Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1646
eg e ny her og vet ikkje helt sikkert om dette e rikti forum men til saken, eg fant ein klomp med svovel ca 100g brukt til å feste gjerdestolper med(tror eg)
det eg lurer på er: er dette reint nok til å bruke i pyroteknikk?

vet dette ikkje e mye og ja eg kunne kjøpt reint svovel andre steder so da e ikkj vits i å skrive det.

takk for svar (viss da står noe fornuftig i de :twisted: )
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Nei. Kan du ikke bare prøve det da?
Very Important Pyrotechnician
PTechSFX's Avatar
Feste gjerdestolper?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Har ikke hørt om å feste gjerdestolper med sovovel, men som Brainiac sier: Prøv. Ikke værre enn det!
(Ps. Hvis du vil bidra mest mulig og kansje få litt "respekt" så les posten din en gang og se litt etter noen skrivefeil :wink: )
Les reglene, dialekt suger.
Reinert med beine !
griped's Avatar
hva er det man bruker en svovelklump når man fester kjerdestolper?
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Ta et bilde av klumpen og legg ut her. Skulle bli lettere å avgjøre da. Hva slags farge har det? Lukt?
Trådstarter
24 1
lukter svovel og eg vet eg skriver dårlig har alti hat problemer med å skrive riktig. har prøvd å bare brennet det og der smeltet å luktet som svovel.
eg sku ha lakt ut bilde men har ikkje kamera
men fargen e gul som annen svovel.


det står også i reglene: Vi vet at det er noe som heter dysleksi, og derfor ser vi også at ingen kommer med spydige poster om en skrivefeil.

lenge siden du leste reglene selv bjølg?
Very Important Pyrotechnician
PTechSFX's Avatar
Da er det sikkert svovel og ingen kan nok hjelpe deg bedre enn deg selv til å avgjøre om det er brukbart.
Trådstarter
24 1
takker for svar
Svovel skal brenne litt også.

Alle vet att "e" ikke er et ord i det norske skriftspråk. Jeg hadde også store problemer med norskfaget når jeg gjikk på ungdomsskolen, men tror jeg faktisk har blitt betre i norsken etter jeg begynte i dette forumet. Bare prøv du så får du teken på det også
forskjell på skrivefeil og dialekt da dumbass
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av freddypyro
det står også i reglene: Vi vet at det er noe som heter dysleksi, og derfor ser vi også at ingen kommer med spydige poster om en skrivefeil.

lenge siden du leste reglene selv bjølg?
Vis hele sitatet...
Eg er dialekt. Det vet du forde om du har dysleksi. Og BTW. Bjølg er Moderator. Jeg og. Og viss du er sarkastisk, så kan det være vi ikke liker deg personlig, kombinert med at du skriver helt wack...

Noen flere spydige kommentarer???

Og festejærestolper? Hvordan da? Smelte masse svovel og fylle ett hull med en stolpe i?
Very Important Pyrotechnician
RubenE's Avatar
Jeg mener å huske at jeg har lest om svovel brukt til å feste flaggstenger. Jeg tror det var på norsk, også. Personlig så tror jeg ikke det er rent nok...
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Eneste muligheten jeg tenker på må være at de bruker svovel og noe annet til å sprenge hull til stolper og slikt, men det virker veldig usansynelig. Jeg skal spørre kjemilærerene mine og noen andre folk om de vet noe om dette! Så skal jeg varsle ifra om jeg finner noe info