Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4653
-Av respekt for mine medmennesker som lever rundt meg oppgir jeg ingen korrekte navn.

Denne rapporten omhandler en bomtrip og min første skikkelige trip. Dette er det første jeg har prøvd av rusmidler i hele mitt liv (er 20år). Du kan velge om du vil lese trip 1 eller ei, men anbefaler deg å lese innledningen uansett! og deretter bestemme deg for om du vil lese trip 1 eller bare hoppe rett på Trip 2. Har lagt inn trip 2 som et eget innlegg for å gjøre det hele litt enklere. Happp Reading

Innledning:
Denne innledningen er kanskje litt lang og litt OT, men jeg tror den er nødvendig for å få det fulle bildet av trippen slik jeg opplevde den.

Da kan jeg begynne med å fortelle at jeg er en kristen. Ble frelst for ca 4 år siden. Og vær grei og ikke døm meg her og nå. Husk jeg sa kristen, ikke relgiøs. Aldri blande disse. Har ikke tenkt på forkynne noe her så bare ta det med ro. Jeg er bare kristen i den tro om at jeg tror det var Jesus som betalte mine synder slik at jeg slapp å komme til Helvete etter dette livet. Jeg vil og si at jeg kaller meg selv for en slags filosof (som er gresk og betyr kjærlighet til visdom). Jeg unders ofte på hvorfor denne verden er så ond som den er.

Jeg er for tiden Ungdomsleder i en menighet og har oppnådd høy status i denne menigheten om du vil kalle dette for det. Grunnen til denne infoen er bare for at du skal få et slags bilde av hvem jeg er og hva en kristen som meg kan tenke og gjøre. OK, jeg vet jeg lovet å ikke å forkynne noe, men dette vil jeg si ; Hele Bibelen har et klart budskap som mange (også såkalte kristne) overser: leve i kjærlighet. Ikke bare til partner, men till alle og alt og alltid!

Det hender ofte fra tid til annen at jeg sitter med "Knut" og prater om litt mer åndelig føde enn hvilken farge jeg vil male huset neste år eller hvilken type melk som er best.
"Knut" er ikke kristen, men i våre diskusjoner snakker vi om det samme, men med forskjellige navn. Jeg kan si Jesus og han kan si f.eks Sola. Om du skjønenr hva jeg mener. "Knut" er en jeg føler jeg har kjent nesten hele livet. Og jeg stoler fult og helt på ham. Vil ikke gå dypere på livshistorien til "Knut", annet enn at psykadelia og weed muligens har hjulpet han til å forstå livet på et høyere nivå enn de fleste noen gang vil komme.

Av min naturlige nysgjerrighet og noen lange kvelder med diskusjon med "Knut" fant jeg ut at psykadelia var noe jeg ville prøve. (Asså, når du som meg kan preke om Jesus så burde det ikke være noe problem å si at du vil ta psykadelia. Du blir jo sett på som like gal uansett).
"Knut" ga meg masse informasjon om forskjellige psykadeliske stoffer som jeg la til grunne for å prøve dette. Jeg har og tilbragt flere tilmer med lesing av triprapporter, og "Norsk flein på verdens tak" overbeviste meg om at enda som frelst, var det mye mer å oppdage. Jeg kunne jo ikke gi noen mening på noe jeg ikke hadde peiling på eller erfart selv.


(bom)Trip1
Dette skule skje hos "Knut" og vi skulle benytte oss av 2C-B i flytende form. "Knut" hadde allerede erfaring med psykadelia så dette var med andre ord ikke hans første trip.

I flere dager forberedte jeg meg på det som skulle skje enda jeg ikke hadde prøvet det før. Mye research på nettet og nFF og samtaler med venner og pøvde å finne ut om Bibelen beskrev noe om dette. Det jeg fant ut er at Johannes kan ha vært påvirka av fleinsopp. Noen av hans beretninger er iallefall helt lik slik en typisk trip beskrives.
Da dagen endelig kom ble det først en opplevelse av "Grand Theft Auto" IRL (InRealLife), med handling av dop og kontakt med weed-kjøpere. Som du sikkert har skjønt så er ikke dette et miljø som jeg menger meg med til vanlig. Derfor var bare det å kjøpe 2C-B med "Knut" en stor opplevelse i seg selv.

