Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 500
Hei, har ett problem med Windows Vista Ultimate når jeg skal installerer Sp1. Når jeg starter opp så skal den konfiguerer SP1 men når den er på trinn 3 av 3 så står den bare på 0%. Lot den stå i ett par timer, men fortsatt står den bare på 0%

Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal ordlegge meg på google, så om noen kan hjelpe så er det fint. Vil helst slippe å installerer på nytt da jeg gjorde det for noen dager siden.

Har ett Asus M2A-MX hovedkort, med 2Gb RAM og ett GeForce 8500GT.

Har fått inn SP1 før men nå vil den ikke det

På forhånd Takk
Dette har jeg ikke erfart med min Vista hjemme. Men en ting som du kan gjøre er å ikke laste ned SP1 via Windows Update og heller finne installasjonsfilen på Microsoft sine hjemmesider evt kjøre igjennom denne og se om det kan fungere bedre.
Takk skal prøve dette. Jeg tok en System Restore og nå får jeg ikke lasta ned Sp1 fra windows update. Så da får jeg ta den fra siden dems isteden for