Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1013
Har nå fått 3 meldinger gjennom vinterferien som jeg syns er ganske mistenklige.

Den første er slik: Nokia RingtoneManager for all models
Skjønnte ikke hvorfor jeg fikk den siden jeg har SonyEricsson

Så kom den andre 2-3 dager etterpå: Happy Birthday! It is present for you!
Jaha? Skjønte ikke noe av den...

Den tredje som kom for 5 min siden: New Dr.Web antivirus for Symbian OS. Try it!

Ved alle Meldingene er det et vedlegg som jeg ikke "tørr" å åpne.
Nummeret mitt har aldri vært i katalogen og jeg har heller ikke kjøpt noe jamba dritt.
Nummeret som sender medling er: 40478990
Vet noen noe om dette?

Mvh Yellowpillow
Dersom de følger reglene rundt dette skal det holde å svare STOP/STOPP på meldingen for å melde seg av.
Sist endret av Frenor; 22. februar 2009 kl. 12:24.
Problemet er at det ikke er noe jeg har meldt meg på for å få. Det står heller ikke noe i meldingene om hvordan man eventuelt slår av
Prøv å skrive en melding med STOPP til 40478990 uansett!
Det gjore jeg og da kom det tilbake, stop hva?

Prøblemet er nesten løst. Det var en venninne som hadde problemer med sin mobil så den sendte ut til alle hennes kontakter. Ikke det at jeg vet hvordan dette funker..
Sist endret av yellowpillow; 22. februar 2009 kl. 13:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ehh, sjekke nummeret er vel det første du burde ha gjort
Sitat av Carrera Vis innlegg
Ehh, sjekke nummeret er vel det første du burde ha gjort
Vis hele sitatet...
Gjore det, hadde ikke lagret nr hennes, var ikke så god venninne
Sikkert et Symbian-virus som sprer seg via Bluetooth og MMS.