Vi venta til mørke falt på før vi inntok 2C-B'n oralt. Jeg fikk 30mg om jeg ikke husker feil. Vi hadde satt på musikk med en triplang liste med tripmusikk som "Knut" hadde.
Det første jeg merker er at jeg begynner å fryse bittelitt. Deretter at det blir et stor rødskjær i hele rommet og at skygger blir mer synlige. Musikken greier egentlig ikke å sette meg i noen slags form for stemmning slik jeg hadde trodd.

Etter dette skjer det ingen verdens ting!. "Knut" Får også en ganske liten effekt. Resten av kvelden går med på å diskutere om verden og hvordan gjøre den til et bedre sted.
I ettertid viser det seg at vi rett og slett hadde fått noe forbanna skvip av 2C-B. Det funka rett og slett ikke godt nok på meg.
Jeg bestemte meg for at heretter skulle psykadelia tas med å spise sopp for å få full effekt. Og for å unngå å bli lurt av dealere som prøve å tjene seg rike eller nok til å kjøpe det dopet de selv ønsker eller muligens bli kvitt no gjeld. Ikke vet jeg.
Why so serious?
Vandringsmann's Avatar
Trådstarter
Trip 2

Før trippen:
Noen måndere senere og jeg er klar for en ny skikkelig trip med "Knut". "Knut" bodde nå på en litt mer øde plass med litt mer natur. Jeg ringer og han sier han selv er klar, og at han allerede har ferdig tørket fleinsopp. Han vil og at vi skal plukke nye slik at han selv ikke blir tom når vi har trippa ferdig.

Jeg kjører å henter "Knut" og vi drar for å plukke sopp. Jeg fikk her mye god trening i hvordan soppen ser ut og i hvilke miljøer den vokser og trives best i slik at jeg kan plukke selv når jeg er hjemme. Må nesten si at jeg allerede her koste meg med å plukke sopp fra naturens eget supermarked uten tilsetningstoffer. Vi ble enige om at vi skulle møtes dagen etter og trippe siden jeg hadde noen viktige ærender å gjøre.


Jeg møter "Knut" neste dag som avtalt. Klokka passerer 9 på kvelden og nå begynner mitt steg... Vi begynte og ta sopp å klippe dette opp og veie. Vi har 12.5g til gode og siden jeg er en større person så fant vi ut at jeg skulle få mest. Jeg endte opp med å få 6.5g og han 6g. Selv mener han at 5g er perfekt. Men litt ekstra kunne jo ikke skade? =P
Vi sitter å snakker litt om hva som er viktig da han bor sammen med et par som er i 40åra.og disse skal tidlig opp. Så å unngå høye lyder og bråke er viktig. Får også beskjed om at jeg på et vist tidspunkt inne i trippen vil føle meg dårlig, men dette vil gå fort over. Jeg skal også holde meg i nærheten av huset. ellers kan jeg gjøre som jeg vil.
Vi sitter på romemt hans som er i 2.etasje. Et ganske lite rom, men det har plass til seng og en sova og et lite TVbord med en blomst og en laptop som er gradert med tripmusikk og "Hjerter" for den som vil slå ihjel tid.
Jeg har ikke verdens beste luktesans så å spise soppen å skylle ned med vann går som smurt.

Soppen nå inntatt:

Det går ikke lange tiden før kroppen begynte å fryse. Spesielt på tærne. Det var som om noen skrudde rommet ned 15 grader så fort jeg hadde svelgt det siste av soppen. Får låne et par ekstra sokker jeg tar på meg før vi går ned i stua for å fylle på 2 vannflasker vi begge vil ha for å skylle vekk rester av sopp i tannkjøttet.
Få minutter senere kjenner jeg en rar følelse bak på tunga. Nesten litt krydderaktig men noe sterkere. Denne følelsen på tunge ligger en god stund. Og denne får det til å virke som om tunge blir hoven og jeg sliter med å snakke.

