien til mine hender. Jeg tenkte veldig mye på hvordan denne personen som hadde plukket det eplet var. Jeg spiste seks epler.
Resten av kvelden så jeg på tv Jeg trodde hele tiden at noen hold øye med meg. Jeg begynte å rope ut: -I am just an ordinary guy who smokes his shit and trippin on his shrooms.
Jeg så på ”My light for the night veldig lenge” Jeg ropte også ut mange ganger: -My light for the night is still shining so incredably bright. Jeg syntes det var vakkert sagt. Jeg hadde massevise høylytte diskusjoner med meg selv mens jeg så meg selv i speilet, jeg fant ut etter hvert at jeg var et ”pent” menneske. Jeg ble veldig glad i meg selv og bestemte meg for at jeg skulle behandle meg selv litt bedre.
Mot slutten av trippen hadde jeg noe helt sinnsykt med mindfuck. Jeg satte og så på tv til klokken var 4 og trippet fremdeles, noe jeg syntes var veldig rart. Jeg la meg for å sove og i syv tiden sovnet jeg.
Når jeg våknet dagen etter var jeg veldig glad og hadde et helt nytt syn på livet, jeg bestemte meg for å gjøre noe nyttig som å rydde rommet.
Jeg tror denne opplevelsen har forandret livet mitt.
Sist endret av Schizoma; 27. februar 2003 kl. 23:41.
Litt off-topic: er det mulig å se "slaget ved fossen?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kult bilde Virkelig
Du hadde visst litt av en tur Schizoma
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
hehe, så evig bra
Re-member
Drix's Avatar
Bra tripp-report!

Som min faste 'venn' i Christiania sier;

I don't sell drugs, I sell life-enhancers
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Hei og hopp, sopp er topp, spis den opp.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ey, Schizoma, du bør linke til trippraporten fra den gangen med solformørkelsen.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Med syre på kvelden

