Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 475
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Hei. Sitter på TG og nå har basically alt gått til helvete.

1.Problem: Taskbaren fungerer ikke etter jeg har startet pc'en. Det som skjer når jeg prøver å trykke på f.eks. start er at det kommer en lyd (samme lyden som kommer i msn når man trykker backspace uten å ha skrevet noe først). Midlertidig har jeg klart å løse problemet ved å drepe explorer.exe for så å starte den på nytt, men det må jeg gjøre hver gang jeg starter dataen på nytt. Har prøvd Taskbar Repair Tool, men det koster jo penger for å resette taskbaren til default.

2.Problem: mIRC fungerer heller ikke. Dobbelklikker på .exe filen og timeglasset kommer opp for så å forsvinne 2 sekunder senere uten at noen ting har skjedd. Har reinstallert mIRC 3 ganger nå så det er prøvd. Programmet dukker heller ikke opp i "Prosesser".

Hvis noen vet løsningen på noe av dette så hadde jeg vært meget takknemmelig. Beklager hvis det er postet på feil sted.
noob killer
elukS's Avatar
Høres ut som du har problemer ja...

Siden du skriver her har du tilgang til browseren din, høyreklikk på taskbar og velg oppgavebehandling, se på de prosessene som kjører og se om det er noe som ikke ser "normalt" ut, eventuelt google prosessnavnene.

Kjør en online virusscan, feks: http://security.symantec.com/
Installer windows defender, oppdater signaturene og kjør en scan: http://www.microsoft.com/windows/pro...r/default.mspx
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Trådstarter
Fant roten til alt vondt. Hadde visst fått en trojaner av noe slag som infiserte alle .exe filene på pc'en og lagde random filer i win32 mappen noe som førte til at ingenting funket, deriblandt å starte dataen i safe mode. Dataen er formatert og alt fungerer som det skal. Takk for svar.