Meg og "Knut" sitter nå i sofaen og er klare for hva soppen vil gi oss. Jeg legger etterhvert til at jeg begynner på bli utrolig varm så jeg tar av meg genseren. Samtidig ser jeg at soppen har virkninger på "Knut" og jeg får plutselig en trang for å le. På dette tidspunkt er alt bare morsomt. Jeg ler av alt og jeg har det utrolig gøy. "Knut" sitter på siden av meg og prøver å fortelle en historie jeg ikke husker noen ting av. Han gav ialelfall opp til slutt.
Nå kommer renninger og dette overalt! I nesa,kjeften og øyne. Det har kanskje gått ca en halvtime etter at vi inntok soppen. Jeg kan plutselig se alle hårene med detaljer ingen kamera kunne unnfanget. Jeg ser hvordan hårene på armen blafrer i vinden når jeg rører på armen, jeg kjenner hårene i barten og jeg finner ut at de er sinnsykt irriterende! hvor er høvelen når jeg trenger den? tenker jeg. Men tankene bare flyr vekk med tanke på hva mer som vil dukke opp under denen trippen.
Mer kvalme er også kommet. Jeg tar turen ned på do. Huset er av gammelt slag og har alt gamle hus har, glorete farger, teppetrapper, blomsterdekor på tapet,skjeve rekkverk i trapp og små rom som prydes av vegger i konstant varme farger (rød, mørkebrun osv). Idet jeg kommer inn på det lille badet kan jeg høre skvulpingen i dassen før jeg åpner døra. Soppen har tydeligvis gitt meg sterkere sanser.
Jeg sitter på dassen og prøver og drite før jeg snur meg og spyr litt. på dette tidspunkt beveger alt seg. Belegg på gulv og vegger er i sirkulasjoner og skaper noen stilige mønstre med buer og linjer og jeg vet ikke hva. Jeg blir en stund på dassen og sitter bare med en god følelse av å være med en av mine beste venner på denne opplevelsen. Jeg sitter en stund til på dassen og tenker at "dette er Himmelen".

Jeg føler plutselig hvor at vi mennesker som ikke kan prate til hverandre fordi vi ikke kjenner hverandre blir helt skjøvet til side og dette paret i huset føles så riktig å prate til og jeg har en god samtale med de om alt og ingenting.
Jeg blir mer og mer hoven i munnen og har vanskelig for å prate og jeg bare svelger ord slik at å forstå meg er ingen vits. Da er det altså ingen vits i å prøve å prate og jeg sjangler meg videre opp i teppe-trappa som er blitt så mye bedre å gå i.

Vel oppe på rommet igjen begynner ting å bli heftig. klokka nærmer seg halv 12 og etter å ha gått opp trappen virker døren plutselig vanvittig liten i høyde og jeg bøyer meg for å komme inn. Hendene mine blir lengre og kortere og det samme gjør beina mine, men jeg føler ikke at jeg skjems for hvordan kroppen min ser ut. En god tanke tenker jeg.

Meg og "Knut" begynner å snakke en del, men jeg sitter nok mest på lytte siden og bare ser på alt som puster å rører seg. "Knut" som har trippa før sier ting og setter på forskjellig musikk for å se hvilken effekt dette har på meg. Et sted der en gang skrur han av musikken og går ut av rommet. og jeg føler meg plutselig ensom og forlatt. Rett og slett en tom stemmning, ingen følelser, ingen tanker. Ingenting. En noe rar opplevelse
Jeg får plutselig en ide om at dette er en tilstand hvor jeg selv bestemmer hva jeg vil gjøre med livet mitt, at jeg kan få til alt om jeg bare vil og verden fins i flere dimensjoner og at jeg bare må velge den dimensjonen som passer meg best. Det første som popper meg opp i hodet er ei jente jeg har hatt følelser for en stund og jeg vil bare være med henne slik at hun og kan nyte dette flotte bilde jeg har av farger og mønstre.
Men få minutter senere sitter jeg og "Knut" diskuterer hva denne tilstaden egentlig er. Jeg kommer fram til meg selv at siden jeg kan gjøre hva jeg vil med livet mitt så er dette paradiset. Ikke Gud, ikke Jesus, men en sopp som gjør at du får full kontroll over deg selv. (Yeah right)

Jeg begynner å bli varm og bestemmer meg for å gå og sette meg ute. Etter mye rassing uten sko blir jeg jo selvfølgelig våt på beina og må inn å skifte igjen. Men det går bare få minutter før jeg er på badet igjen med et par sokker i handa som jeg ikke aner hva jeg skal med. legger sokkene fra meg, og tar av med to de parene jeg har på meg før jeg bytter til shorts og går og setter meg ute på verandaen med et håndkle mot varmen og ei flaske vann mot tørsten og på toppen av dette: barbeint. (lenge leve logikk?)
Jeg sitter lenge i en dassblaut stol, barbeint, og bare ser og nyter den flotte naturen. Jeg kan se trær svinge, ildfluer klare som dagen. Månen som prøver å strekke seg ned mot meg. Alt er bare så harmonisk. Både visuelt og psykisk. Fysisk sett kjenenr jeg ingen ting. Er litt varm i skrotten bare.

