Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 5658
Hallo

Jeg kjøpte i starten av dette året en 50 slot VT server for et år, pga jeg var guild master for en guild. Etter en god del drama er det ikke noe mer guild igjen og jeg sitter derfor igjen med en 50 slot Ventrilo server.

Og nå, til alle dere som sitter uten en VT server å henge på, så er denne VT serveren open for dere.

Litt kort om regler: vær snill, ikke plag andre, så burde alt gå bra.

IP: 84.49.16.99
port: 5106
PW: monkeyme


PM meg eller skriv her for spørsmål.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Kult! Noen spess spill det går i?
superkul
Trådstarter
Kom inn, finn dere en channel og spill deres egne spill.
Er det bare meg, eller er pingen på serveren veldig dårlig?
superkul
Trådstarter
Skal være i orden, fin for meg iallefall.
Pingen min er på omtrend 100 hele tiden, til tider enda dårligere. Jeg har 30/30 fiberlinje, i tillegg til at jeg er koblet direkte inn i altiboxen..
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Min ping er 15 konstant.
Hva er neste?
ranvik's Avatar
fra en lyse har den 15ms til den(altibox).
server står på NGT-broadparkgames-NO-1
2.1 , 2.3 eller 3.x?
superkul
Trådstarter
3.X (ti tegn)
superkul
Trådstarter
Vil bare legge til at vis du har lyst på en egen channel med pw, send meg en PM så ordner jeg det.
Kjempe bidrag !
Pip-Boy 3000
Grimdoc's Avatar
Donor
Om du har leid server hos BroadPark Games:
Om du ikke har behov for en 50 slots server, men heller vil ha en lengre leieperiode med feks 30 slotter, så send en mail til dem.
Jeg fikk i hvertfall det
superkul
Trådstarter
Tingen er vel den at jeg ikke har behov for den i det heletatt
Pip-Boy 3000
Grimdoc's Avatar
Donor
Sitat av Reguslol Vis innlegg
Tingen er vel den at jeg ikke har behov for den i det heletatt
Vis hele sitatet...
Da kan du jo leie den ut igjen. Ta betalt for bruken av den om det ikke er noen regler mot dette i "kontrakten" din.
superkul
Trådstarter
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Da kan du jo leie den ut igjen. Ta betalt for bruken av den om det ikke er noen regler mot dette i "kontrakten" din.
Vis hele sitatet...
Takker, kommer til å sjekke det opp i løpet av dagen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Reguslol Vis innlegg
Vil bare legge til at vis du har lyst på en egen channel med pw, send meg en PM så ordner jeg det.
Vis hele sitatet...
Tenker det hadde vært fint med en egen channel ja... Gamer mye WoW sammen med et par kompiser, hadde vært kjekt med en egen channel med eget pw ja
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Reguslol Vis innlegg
Hallo

Jeg kjøpte i starten av dette året en 50 slot VT server for et år, pga jeg var guild master for en guild. Etter en god del drama er det ikke noe mer guild igjen og jeg sitter derfor igjen med en 50 slot Ventrilo server.

Og nå, til alle dere som sitter uten en VT server å henge på, så er denne VT serveren open for dere.

Litt kort om regler: vær snill, ikke plag andre, så burde alt gå bra.

IP: 84.49.16.99
port: 5106
PW: monkeyme


PM meg eller skriv her for spørsmål.
Vis hele sitatet...
Hei jeg leste nettop dette og lurte på om jeg og noen venner kunne få en kanal/channel til å bruke? Vi er en WoW guild Guild som raider Ulduar og annet og vi lurte på om vi kunne få et rom for 10-25stk
Guild: Beige Einstape
Server: Jeadenar
^^ Hadde vert nice/kult vist vi hadde fått et ^^
▼ ... noen uker senere ... ▼
superkul
Trådstarter
Da er serveren gone, away and lost in the big space of nothing.
Altså tiden har gått ut og den er nede.