Syren har akkurat kikket inn, akkurat nå. Føles ut som en forelskelse opplevd i ett tidligere liv. Hva? Klarer ikke å tenke i sammenheng. Øgler klatrer oppover vinduet mitt. Og spøkelser, snille spøkelser, de smiler. Det er en hel familie med spøkelser, de bor inne i vinduet, mellom de to glassene. Fingrene mine henger fast i knottene på tastaturet. Har ingen problemer med å skrive, men jeg klarer ikke å tenke i sammenheng. I morgen tidlig er det solformørkelse, jeg skal se den. Full fest her, haha det er jo bare jeg som er her, jeg prater med noen folk over Internett da. Uff da, jeg må ikke tenke så mye, må roe meg, ting kan gå galt. Faen. Tenk om min far kommer inn på rommet mitt nå, han vil skjønne at jeg tripper, må holde fokus på oppførselen min. Pupillene mine er store som faen, STORE SOM FAEN. Haha. Hvem er jeg. Ro deg ned nå, jeg er for ung til å bli gal. Det er morsomt å se meg selv i speilet, smilet mitt er enormt bredt, øynene stikker ut, trolig ti centimeter ut av hodet mitt eller noe sånt. ”Den beste syren i niåsøtti, DEN BESTE SYREN i niåsøtti” Jeg så en nordlending si det i serien to trøtte typer. Jeg ligner på han jeg. HAHA, jeg holder på å le meg i hel. Hysj, jeg må være musestille, min far sover. Hvis han våkner blir han sint, det må jeg for all del unngå. Oi, kattene har verken vann eller mat, jeg må gi dem det. Det er vakkert ute. Den skyen der er fra en annen dimensjon, denne dimensjonen jeg befinner meg i nå. Dette er en eventyr verden. Skyer fra andre verden kommer i natt til jorden for å få med seg solformørkelsen. Alle venter, alle venter i spenning. Hvor er det jeg befinner meg egentlig. Jeg er redd, hvem er jeg. Hjelp. HAHA, der braser jeg ut i latterkrampe igjen. ”Merkelig følelse dette, tror jeg har opplevd det før i en drøm eller noe”.
Huh. ”Hvem er det jeg snakker med, er det noen der? Snakker jeg med noen?”
Hyyysssj, jeg må være stille. Musikken er levende, jeg ser små elementer flyge ut av høytalerne i takt med musikken, faen meg tøft. En sang jeg ikke har hørt før får hele tilværelsen til å smelte. Det har blitt lyst nå, men solen har ikke stått opp. Med syre på kvelden, med syre på kvelden. Det er ikke bare syre på kvelden, men kveld, natt og morgen, ser jeg det stå på noen linjer som dukket fram på dataskjermen. Så vakkert alt er, ikke bare betrakter jeg hallusinasjoner, men jeg befinner meg i en hallusinasjon. Man kan ikke dø uten å ha opplevd dette. Så mange skyer det har kommet fra eventyrverdenen da, begynner å bli alt for mange. Fortsetter det sånn vil jeg ikke kunne se solformørkelsen. Utrolig hvor annerledes jeg tenker når jeg ligger i sengen, min personlighet har forandret seg. Her er det drømmene og psykonautiske ekspedisjoner som holder til. Løgner og ren fantasi er ett annet ord. I natt har jeg opplevd lys bli til mørke, mørke bli til lys, og nå har alle skyene fra fantasiverdenen dekket hele jordkloden slik at ingen kan få med seg solformørkelsen. Det begynner å bli mørkt. Hjelp, jeg tripper som en gal fremdeles. Min far sa til meg at jeg måtte vekke han for han skulle få med seg solformørkelsen. Men det går jo ikke an å se den, himmelen er jo dekket med utenomjordiske skyer, men det blir jo mørkt. Ett meget vanskelig dilemma. Kanskje han ikke kan se skyene, kanskje det er bare personer som er i eventyrland som kan se dem. Hva skal jeg si? Mørket faller over tilværelsen. Jeg må vekke min far, for dette her er helt utrolig. Jeg kan ikke svikte han. –”Pappa, solformørkelsen er i gang, men skyene fra eventyrland har tildekket hele himmelen, så det går ikke an å se solen.”
Hjelp... hva var det jeg sa, jeg har avslørt meg selv. Jeg er fortapt.
- Men det blir jo mørk, svarer pappa som fortsatt er i svime etter det merkelige greiene som heter søvn. Han hopper opp av sengen og titter ut av vinduet. –Dette er jo helt utrolig, sier han. –Ja dette her er helt utrolig, svarer jeg nøkternt tilbake. Men ikke så utrolig som det jeg har opplevd tidligere i natt, tenker jeg inni meg. Jeg løper inn på rommet mitt, jeg har bestått oppgaven min. Nå har jeg ingen bekymringer. Føler meg litt utslitt. Teletubbie på tv. Stor klem.
Skrev nettopp en veeeeeeeeldig lang post om den siste trippen min. Noe ble fucked når jeg skulle poste den,så den forsvant,jeg gidder ikke skrive alt på nytt igjen,så her er en liten oppsummering.

Rusmidler:250 frø Morning Glory,noe hasj.
Sted:Hos en venn i leiligheten hans.

Først røyket jeg et par bøtter,så spiste jeg frøene på cirka en og en halv time.
Vi måtte dra fordi foreldrene hans kom hjem straks,og turen gikk mot en annen venn noen kilometer lengre borte.
På turen merket vi begge at vi ble veldig sliten,noe vi tror skylder morning gloryen.
Vi ble ikke lenge hos den personen vi gikk til,for der skulle det være en liten fest,etterfulgt av en tur til byen,så vi dro mot skogen(anbefales sterkt!)

