Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 704
Yo!

Har hatt Sony Ericsson W610i siden forrige jul, tror jeg. Altså 1,5 år gammel.

Har hørt på musikk 4 ganger i uka siden jeg fikk den, men i det siste er det blitt dårlig kontakt mellom telefonen og hodetelefonene.
Kjøpte nye hodetelefoner (med Sony Ericsson utgang) som jeg stakk i telefonen, dvs. at problemet ligger i kontakten til telefonen.

Noen som har hatt lignene problem og klart å fikse problemet? Utrolig irriterende med lyd kun på den ene siden.
Om jeg vrir mye på kontakten (sånn at den er litt skeiv) fungerer lyden på begge siden, men en minste bevegelse får lyden enten kun på den ene siden eller mister den helt. Må da vri på kontakten for å få tilbake lyden.
Kan dermed ikke ha mobilen i lommen siden da slutter lyden å fungere.
Du må lodde systemkontakten.

Lever den inn på service, dette vil fortsatt bli dekket av garanti.

Det er liten vits i å prøve selv.

hilsen x-sonyericsson lodder.
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Ja, kan prøve å kontakte de.

Takk!
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Mens vi er inne på emnet må jeg spørre om det finnes en bluetooth løsning rundt dette.

Du bruker ikke kontakten, men kun bluetooth, og parrer disse enhetene sammen slik at jeg deretter kan koble på mitt eget headset istedet for noe annet.

Tegning:

Koss Headset < Koblet til bluetooth mottaker < Sender til telefon via bluetooth
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sony ericsson sine utganger Suger!
Har samme problemet jeg å nå, pakker inn handsfree`en, putter mobilen i lomma for å høre musikk, 2 sekunder etterpå så har handsfree`en falt ut, slik er det hele tiden, jeg blir som regel så forbanna at jeg hiver mobilen i bakken.
Dette problemet har jeg så og si hatt på alle Sony ericsson telefonene jeg har hatt.
Har kjøpt flere ladere og 3.5 mm adaptere til SE'n min..... De tåler overhodet ikke aktiv bruk.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Som nevnt har SE hatt dette problemet siden tidens morgen, og det er fremdeles samme kontakt i bruk på splitter nye W995.