Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2282
Hei søsteren min hadde the sims 2 liggende på rommet sitt så jeg skulle bare 'låne' det av henne.

Hun har sagt at hun ikke får det til å virke, så jeg installerte det nettopp og jeg fikk en feil melding:

Dette programmet har kjente kompatibilitet

Program: The sims 2
Utgiver: Maxis
Plassering: CProgram Files\EA GAMES\The sims 2\TSBin\Sims2.exe


The sims 2 har et kjent kompatibilitetsproblem med denne windows-versjonen.

Kjør program Avbryt

Jeg har windows vista home basic 32-bit.

Noen av dere genier som vet hva som er geil her eller? :P
Sitat av jugax Vis innlegg
Hei søsteren min hadde the sims 2 liggende på rommet sitt så jeg skulle bare 'låne' det av henne.

Hun har sagt at hun ikke får det til å virke, så jeg installerte det nettopp og jeg fikk en feil melding:

Dette programmet har kjente kompatibilitet

Program: The sims 2
Utgiver: Maxis
Plassering: CProgram Files\EA GAMES\The sims 2\TSBin\Sims2.exe


The sims 2 har et kjent kompatibilitetsproblem med denne windows-versjonen.

Kjør program Avbryt

Jeg har windows vista home basic 32-bit.

Noen av dere genier som vet hva som er geil her eller? :P
Vis hele sitatet...
prøv og kjør emulert som xp
Prøv å høyreklikke snarveien/.exefilen til spillet, velg egenskaper og se under fanen kompatibilitet. Der skal du kunne sette det til å kjøre som xp-kompatibel.
Sitat av EmanOn Vis innlegg
Prøv å høyreklikke snarveien/.exefilen til spillet, velg egenskaper og se under fanen kompatibilitet. Der skal du kunne sette det til å kjøre som xp-kompatibel.
Vis hele sitatet...
huska ikke ka det het
men last ned siste oppdatering
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei...

Har samme problemet, men når jeg høyreklikker på Sims2.exe kommer ikke den "Kompabilitet", fanen opp..
Får bare opp Generelt, Snarvei, Sikkerhet og Detaljer..

Noen ide om hva jeg kan gjøre..? Kan INGENTING med Windows Sh.. Vista.. prøver å fikse for lillebrodern.. :P
Sitat av Kimznope Vis innlegg
Hei...

Har samme problemet, men når jeg høyreklikker på Sims2.exe kommer ikke den "Kompabilitet", fanen opp..
Får bare opp Generelt, Snarvei, Sikkerhet og Detaljer..

Noen ide om hva jeg kan gjøre..? Kan INGENTING med Windows Sh.. Vista.. prøver å fikse for lillebrodern.. :P
Vis hele sitatet...
er det en snarvei ?
Sist endret av lucifer92; 4. oktober 2009 kl. 22:31.
bare kjør det du funker fjell på vista x64 uten kompitabilitetsmodus
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er ikke en snarvei.. Å får opp feilmeldinga som er nevnt ovenforr når jeg prøver å starte det..

Dette programmet har kjente kompatibilitet

Program: The sims 2
Utgiver: Maxis
Plassering: CProgram Files\EA GAMES\The sims 2\TSBin\Sims2.exe


The sims 2 har et kjent kompatibilitetsproblem med denne windows-versjonen.

Kjør program Avbryt
Som jeg sa, kjør det.
Sist jeg testa kjørte det helt fint uten en eneste feil uten å kjøre i kompitabilitetsmodus.

Try it Du har ikke noe å tape på det uansett..
Sist endret av eclipze; 12. oktober 2009 kl. 16:43.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Får ikke opp kompitabilitetsmodus.. ;P
Har du prøvd å poke den med en pinne og kjøre som administrator?
Trenger ikke kompatiblitetsmodus i Vista (Home Premium x32) for Sims2, men må kjøre som admin.
▼ ... noen uker senere ... ▼
E jo då admin.. men funke faan ikkje.. -.-
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Høyreklikk og properties eller instillinger. Deretter er det en fane med kompabilitet.
Sitat av Kimznope Vis innlegg
E jo då admin.. men funke faan ikkje.. -.-
Vis hele sitatet...
At du er på administratorkontoen betyr ikke at programmene blir kjørt som administrator.
Høyreklikk på fila å velg "Kjør som administrator" eller noe sånt, husker jeg hadde _STORE_ problemer med mange program da jeg fikk vista første gang, det virker nesten som om de gikk inn for å lage en Windows versjon som var vanskeligst mulig å bruke... Gå tilbake til Xp eller prøv Win 7
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av ROFLCOPTER Vis innlegg
Høyreklikk på fila å velg "Kjør som administrator" eller noe sånt, husker jeg hadde _STORE_ problemer med mange program da jeg fikk vista første gang, det virker nesten som om de gikk inn for å lage en Windows versjon som var vanskeligst mulig å bruke... Gå tilbake til Xp eller prøv Win 7
Vis hele sitatet...
Hehe.. lættar sakt enn jort.. :P men funke still ikkje.. så e usekker på opplegge her.. :S:P