Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2695
Vurdere å anskaffe litt kratom og san pedro kaktus.

For det første lurte jeg på folks erfaring med disse stoffene.
Jeg snakker her om tørket san pedro, kjøpt ferdig tørket.

Spørsmålet er lovene rundt å kjøpe 12,5 gram fra en nettside som forsikrer eg om at dette stoffet IKKE er for "human consumtion", noen som i seg selv burde gjøre den lovlig å importere.

Hvordan måler kratom seg opp mot skikkelige opium-substanser?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av mr_hofman Vis innlegg
Vurdere å anskaffe litt kratom og san pedro kaktus.

For det første lurte jeg på folks erfaring med disse stoffene.
Jeg snakker her om tørket san pedro, kjøpt ferdig tørket.

Spørsmålet er lovene rundt å kjøpe 12,5 gram fra en nettside som forsikrer eg om at dette stoffet IKKE er for "human consumtion", noen som i seg selv burde gjøre den lovlig å importere.

Hvordan måler kratom seg opp mot skikkelige opium-substanser?
Vis hele sitatet...
san pedro er vel på narkotikalisten om jeg ikke tar helt feil, dvs. den er ulovlig uansett tilfelle, og du kan forvente deg bot og/eller prikk på rullebladet om det blir stoppet i posten.

kratom er klassifisert som legemiddel, og er derfor ikke lov å importere uten resept fra lege, som du ikke kommer til å få.

ergo: begge to er ulovlige å importere.

det å skrive "not for human consumption" har selvfølgelig ingenting å si for lovene. det er stoffet som er forbudt eller restriksjonsbelagt, ikke hva det er tenkt brukt som.
Har erfaring med begge stoffene.Jeg har aldri opplevd noe problemer i forbindelse med bestilling over nett,men mulig jeg har hatt flaks.Men har bestillt kratom ivertfall over 20ganger uten at noen av pakkene har blitt stoppet.
Kratom rusen synes jeg er veldig behagelig,du blir veldig avslappa og får en god følelse i kroppen.
Synes personlig det ligner en god del på morfin rus,bare litt svakere og annerledes.
Men pass på,kratom i for store doser er ikke deilig,alt går rundt og du blir veldig kvalm.Har kun hendt meg en gang og da lå jeg over dass-skåla i flere timer før jeg blei bedre.
San pedro har jeg bestil en gang,og da i form av tørket kaktus skinn.Bestillte 50gram og det gikk fint igjennom tollen.
Viss du bestiller san pedro, så er det lurt og kjøpe tomme kapsler i samma sleng.Grunnen er at det smaker helt forjævelig,skikkelig bittert.
San pedro inneholder meskalin samt endel andre stoffer som jeg ikke kan navnet på.
Rusen varer forholdsvis lenge og var helt annerledes enn andre psykedeliske stoffer jeg har vært borti.
Vil si det er ett snillt psykadelika med tanke på "mindfuck",føltes litt knips-aktig ut i starten.
Sist endret av JayHova; 12. juli 2009 kl. 00:46.
mr_hofman's Avatar
Trådstarter
Er det sant at kratomen på everyonedoesit.co.uk bare er tull?
Sitat av mr_hofman Vis innlegg
Er det sant at kratomen på everyonedoesit.co.uk bare er tull?
Vis hele sitatet...
De har forum på everyonedoesit, så du kan jo sjekke der hva folk sier.
Jeg tok vist feil, de har bare 'Customer Reviews' nederst på siden på hver vare.
Sist endret av Quetzalcoatl; 12. juli 2009 kl. 19:43.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hva med brukerdoser? fant en side som solgte 12,5 g tørket san pedro, hvor mange tripper får jeg av dette? har prøvd endel sopp tidligere og noe LSD, går det an å sammenlikne rusen på noen måte?