Plutselig setter en bad trip inn. Jeg går inn igjen. Jeg hører ekko fra TV'en og jeg kan høre samtalen inne i stua vannvittig høyt enda jeg vet de hvisker. Rommene jeg går i blir bare større og større og det tar en evighet å forflytte seg. Når jeg går forbi rommene kan jeg faktisk se hva slags stemning som er i hvilket rom. Det er nesten som om å gå bakover i tiden og se på gamle minner.
Jeg vet ikke hva som skjer med meg elelr kroppen min, men jeg kjenner jeg blir kvalm og vil bare legge meg og få avslutta hele greia så fort som mulig. Men på en annen side vil jeg jo ikke gå glipp av en god trip.
Men det skulle bare 5 minutter til før jeg ble god igjen og jeg gikk ut å satte meg,..igjen.
Hva som har skjedd etter dette er vanskelig å forklare, for jeg husker ikke noe. Det neste som skjer er at jeg plutselig sitter i stua med "Knut" og dette eldre paret(som for øvrig ikke hadde noen verdens ting imot at vi trippet. Fruen hadde nemlig selv prøvd dette og viste hva vi gikk gjennom).

Av hva jeg husker herifra var bare at jeg trodde jeg var kommet til Himmelen hvor jeg ville leve evig. Jeg kunne bestemme hva de skulle si bare ved å tenke en tanke og se på de. Men jeg prøvde hele tiden å stille spørsmål for å finne ut om dette egentlig var Himmelen. Jeg spurte de spørsmål, men ifølge de så fikk de vist aldri tid til å svare. I denne stunden tror jeg at jeg var Gud,så Jesus, kanskje homofil, eller Djevelen og at alt bare handlet om sex. Trodde også alle disse tingene om "Knut" som sitter noen stakkars meter ifra meg. Og han skjønner tydeligvis at jeg er på bærtur og plukker frukt.
På et tidspunkt virket det som om Gud hadde laget soppen slik at alle skulle få oppleve Himmelen og leve evig i trippen og på den måten ha et evig liv.
Da jeg var nær med en åpenbaring, etter tusen spørsmål til de som ikke fikk tid å svare meg selv om jeg fikk svar i min verden, om hvordan man kunne oppnå et liv som kunne få alle mennesker til å leve i godhet, ebba trippen ut.

Jeg var nede igjen. Nyktern. Jeg så ned på meg selv og så shortsen og de barbente fotene, Tankene raste som et høyt og stort uventet fjellras inni skallen på meg. Der satt jeg midt i stua til noen jeg bare hadde hilst på en gang før. Meg, en kristen leder. Jeg hadde oppført meg som en idiot. Jeg hadde tatt "dop". Jeg hadde trodd jeg var selveste Gud. Skamfølesen var stor. Hvordan kunne jeg gjøre dette?. Var dette et kristi liv verdig?. Jeg hadde tydeligvis en gang i trippen trodd at jeg drømte og at jeg kunne gjøre hva jeg ville og deretter våkne uten at det hadde noen effekt på noen. Klokka var å litt over to. Alt hadde skjedd på ca 3-4 timer. I utmattelse gikk jeg og la meg og kjørte hjem dagen etter.

Ettertanke:

Det har nå snart gått en uke og ting har fått synke litt mer inn. Dette var tross alt min første rus. Noe har fulgt meg i drømmene, men noen ting sitter igjen og av det nevneverdig er disse:
-hvorfor følte jeg at det var så mye lettere å snakke med fremmede under tripp?
- hvorfor er jeg ikke alltid like vennlig og usjenert i nyktern tilstand?
-Disse flotte fargene jeg så, hvorfor ser jeg ikke de nå? det er de samme fargene,men på tripp så var det som å se de i HD og blueray på samme tid.
Jeg sitter og med en tanke om at vi alle kan utrette mirakler for menneskeheten om vi bare gidder å stoppe opp i hverdagen og tenke litt selv. Ikke bare følge bjella andre ringer med. Det er jo et faktum at denne verden styres av mektige menn med penger. Og disse vil jo ikke at vi skal se hvor lett vi mennesker kunne ha levd uten det de har å selge. Ull er jo egentlig ikke noe vi trenger når vi kunne hatt hamp. Eller bil og bil dekk? beina mine fungerer godt de. Er ikke noe galt i en sykkeltur heller.

