Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 604
Jeg tenkte å se sport på livesport247. De streamer filmene sine slik at om man bruker winamp så trenger man en h264 codec. Jeg har nå lastet ned en helt ny codec-pakke med h264 og ffdshow. Dette er nå installert. Men når jeg skal streame filmen så kommer kun lyd og ikke bilde. Hva må jeg gjøre for å få bilde?

Er det noe som skal legges i winamp-mappa? må jeg gjøre en eller annen instilling på winamp eller i ffdshow? jeg er helt forvirret.

Jeg får både lyd og bilde på vlc, så streamen er det ikke noe i veien med. Noen forslag hva jeg skal gjøre?

Om noen lurer på hvorfor jeg ikke bare kan se på vlc siden det virker, så sa folka på livesport at man får bedre kvalitet med winamp og h264 codec, enn med vlc.. Jeg vil gjerne se om det er tilfelle.
Trådstarter
Ingen som har peiling?
Sitat av Skoms Vis innlegg
Ingen som har peiling?
Vis hele sitatet...
joda se om du har gjort det riktig