Vi fant oss et pent sted og røyket litt hasj med pipe.
Jeg la meg ned og så opp mot toppene av trærne som var rundt meg. Med litt artig fokusering så de litt "fancy" ut.
Så så vi en person lengre borte med en hund(?) så vi dro lengre inn i skogen.
Rusen ble kraftigere og kraftigere,til endelig alt så sykt ut.
Alle bladene ble til noen snodige mønstre, og jeg så noen tegn av og til,pluss noen ord som jeg tror var "THEY".
Vi gikk litt fram og tilbake,og jeg sa ofte "Vi gjør det samme" (ikke som en oppfordring,men som noe jeg hadde innsett)
Jeg fikk litt noia for hva som ville skje hvis det kom noen,jeg var redd jeg ikke ville oppføre meg normalt,så jeg fant ut at å sove ut rusen var en god ide.
Jeg la meg ned og hadde noen snodige syn,vennen min ble litt utålmodig etter en stund,og ville hjem.
Senere våknet jeg,og vennen min var borte.
Jeg trodde jeg var død etter noen snodige himmel/helvete scener,og masse annet.
Jeg begynnte å dra hjemover, hele turen(10km) var jeg sikker på at jeg var død,for jeg fikk flashbacks av det som hadde skjedd før jeg døde(jeg hadde blitt påkjørt).
Jeg gikk kanskje til sykehuset men stoppet forran døren,men det kan ha vært en drøm.

Morning Glory er det sykeste jeg noen gang har prøvd...Første del av trippen var utrolig,andre var et mareritt,men jeg er positivt til å gjøre det igjen i den nærmeste framtid
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Det har jeg og merket med Hawaiian Baby Woodorose, det har en helt sinnsyk bodyload og man blir jævlg svak og sliten.
HAHAHA! Satan, er den teksten for real? Skreiv du den mens du trippa?... Lo en god del når jeg leste den.......

Eh...Schizoma altså(Har ikke reloada siden på en stund, posten kom visst etter en mange andre poster
Sist endret av ebsmfm; 12. august 2003 kl. 00:05.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Skrev ikke den dagen etter jeg trippe, med en god pipe seff. Imotsetning til andre stoffer jeg har prøvd husket jeg nøyaktig hvordan jeg tenkte. Sånn at jeg fikk til å skrive trippen innenfra eventyr verden istedet for å skrive den utenfra. Hvis noen skjønner?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Når Fantasi og Virkelighet smeltet sammen

For noen år tilbake drev jeg med mye rart. Lettere sagt en tung narkotika misbruker. Egentlig holdt på i ca. 8 år og endte på nåla til slutt.

Jeg var typen som hadde godt betalt jobb i et datafirma dær jeg var it-ansvarlig. Så jeg hadde en pen sum hver måned.

Jeg bestemte meg for å leie et stort hus alene.... Partyplace tenkte jeg. Og det ble det oxo. Pepperstukere inn og ut av kåken hele tiden. Jeg satt vanlighvis med 50-100 Gram amfetamin. Så hele kommunen og et par tre nabo kommuner. Hadde de værste stukeskallene sine hos meg. Virket på en måte som at jeg var sentrum i alles sinn en periode. Alt avhengte av meg. Jeg hadde den beste peppern, billigste men desidert mest stukete av alle.

Når det går på 1 grammer i smellen 5-6 ganger i døgnet så blir du sjuk i hodet tro meg..... Ko ko ko
Og hvis du har like mange purk etter deg som det jeg hadde så, blir du garantert paranoid. Hvis ikke paranoid schizofren.


Etter et par år i pepperland,
Jeg besøker en kompis som har ordna noe LSD (Svart Stjerne). Han hadde masse pepper og noen extacy også. Jeg hadde spist syre før og syntes dette var morro. En liten privat fest inni hodet liksom. Det beste innen underholdning. Den ultimate sinnsyk opplevelsen... he he

Vi heiv inn på et par skudd med pepper, og en knips hver også syrebiten oppi ganen da.... Ventet spent på at noe skulle skje.

Men dumme meg er så stukete i skallen min at jeg glemmer at jeg har spist syre.
Paranoide meg begynner å se alt jeg er redd for å se nemelig politi.
En stor buss med terror purk kommer kjørenes i min fantasi et stykke unna der kompisen min bodde. Jeg hadde i flere timer sittet å kommunisert med Trær og busker, romvesner i hagen og robocop crusier rundt i nabolaget.
Trærne begynner å hoppe og flytte på seg. Så begynner morroa. Jeg går ut av leiligheten Blir da forsøkt tatt av pacific blue politi på sykkeler, men jeg løper avgårde igjennom hager . Tar saltoer igjennom hekker. I rene matrix stilen. Adrenalinet pumper mens jeg flyr der. Grensen er så sprengt når det gjalt virkelighet og fantasi at. Jeg den dag i dag et år etter ikke har landet skikkelig.