Det virker for meg etter denne opplevelsen at jeg har fått se naturen og jorden fra dens beste side med farger og bevegelser og alt det som hører til. Jeg vet jo og at flein er ulovlig, men hvorfor? det skal jo noe ekstremt til for å dø av dette. Alkoholen dreper jo flere tusen hvert år både direkte og indirekte. Men dette er fult lovlig. Alkohol er jo framstilt og tilstatt. Eneste du gjør med denne soppen er å plukke den og tørke den også spise den. Er det virkelig slik at dersom vi tar psykadelia så blir vi mer oppmerksom på hvor feil denne verden og ikke minst hvordan dette landet styres? kanskje derfor det er ulvolig. Skulle du da komme med meninger som kan ta de mektige ned blir du bare beskyldt for å gå på stoff og slik vil andre kanskje tro at du bare prater svada fordi du er i en "rus" tilstand.

Synspunkt:
Jeg tror jeg vil oppfordre alle til å ta en trip. Min tankegang under trippen handlet for det meste bare om hvordan vi mennesker kunne leve i fred og ro med hverandre og ikke krangle over barsnlige ting. Jeg sitter igjen med en følelse av at alle er like mye verd, om at vi alle kan dømmes. og alt dømmes like hardt. Har og fått mer respekt for andre levende vesner. Jeg har innsett at når jeg dør og det skulle være noe etter døden, så vil det bare være min "Ånd" som får forlate denne jorda.Hvorfor da streve etter mer matiralisme hvis jeg allerede har det veldig bra?
Kanskje er det som "Knut" sa; "Noen tør ikke tenke egne tanker i frykt av å finne sannheten. At vi alle er like. At ingen er mektigere enn andre. At vi ikke trenger bil for å overleve. eller en ny vaskemaskin. Noen mennesker undertrykker deres bevisshet om at de ønsker å finne sannheten, men ikke tør møte den ved å kjøpe f.eks en ny oppvaskmaskin, selv om den gamle enda er iorden."

Jeg vet iallefall at jeg vil ta en ny trip. Aner ikke når. men tror jeg vil forsøke 3-5g. Det ble noe voldsomt denne første gangen med 6.5g iallefall. Men denne verden kan bli så mye bedre. Og kanskje er flein, veien vi alle må gå? Klart det ikke er godt å få en støvel-i-tryne-opplevelse, men for meg, burde sannheten være nøkkelen til alt. Kanskje er ikke min tro den riktige, enda jeg har håndfaste bevis. Men har enda ikke sett noen ulykkelige kristne som forteller hvor fælt det er å være Guds barn. Men denne fleinsoppen kan jo virkelig få deg på noen gode tanker. Jaja, ikke vet jeg. Vi får bare vente og se hva neste trip vil bringe.

Håper du likte rapporten selv om den ble i det lengste laget. Overall en god trip for meg iallefall, dog litt flaut, men men.
Sist endret av mentalmelt; 15. september 2009 kl. 11:44. Grunn: fix
Hørtes ut som en veldig god førstegangs tripp
Det var litt morsomt med innledningen din som beskrev at du var kristen osv, og fikk meg til å undre -
Står det ikke skrevet i bibelen at vi mennesker ikke skal bruke stoffer eller ting som kan endre bevisstheten vår på en måte? Jeg er nok ikke kristen selv, men husker det var en kristen person som fortalte meg det engang.

Uansett, Kp skal du ha Likte rapporten, og håper det kommer flere
Why so serious?
Vandringsmann's Avatar
Trådstarter
Takker for det. Har funnet noe om "hjemmelagde stoffer", har ikke funnet noe om dette som naturen gir selv. Som jeg skrev i innledningen; Johannes har høyst troilg hatt seg en god trip han og =P Liker å sette Bibelen litt på "prøve". Står ganske mye rart når man først begynner å lese.
Fin rapport, men innledningen var bare...ja, bare slik en kristen klarer å skrive. Noen finner det sikkert interessant, jeg finner det bare tøysete. Ha en god dag.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Spennende! Likte innledningen, det ga på en måte rapporten ett litt mer utfyllende utgangspunkt. Høres ut som om du har hatt en fin tripp. Har enda til gode å ha en selv. Men, jeg har per dags dato plukket 37 sopper, er enda ikke 100% sikker på om det er flein da. Men, vi får se.

