Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1249
Jeg skal begynne på Multimedia linje i tønsberg, og skal lage en hjemmeside og vise fram til skolen på et intervju. Noen som har noen enkle tutorials i photoshop som har med webdesign og gjøre ?
ja

bildegalleri...

fil-->automate-->web photo gallery

(r ikke sikker på om det var dette du mente, men det er uansett veldig kjekt!)
http://www.webdesigns.no/pst/tut.php?kat=På%20nettet

Den nederste der kan sikkert være til hjelp
hah.net har en del fine tips og triks når det gjelder photoshop (helst versjon 5 og 6) . På disse sidene finnes også en del gode tips innenfor grafisk design og web design.
Trådstarter
87 0
Takker og bukker.
▼ ... noen uker senere ... ▼
er det noen store forskjeller fra photoshop 6.0 til 7.0??
egentlig ikke. er større forskjell mellom 5.5 til 6.0...
Jeg prøvde så vidt photoshop 7.0, men jeg satte meg ikke skikkelig inn i det, så jeg bare lurte fordi at hvis det hadde vert like store forskjeller som fra 5.5 til 6.0 så hadde jeg holdt meg til 6. 0. ....Takker
sjekk innom www.ascenvia.com ... en del tutorials for nybegynnere også
Anbefaler PS7! Kan være litt uvandt i starten, men du verden hvor effektivt det kan bli etterhvert.
Forøvrig så kan du se på denne posten. Det står en god del nyttige linker i den til diverse tutorials o.l.


Zar0niX