Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 669
Jeg satt i spilte wow for noen uker siden, åsså fikk jeg opp en melding som det sto masse tall og bokstaver bl.a. "Unhandled Exception" (prøver å legge ved et bilde)..
Det jeg da gjorde var å trykke "ok" som var det eneste valget, og raidet mitt var ødelagt fordi programmet avsluttet av seg selv og jeg ble kicka fra raidet

OK, tenkte jeg.. men så skjedde det faan meg igjen, og igjen, og igjen
Det skjedde ikke med noen andre programmer på pcen, så jeg bestemte meg for å bare ta en liten pause fra wow en liten stund
Problemet her er da at når jeg nå har lagt inn tre enkle singleplayerspill på skolepcen, så kommer den samme beskjeden opp

Noen som har et svar på hvordan jeg kan få fikset dette? Jeg er ikke veldig god på pc, siden jeg for det meste bruker den til internett, msn (and alike) og spill da seff.. Så jeg har ikke helt skjønt noe særlig av hva jeg skal gjøre osv..
Trådstarter
26 2
*forvirret*

Mulig jeg bare er dårlig i engelsk + dårlig i data, men skjønte ikke så mye..
Er det noe feil med noe på pcen? Vet ikke om du har drevet med det før, men trur du at du kunne beskrevet hva jeg skal gjøre?
Kjør det repair filen du finner i wow mappen din, om det ikke fungerer, installer det på nytt.
Trådstarter
26 2
Har gjort det.. begge deler

Problemet er da at det ikke bare er wow det skjer på, men også 3 andre spill
Vis oss den nøyaktige feilmeldingen, og informer hva de 3 andre spillene heter.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Skjer dette faktisk i flere applikasjoner kan det begynne å lukte som hardwarefeil.

Gjerne minnefeil.