Kp til deg!
Why so serious?
Vandringsmann's Avatar
Trådstarter
takker. Men vært 100% sikker på at det er flein før du spiser de. Kan også være lurt å ha noen med seg når man tripper første gangen. Det hjalp iallefall veldig for meg.
likte trippen din veldig godt! :P
Jeg lurer dog på en liten ting, Kingpill sier "Det var litt morsomt med innledningen din som beskrev at du var kristen osv, og fikk meg til å undre" betyr det at du ikke er kristen lengre etter trippen? Mulig jeg har hoppet over noen linjer, men fikk det ikke helt med meg.
Fortsett sån! =)
Why so serious?
Vandringsmann's Avatar
Trådstarter
Er nok fremdeles kristen. Kunne sikkert ha skrevet en lengre innledning ang mitt syn på dette med kristendom, men da ville jeg falle OT. Men jeg tror at "Gud" er en kraft og ikke et overlegent supersize menneske, slik som mange prøver å framstille Gud. Det står jo også i Bibelen at Gud er i alt, og i trippen så fikk iallefall jeg en følelse om hvordan alle ting hang så harmonisk i sammen. Vet det er flere som har fått denne følelsen under en trip.

En tanke som også har streifet meg er at dersom jeg er skapt av "Gud" (siden han er i alt) så har han også skapt hjernen min og det er jo her alt skjer. Og vi vet jo ganske lite om hjernen og dersom Gud ikke ville at jeg skulle være i stand til å oppleve trip, så hadde han vel skapt oss med en hjerne som hadde andre funskjoner og han hadde vel heller ikke laget fleinsoppen.Hvertfall ikke så tilgjengelig. Jeg tror personlig at Gud vil at vi skal finne ut så mye som mulig, da hjernen er i stand til det meste. For alt vi vet er det kanskje hjernen vår som er "Gud". Kanskje er alle sin egen Gud?

Men en ting er sikkert: det vil bli flere tripper! Da trippen var på sitt beste hadde jeg en så god fredsfølelse jeg aldri før har hatt. Gud nekter meg ikke å ha det gøy
Why so serious?
Vandringsmann's Avatar
Trådstarter
Sitat av Impetus Vis innlegg
6.5 g tørket??
Det er jo utrolig mye sopp?
Vis hele sitatet...
Jepp. Hadde en erfaren tripper med meg og han syntes 5g var perfekt. Men jeg veier nesten dobbelt så mye. Og jeg fikk også mest da jeg prøvde 2C-B (trip 1). Var redd for at det ikke skulle fungere. Mener også selv at jeg har sterkt psyke. Så da tok jeg heller litt mer for å være sikekr på at ting skulle skje. Men ja, det blir nok ikke så mye neste gang :P tenker jeg vil prøve meg på 2-3g
Sist endret av Vandringsmann; 23. september 2009 kl. 18:15.
6 gram flein tilsvarer ca 300 sopp - Sikker på at du ikke spiste 6.5 fersk sopp, rundt 30 stykker?
Hørtes ut som en fin tripp! Lo litt av den "Satt på dass og dreit, så snudde jeg meg å spydde litt" :P

Så synes jeg det var veldig sporty av de andre som bodde der at dem ikke hadde noe imot at dere spiste. Var det bare noen han leide leilighet av, eller kjente han dem fra før av?
Why so serious?
Vandringsmann's Avatar
Trådstarter
Han leier med de og han kjenner de godt =) Er helt sikker på at det var 6.5g tørket sopp. Men tror ikke det var 300 sopp. Vi hadde vel kanskje 2-3hundre sopp til sammen. Jeg fikk i ettertid høre at den vi tok der virka bedre enn noen andre flein han hadde prøvd. Som nevnt i trippen så gikk det jo ikke lange tiden før virkningene kom. Tror bare dette var første klasses flein
Jeg likte rapporten din! Føler at jeg blir mer og mer klar for psykedelia i nærmeste framtid
Why so serious?
Vandringsmann's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sa-chan Vis innlegg
Jeg likte rapporten din! Føler at jeg blir mer og mer klar for psykedelia i nærmeste framtid
Vis hele sitatet...
Takker for det Vil gi deg samme råd som jeg har gitt tidligere: sørg for en god setting og helst med en god kompis som helst har trippa før. Var dette som gjorde meg såpass trygg både før og under trippen. Det er ingen skam i å ta seg god tid til å forberede en sopptur
Dette var en spennende rapport. Spesielt med ditt noe spesielle utgangspunkt, et utgangspunkt jeg selv hadde en gang i tiden (har til og med vært ungdomsleder).

Håper jeg kan få gleden av å lese flere rapporter i fremtiden!