Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 654
Yus, den skjeldne 60GB versjonen
Jeg trenger info asap om hva slags fingerprints, default essids, broadcasts, whatever en PS3 sender på sitt trådløse nettverkskort.

Nå er det slik at jeg ble akkurat frastjålet denne maskina, og det eneste jeg har er serienummeret til en harddisk som jeg stappet inni som er betydeligere større enn fattige 60GB, som betyr at hvis jeg finner en PS3 så finner jeg ut om den er min.

Jeg skal wardrive den fram, finne tilbake min PS3, hvis ikke så må jeg takke meg til en fattig 2 USB-porters PS3 uten trådløst nettverkskort som erstatning.

Sikkert eneste PS3 60GB i byen her, med hjelp fra dere så kan jeg finne den tilbake.

Utførte også reset av routeren, så logg av min MACadresse finnes ingen steder
Høyst sannsynlig er den allerede demontert og solgt til Polen.



Men for og være litt saklig, har du sjekka om du er pålogget på PSN?
Det einaste du kjem til å misse om du kjøper ein ny er to USB-portar og bakoverkompabilitet. Alle PS3 som vert seld i Noreg har WLAN.
Sikkerhetsklarert
Tviler sterkt på at du kan finne den ut ifra wlan.
Men du kan jo alltids sjekke rundt om det er noen som selger en brukt ps3, så kan du sjekke serienummeret. Det står muligens på kvitteringen/orginal embalasjen også.

For rett pris så kan du alltids få kjøpe min 60gb.
Kom akkurat på at om du har forpakningen til PS3 på loftet eller noe slikt står serienummeret der! :-)
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Sitat av JoNNeMaNN
Det einaste du kjem til å misse om du kjøper ein ny er to USB-portar og bakoverkompabilitet. Alle PS3 som vert seld i Noreg har WLAN.
Vis hele sitatet...
Og såvidt jeg vet så er det kun 60GB som har WLAN? Og bakoverkomp. er veldig viktig.

Serienummeret har jeg, men er ikke sikker hva jeg skal gjøre med det?
Online konto har jeg heller ikke brukt.
Sist endret av Rolsen Royce; 8. september 2008 kl. 07:41.
Sitat av Ter3
Og såvidt jeg vet så er det kun 60GB som har WLAN?[/quote[

Da vet du feil....

Kilde: (En av 618 000)
http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3
Vis hele sitatet...
Edit: Whut? Må jeg legge til karaktere på den edit? Jeg skulle bare fikse en skrivefeil...
Sist endret av MagicalTrevor; 8. september 2008 kl. 07:53.
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Mein feil, da blir det å stille seg utenfor elkjøp og harveste info fra en utstillingsPS3 og ta det videre derifra. Takker og bukker folkens.
Sist endret av Rolsen Royce; 8. september 2008 kl. 07:54.