Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2175
Hallo,

Igår ble min steam account hacket, jeg fikk opp meldinger om at jeg ble logget på et annet sted, jeg byttet jo selvfølgelig passord.
men nå kommer jeg ikke inn på brukeren min og når jeg prøver å trykke "Retrieve a lost account" funker det ikke.
jeg har også fått mail om at e mail detaljer er endret.
så derfor lurer jeg på er det noen måte jeg kan få den tilbake på ? (utenom å kontakte steam) jeg har allerede kontaktet steam, men det virker som om det kan ta litt tid

//Jokkmeister
Sist endret av nso; 13. januar 2009 kl. 19:27.
Tipper du får svar fra steam i løpet av natten/morgendagen. Tipper de stiller tilbake til den gamle mailen (hvis den er byttet) og sender nytt passord dit, eller tar en passord reset på accounten din.

Steam er greie sånn, har du kjøpt spill i butikk kan du scanne/ta bilde av serialen, så har du bevis på at det faktisk er din account.
Gjort samme selv, bare at jeg hadde mista passordet.

Edit: Gjorde det på kvelden (rundt 20.00) og rundt 14.00 dagen etter hadde jeg mail fra steam med nytt passord.
Sist endret av drittunge; 13. januar 2009 kl. 19:37.
Ja, har vært borte i det før selv, men jeg har jo klart å slette mailene hvor det står at jeg har betalt. Men jeg har kortinfo, navn, adresse etc. til noen hjelp ?
og jeg har heller ingen key, pga jeg kjøpte over steam.

Edit: inlegg: 2
//Jokkmeister
Sist endret av Jokkmeister; 13. januar 2009 kl. 19:42.
Endre passord på email..
Hvertfall hvis det er samme PW som på steamacc..
Er typisk at folk prøver seg på epostkto. også, slik at de får endret alt av kontaktinfo på stjålne kontoer..
Skjedde med wowkontoen min vertfall..