Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1249
Hallais, noen som joiner å lage en [nFF] Combat Arms clan?
ikke det at jeg har den beste KDR'n da, står på 0.90 for tiden, noen som joiner?
hadde jo vært utrolig fett
er mange måneder siden jeg spilte combat arms! men, fy fader jeg har hatt mange gode timer med det spillet;P Hadde vært kjekt å starta opp igjen:P
Har forresten en nabo som nettopp har sluttet - som var i europa eliten i combat arms. Lå vell rundt 20 plass på topp scoren en stund;P
hadde vært kjekt å fått han med, så hadde vi fått en pang start i alle fall
Sitat av Bassalf Vis innlegg
Har forresten en nabo som nettopp har sluttet - som var i europa eliten i combat arms. Lå vell rundt 20 plass på topp scoren en stund;P
hadde vært kjekt å fått han med, så hadde vi fått en pang start i alle fall
Vis hele sitatet...
Nice!
Hadde vært utrolig fett, vist du klarer å få han med så si i fra
Kanskje jeg blir med, men spørs hvor mange som gidder. Er i norsk klan for øyeblikket, og gidder ikke stikke fra den hvis det ikke blir en del aktive, og med greid KD.

EDIT: Skriv gjerne ingame nick i tråden=) litt kult å ha noen norske å spille med

EDIT2: mitt er lolb0b
Sist endret av lolb0b; 9. juli 2009 kl. 21:02.
Sitat av lolb0b Vis innlegg
Kanskje jeg blir med, men spørs hvor mange som gidder. Er i norsk klan for øyeblikket, og gidder ikke stikke fra den hvis det ikke blir en del aktive, og med greid KD.

EDIT: Skriv gjerne ingame nick i tråden=) litt kult å ha noen norske å spille med

EDIT2: mitt er lolb0b
Vis hele sitatet...

Er og med i norsk clan for øyeblikket:P

mitt ingame nick er Ondskap
Jeg har ikke prøvd combat arms enda, men vurderer å teste det når jeg kommer hjem en gang i neste uke.
Jeg er sikkert med på og joine en nFF klan, og jeg har en god del erfaringer ifra en haug av andre fps spill, så jeg er nok dugende =)
Med jeg....
Nick; Generalkriss
KD; 1,5
NIce, men vist vi får mekka en clan må vi iværtfall få med 8-10 stk
Hei!
Bare til informasjon
Jeg er ikke sikker, men dette er situasjonen:
Jeg laget nettopp en tråd: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=134587

Slashdot forteller at vi ikke skal kalle det en freakforum klan, så om "nFF" er klantag, tror jeg nok dette er en freakforum klan, og det vil neppe nFF crew like.

Jeg vet ikke helt hva han mente, men kanskje du ikke skal kalle klanen for nFF eller freakforum.nu?
Sist endret av VLK; 9. juli 2009 kl. 22:20.
ja, leste den tråden, og er klar over situasjonen
Fra nso i tråden som er liket til over

Vi har ingenting i mot at dere kaller klaner "nFF","Freakforum" eller hva det nå skal være. Det er ikke noe i veien for at "folk fra freakforum" lager seg en klan.
Det vi dog ikke vil at dere skal gjøre er å bruke ordet "offisiell" eller lignende -- ettersom det i så tilfelle ikke er enkeltbrukere som skal stå ansvarlig for det.
Vis hele sitatet...
Sitat av lolb0b Vis innlegg
Fra nso i tråden som er liket til over
Vis hele sitatet...
Nice... altså vi kan lage en uoffisiell nFF clan?
Offtopic:
Ja.
iværtfall... har laget en clan...

Legion 0f Doom
Join de som vil helst over 0.70 K/D

husk "OF" skrives med et null-tall, ikke en O
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Denne tråden gikk litt til helvete, planen også...

Men i fare for å lage en listetråd, så spør jeg bare her, om folk kan komme med Nick, Clan K/D osv..

Hvorfor?
For å få flere med å spille.
Jeg vil gjerne spille med flere norske spillere, og gjerne noen freakere også.
Så vist dere gidder, så skriv ned Nick, Clan, og K/D.
Dere kan sikkert adde mere info som f.eks, vilket våpen har du spesialisert deg på, map osv.

Så da kan jeg begynne.

Ingame nick: -PaneX-
Clan: q CRIPPLE p
http://caclan.nexoneu.com/image/emblem/575.gif
K/D Ratio: 1.32. Den går litt opp og ned nå som det er så mange hackere ingame :S
Yndlings map: Death Room, Brushwood, Junk Flea og Snow Valley.
Våpen: UMP, PP-19, P90

Med andre ord, jeg liker "close combat", og sniping.
Så jeg spiller små maps, med våpen med liten accuracy, høy fire rate og extended magazine.
Også Snow Valley med sniper.


Vil du møte meg ingame?
Spille ilag?
Joine clanen? (jeg er leader)
Bare si i fra, artig med norske spillere!

Vist du vil inn i clanen, vil jeg helst at du skal ha en K/D over 1.10-1.20
Har ikke testet dette spillet før, men siden det er gratis må jeg nesten!
Skal si ifra om jeg blir god nok ;o)