Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 787
Dette er min fars Triumph Herald, jeg tror den er ifra 64.
Dette er faktisk en av de første bildene jeg noensinne tok med noe annet enn kompaktkamera.

Redigert litt for stemningens skyld
Skiltet er med, av den enke årsak at det er fødselsdatoen hans!

Legger ut en i svart hvitt og en i farger, hadde vært kjekt med en mening om hva dere synes, og ikke minst hvem av de som faller i smak.. (om noen av de gjør det)

Alex

http://bildr.no/thumb/270950.jpeg
http://bildr.no/thumb/270951.jpeg
Likte fargebildet best. Føler at du har fårr det gammeldagspreget som gamle bider har...

Litt tamt på en måte.
Sitat av fulloggal
Likte fargebildet best. Føler at du har fårr det gammeldagspreget som gamle bider har...

Litt tamt på en måte.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg var ikke ute etter det hotte moderne preget, som sportsbiler nå om dagen har. Derfor noe alla den type location også
Likte bildet veldig godt, likte dog fargebildet best! Refleksjonene kom kanskje klarere fram i svart/hvitt, men det var egentlig nok i fargebildet. Pene farger som framhever "vintage-looket", men himmelen ble kanskje litt for voldsom og krevende for mine øyne.

Likevel, meget pent bilde, KP!
Sitat av MannY
Likte bildet veldig godt, likte dog fargebildet best! Refleksjonene kom kanskje klarere fram i svart/hvitt, men det var egentlig nok i fargebildet. Pene farger som framhever "vintage-looket", men himmelen ble kanskje litt for voldsom og krevende for mine øyne.

Likevel, meget pent bilde, KP!
Vis hele sitatet...
Thanx... ja, faller litt for fargebildet selv! Himmelen gikk litt bananas, men valgte å beholde det. Takker for kommentar