Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 716
Vi har et lite problem. Det ligger en aktiv adsl-linje til vårt hus, som tilhører de som eide huset før oss. Linjen er sagt opp, men idiot-ispen tar den ikke ned. Jeg vet ikke hvilken isp det er, så jeg får ikke sagt ifra at de må få vekk den aktive linjen, slik at jeg kan få koblet opp en ny. Er det noen som vet hvordan, eller som har tilgang til de rette systemene for å finne ut hvilken isp det er? Jeg har bare tilgang til kjipa-kapaksen. Mulig det lar seg gjøre med tilgang til skikkelig kapaks eller til jara eller noe sånt. Noen som har gode idèer? Lar det seg ikke gjøre så må jeg prøve å få tak i forrige eier.
Du får ikke oversikt over ISP gjennom Kapaks. Enkleste er å bare snakke med forrige huseier
bo1e's Avatar
Trådstarter
Mener å huske fra da jeg jobbet med dette at sambandsnummer, som man finner i kapaks, kan gi en del info. Men jara har vel full oversikt. Ja kan hende det er enklest å høre med forrige eier, når man mangler tilgang til de rette systemene