Men jeg er en gutt som liker å gå tur så dette blir nok ikke den siste gangen ....
Flein står for tur og narko sesongen da alle sitter inne å speeder og røyker hasj har så vidt begynt.

Send meg gjerne kommentarer. :-) Happy tripp
Faen. Der virker så fristende med en sopp! Men tror jeg blir forlatt og arveløs om jeg våger... :/ argh! ikke skriv noe som er gøy! Skriv hvor jævla ille det er
Hei Hei igjen !

Tenkte jeg bare skulle si at Trippen endte med at jeg gikk rundt i Sætre i Hurum. Med henda på hodet og var redd for at terrorpoliti med maskingvær skulle skyte meg.

Folk trodde jo at det hadde klikket for meg, noe det også gjorde.
Etter å ha spasert ca. 1 km med henda på hodet. Endte jeg opp på en veranda hos en kar jeg ikke kjente. Jeg husker at han satt inne. Jeg satt meg på utemøblemanget , derpå jeg blir møtt av 5-6 fragler som sto og nikket til meg.... Da begynte jeg å le husker jeg.... Tragikomisk...

Hva faen gjør du når trippen blir så virkelig at du ikke klarer å skille hvem som er de virkelige menneskene og hvem som ikke er.
Det spiller faktisk ganske stor rolle for hvordan man oppfører seg.

Å gå ned til naboen og spørre om å få kjøpe den ene buska hans fordi han var så kul å prate med. Ville gjerne bruken til spaning og greier.....

Helt på tampen!

Jeg kom meg ikke ned fra trippen igjen !!
Reiste opp til legevakta og spurte hva faen gjør jeg nå ?

Ikke ville de ha meg på Lier, så det ble en sprøyte med nosinan og haldol i ræva. Og en liten kjøretur med Onkel til Celle 6 i kjellern i Drammen.

Dagen derpå våknet jeg med krøll tunge og en følelse og ha blylodd hengende i øye lokka. Tro meg alle som har hatt krøll tunge veit hva jeg mener. Tunga krøller seg når du skal prate.
ha ha ha

Nei... Nei... Jeg vil ha fleinsopp. Blir noen med på tur ??
Er du en erfaren freak, med litt fleinkunnskap mellom øra så send en liten mail.

Sogndals traktene her.

Stukerhuene's fellesforbund for billigere pepper !
På 20-årsdagen min drakk jeg og spiste sopp

Fy faen... Jeg og en kompis hadde helt innpå med noen liter øl og bestemte oss for å toppe det hele med fleinsopp...

Like før det slo inn sa kompisen min "noe er galt..."
Jeg kom til meg selv en time senere, da lå jeg på rygg og lo - og noe sa meg at jeg hadde gjort det i ca. en time. Det svirret jævlig mye rart gjennom hodet mitt før jeg klarte å huske hvordan man rører på muskler... Satt meg opp, funderte på hva faen som hadde skjedd, prøvde å snakke og lo meg nesten ihjel av min egen stemme.

Etterhvert kom jeg mer til meg selv og trodde det heftigste var over, plutselig... uhmm... det var som om rusen REIV virkeligheten i fillebiter og dro meg langt pokkerivold bort hvor jeg glemte ALT om vår egen lille verden. Etter en ikke så veldig lang tid kom jeg til meg selv, jeg lå igjen på rygg og lo.

Etter at det var gått en par timer, og en uendelig mengde med virkelighetsflukter var jeg sikkert tilbake i denne verdenen. En veldig merkelig verden, fortsatt tura som faen. Husker jeg gikk inn på badet og syntes det var altfor lite lys der, så ble det fort mye lysere

Mønstret på veggene ble flytende i form og farge, musikken var levende og nesten til å ta på... Mange rare personer og dyr og ting var overalt, med veldig sterke farger. Veldig tegnefilmaktig.

Hvis dere har sett Fear and Loathing in Las Vegas, når de sniffer eter og drar ut... Vel, mine kroppslige egenskaper var ca. likedan.


