Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 536
Heisann !

Har et lite problem med PC'n, hatt det i det siste, etter at jeg fikk WoW innpå maskinen. Det hele startet med at jeg og en kamerat overførte hans WoW mappe over til min eksterne harddisk, og så videre inn på min maskin. Etter 1-2 dager nå, har jeg merket at maskinen min har oppført seg litt rart. Skikkelig seig (da mener jeg treig) ved oppstart, og uventede, plutelige shutdowns, at PC'n rett og slett klikker og stopper opp, eller bluescreen ( med en meldig på hvor det står noe om at hvis dette er første gang det skjer, la PC'n restarte blabla. Det står også noe mer, men får ikke tid til å lese lengre ).

Som dere kanskje forstår, er det sikkert noe fusk inni WoW mappa. Sjekka inne der og det ligger uvanlig mange filer innpå der. Normalt sett, som jeg kan huske fra min gamle PC, ligger det en vel ca. 18 filer, er IKKE sikker i det hele tatt. Mange av de filene som ligger innpå den nåværende WoW mappa er ukjente for meg. Det som også har hendt før de mystiske shutdownsa, er at jeg konstant får WoW error. Fikk nylig opp en meldig der det stod World of Warcraft is seriously injured ...

Så til problemløsningen; Hva må jeg gjøre? Har sett en del poster der det står at de må følge en link, legge en fil på skrivebordet e.l. Håper det er noen som kan hjelpe til
Noen ukjente prosesser som kjører, eller starter under oppstart?
Sist endret av Public_htmL++; 9. august 2008 kl. 03:44.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
http://housecall.antivirus.com vil sjekke din maskin for malware\spyware\virus iallefall.

Dog vil neppe noen av disse føre til blåskjerm, ofte er blåskjermproblemer relatert til dårlige drivere eller varme.
Trådstarter
38 2
For å være ærlig, vet jeg desverre ikke. Aner ikke hva som kan anses som uvanlig inni der :/ Desverre. (Angående spørsmål om uvanlige prosesser)
Sist endret av Sh4k3; 9. august 2008 kl. 03:47.
Jeg hadde akkurat samme Problem som deg. Problemet er at Maskinen dumper fysisk Minne. hvertfall det som stod på min skjerm. Jeg Lasta ned og kjørte CC-Cleaner ikke hatt noen problemer etter det.
Trådstarter
38 2
Nice - Kan du gi meg en link eller lignende?
Sitat av Sh4k3
Nice - Kan du gi meg en link eller lignende?
Vis hele sitatet...
http://www.ccleaner.com/download