Mot slutten ble det veldig slitsomt og jeg ønsket jeg kunne sovne.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Noe du selvsagt ikke klarte for hodet var veldig opptatt med seg selv? Du ligger time etter time etter time våken og tror du er nede, men hodet løper løpsk med bisarre tanker og vinklinger. 10 timer lengre våken enn vanlig uten å holde på med noe serlig annet enn å ligge i sengen.

En gang så jeg meningen med HIV klart for meg, det var totalt virkelig. Jeg skjønte hvorfor HIV viruset var i verden, hvordan det fungerte og hvordan man skulle bli kvitt det, det var skikkelig meningsfult. Det var en høyere mening, mener å huske at det var planetens imunsystem som hadde utviklet det pga overbelastning av resurser eller noe i den dur. De fleste detaljene var desverre borte når jeg våkna, lite søvn og mange inntrykk gjør det med deg. Dette var da ikke noe heavy trip men en mindre lsa dose som fikk tankene på gli.
trur ikke en skal spøke med tankene lsa skaper da.
Jeg tok hvertfall mine lsa-tanker seriøse, og det forandret hele mitt syn på verden og ting og mennesker.
Jeg erfarer hasj akkurat nå, ganske artig erfaring egentlig.
Noen her som har prøvd pcp eller pcp?, ikke helt sikker på hva det heter korrekt.
pcp eller pcp? har ikke prøvd det nei, men det er riktig skrivemåte. Så vidt jeg vet kan det brukes som lokalbedøvende middel. det nevnes i terminator to eller no..
Pcp er "angel dust" ellernoe. Mye brukt under 70tallet . Det er det jeg vet om den saken
pcp, eller "angeldust" anbefales ikke. Skal visst ha en koko-prosent på litt over 70. Hold deg heller til mildere saker... (heroin o.l.)
PcP: http://www.freakforum.nu/forum/showt...927#post209923
Sist endret av cyanid; 21. oktober 2003 kl. 10:04.
Opprinnelig postet av docoma
pcp, eller "angeldust" anbefales ikke. Skal visst ha en koko-prosent på litt over 70. Hold deg heller til mildere saker... (heroin o.l.)
Vis hele sitatet...
Når ble heroin et av de milde stoffene?
Opprinnelig postet av Beistet!!
Når ble heroin et av de milde stoffene?
Vis hele sitatet...
mildere.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
PCP er bedøvende middel for hester og andre større dyr, ikke trøkk det i dere.
Det er faktisk over 20 år siden det var lov å bruke pcp på dyr...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Okey, var . Uansett, er ikke noe man har lyst til å putte i seg. Skummelt.
Ville heller fått i meg PCP enn heroin...
Opprinnelig postet av necro
Ville heller fått i meg PCP enn heroin...
Vis hele sitatet...
Det tror jeg nok ikke.
pcp og englestøv er IKKE det samme. Bare så det er sagt.
Tja, med den lille erfaringen jeg har fra PCP så ville jeg si at det er et merkelig men ikke SÅ føkka dop. Heroin har jeg ingen erfaring med, men jeg ville tro at for min del ville det endt på nåla...

Hadde noen gitt meg valget. Heroin eller PCP... Ingen tvil.
Jeg for min del skjønner ikke hvorfor noen tilogmed kan tenke på å ta stoffer slik som heroin og pcp når det finnes eksempler på dets skadevirkninger over alt!
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
PCP er det samme som englestøv. http://www.erowid.org/chemicals/pcp/pcp.shtml
Men jeg har også hørt folk bruke englestøv om amfetamin også.
Jeg har hørt englestøv om både kola og en spessiell type pot også. det ser ut til å være et ganske generelt navn..
Geniale saker og ting det her. Jeg har rota fram en side som heter droger.nu som er en svensk side og selger lovlige rusmidler, riktignok i Sverige. De selger også til utlandet og da lurer jeg: hvilke regler gjelder for sånt her i Norge?
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Alt blir klassifisert som reseptpliktig legemiddel.
Hmm... Tror nokk ikke det er lov i Norge, men kan vel prøve å bestille... Noen som vet om noen plasser i Norge man kan bestille eller skaffe?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Stoff = Hasj av en eller annen sort
Sted = Hjemme hos meg(Lan)

Jeg hadde et LAN sist år som tok helt av. Men en uting var at alle gikk 1 dag før de måtte gå
Men 2 kompiser ble igjen og jeg hadde ca 0.4 g hasj igjen, vi tenkte det var litt lite og vi skulle ta det i en bøtte (bunnen på en 1.5 L cola og toppen på en 1 L flaske)
Det ringte på døren kl 00.00, å det var naboen min.
Han kom ned og spurte meg om jeg hadde hasj, jeg visste ikke hva jeg skulle si, så jeg sa nei.
Men han visste at jeg holdt på så han fikk, vi mekket hasjen.
Så fortalte naboen at han hadde holdt på med speed i 4 måneder! Jeg skvatt til når han sa det, fordi jeg har alltid sitt på han som nerd (data osv) Han sa at han trengte noe å sove på (han hadde vært speedet i 3 dager)

Han fikk den første bøtte trekket, det smalt som faen for han.
Vi andre tok resten, men det som var rart at rett før han skulle gå stod jeg å snakket med han, å jeg snakket uten å tenke over det jeg sa(var ganske høy da)

Naboen gikk og jeg og de 2 kompisene mine så en film (Idle Hands) når vi hadde kommet 20 min på filmen så rørte den ene kompisen musen(scrollen på musen, den som er på mitten på musa)
Plutselig så gikk hele filmen ''fort'' , akkurat som når du ser Tom og Jerry (når Jerry snakker) vi brøt ut i latter, og lo sikkert i et kvarter

Men det som var freak var at den andre kompisen min sa på norsk det som de sa på engelsk i filmen (hvis du forstår), han sa nøyaktig det de sa men han sa det på norsk.
Jeg holdt på å klikke det var så fuck up at det var skummelt.
Så sa jeg bare for kødd at naboen hadde tatt speed oppi bøtten, men det skulle jeg aldri sagt til han for jeg ødla hele kvelden hans

Den kvelden var den mest FREAK kvelden jeg har hatt.
0.4 gram delt på 3 stk og du ble SÅ fucka? Må ha vært no sykt no Men så er jo bøtte ganske sykt så
EDIT: Noen som vet om drømmeurter og diverse andre urter ifra droger.nu ER LOVLIGE i Norge? Kjipt å bli tatt i tollen liksom
Sist endret av Beistet!!; 5. november 2003 kl. 21:28.
det eneste som skjer er at du mister litt penger..
så lenge du kun trenger resept vil de bare sende deg et brev om du har det.
Opprinnelig postet av Beistet!!
0.4 gram delt på 3 stk og du ble SÅ fucka? Må ha vært no sykt no Men så er jo bøtte ganske sykt så
Vis hele sitatet...
hoho, en skikkelig tobakks-kicker, men fra spøk til alvor.. hadde dere ikke tjent mer på å røyke det i en tjobang ettersom det kun var en 0.4 på 3 pers?
0.4 går aldri på 3 pers uansett, da skal det som sagt være noe syke greier. Faktisk mulig å bli stein på 0.13 gram? ...
dette er jo egentlig litt offtopic siden dette ikke akkurat har noe med ruserfaringer å gjøre, men dette er vel det beste stedet å skrive det.
Jeg vet at mange av urtene fra droger.nu er lovlige her i Norge. kan ikke uttale meg om alle, men det er ihvertfall mange av dem som er det.
Til Dan og Beistet!!

D var GANSKE bra mekka da!
Å det kicka som faen også.
Jeg tror faktisk at det var en ganske bra hasj da,som en kompis av meg hadde ''bestilt'' fra en som han kjenner i Spania.

Hasjen var ganske svart over alt.

Det kan også være at vi følte en ganske bra stemning også når vi tok de bøtte trekkene!
Vi tok 2.5 trekk hver.
Godt mulig å bli grisefjern på 0.13 gram med bra hasj i bøtte.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
0,2 er vel egentlig anbefalt minimumsporsjon per pers. men som sagt, hvis reven er bra............