Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  156 47408
Jaja folkens, lenge siden sist nå. Vi VIF's trenger mer nudiepix så da kjører vi igang med en ny Pose Contest!

Tema? Ingen tema denne gang, det er så magisk ass! Derfor blir det samme stil som første - post bilder i diverse poses. Dommere er Forconin, slashdot, pluss litt påvirkning fra utvalgte personer. (Ja, vi er fremdeles noen elitiske drittsekker, deal with it )

Som forrige gang det var skikkelig pose contest så er det viktig å få med at det ikkje blir juksing. Derfor ber vi deg om å holde en lapp med nicket på bildet. Dersom det er vanskelige poses e.l. så viser vi stor forståelse for at det ikkje er mulig. Å vise hud kan muligens påvirke dei (ellers) totalt upartiske dommerane i di retning. Hårføner ikkje påkrevd. Dersom du er hokjønn gir det mad extra points pga. skeiv kjønnsfordeling.

[COLOR=DarkRed]Vi minner om at dommerpanel = premieutvalg.[/COLOR]
Premien denne gangen er som følger:

#1: Date med nso![COLOR=Red]Winner: Mannen med det store lemmet^W ADSL-ruteren[/color]

#2: Date med ivioyner! [COLOR=Red]WINNER: GothQueen for kreativ nudity, med smakfull lapp og estetisk mus[/COLOR]

#3: Date med barstuck! (Hunkjønn! O_o) [COLOR=Red]WINNER: Fabianca for vakkert serverrom, med parkett.[/color]
#4: Date med slashdot![COLOR=Red]Winner: MrGlass[/color]
#5: Forundringspakke! (kommer med leilighet, lån, bil, muligens delebil, og kredittkortgjeld) [COLOR=Red]Winner: Lunicks for dådyrblikk.[/color]

[COLOR=Red][/color]
Bilde av slashdot og barstuck: (slashdot har mest hår)


Trøstepremie som deles ut til random deltager er date med vår alles lille felleshull: Magisk

http://nff.bitsex.net/618.jpg
[COLOR=Red]WINNER: BUTCHERN!! Vi liker rødt. Minner oss om blod.[/color]

Ulldott får en tier til å betale løsepenger.

Bilder postes i denne tråden, som thumbnail. Benytt gjerne 0o2471 til å laste opp bilder.

Konkuransen blir avslutta NÅR DOMMERPANELET FØLER FOR DET sharpish. Etter det vil vi vurdere innkommne bidrag, muligens foreta en sirkelrunk hvis bidragene er gode nok, og så vil vi annonsere vinnerne i en fantastisk vinnerseremoni

Vil også påminne om at premiene faktisk forventer noe action. Vi vil ikke ha noe oppførsel som sist gang hvor vinnerne ikke henter premien sin.. (Du vet hvem du er søstra til helk! ) Sånt gjør premiene triste, og det er jo ikke bra.

Vel, da har jeg betalt løsepengene for Ulldott, se kvittering under.
Håper nå at kidnapperne løslater Ulldott i tide til neste Pose-Contest!
Det vil bli trist uten vår kjære lille Ulldott

Sist endret av ivioynar; 30. juli 2010 kl. 22:21.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Til slutt vil jeg ta med et par minnefulle bilder fra forrige pose contest:
http://img519.imageshack.us/img519/1955/final101yr6.th.jpg
Jadda, vi kjører seff hu med tits først.

[/quote]

ulldott i god stil, dette er da forrige vinnerbidrag, dommerne kunne simpelthen ikke motstå denne deilige kroppen. Ulldott har også klart å bli VIF etter dette bildet, kanskje et godt tips til alle som føler de fortjener æren? Nakne guttekropper settes stor pris på



Og vi avslutter med vinneren som ikke ville ha premien sin. DÅRLIG rett og slett
Da går jeg først ut med mannekropp og pupper. Anonymitet på internett er for pyser!

Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Skuffende deltagelse så langt. Kanskje det bedrer seg mot helga når promillenivået stiger?
Jeg hiver meg på, ekte dagen derpå!
Husk at en ekte freak ikke har penn og papir!
http://i53.photobucket.com/albums/g70/GothQueen88/HPIM7379_01.jpg
Klarer du å finne musa mi? *dagens tørreste vits*
Sist endret av GothQueen; 31. juli 2008 kl. 01:43. Grunn: fikse bildestørrelsen jah
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Slashdot og Forconin: Jeg har akkurat steget inn i rekken som gevinst.
Sist endret av m0b; 31. juli 2008 kl. 01:50.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Hehe, den er grei |d13m0b. Du får editere deg selv inn i posten :P

Har det siste bidraget noe med saken å gjøre?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Vi kjører PG13
Blir kanskje litt skremt selv, men med påsminka skjegg før avbildning så det ikke så verst ut!

Litt blur var nødvendig grunnet litt ustelte omgivelser...
Sist endret av Butchern; 31. juli 2008 kl. 03:07.
Alkoholisert gamer
Sitat av Butcher'n
Blir kanskje litt skremt selv, men med påsminka skjegg før avbildning så det ikke så verst ut!

Litt blur var nødvendig grunnet litt ustelte omgivelser...
Vis hele sitatet...

Dommere av konkuransen: trenger vi virkelig å forsette konkuransen etter ett så vakkert bilde som dette? Selvom han bomma litt på årstiden..
Jeg tenkte jeg skulle få på en nude pic session i morgen men nå er det faen meg ikke vits engang. Uansett hva jeg finner på blir det ikke så bra som Butcher'n! DØDSBRA!
Butcher'n: Nice! Plutselig ble det en hard konkurranse. Genialt!
Sitat av Butcher'n
Blir kanskje litt skremt selv, men med påsminka skjegg før avbildning så det ikke så verst ut!

Litt blur var nødvendig grunnet litt ustelte omgivelser...
Vis hele sitatet...
Butchere'n Det er et avbilde på at du har sittet på den avskyelige rumpa di foran datamaskinen, symboliseranes tegn på Lite søvn, drikking, og røyking og sosiale nettsider.

NICE
Sist endret av LiLz; 31. juli 2008 kl. 03:40.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Dere må huske at det er mange premier folkens! Så bare å la bidragene flomme inn!
Sitat av Forconin
Dere må huske at det er mange premier folkens! Så bare å la bidragene flomme inn!
Vis hele sitatet...
Det virker som om premiene vinner mer enn deltakerene her.
INTÆRN LAGGER
Sitat av freaker911
Oh my fucking god, nff får gutter her til å ta nakenbilder av seg selv wtf.
Creds til han siste, han glemte lapp med nick ^^
Vis hele sitatet...
Sitat av Forconin
Dersom det er vanskelige poses e.l. så viser vi stor forståelse for at det ikkje er mulig.
Vis hele sitatet...
Dessuten har jeg allerede postet bilde med nick. Huff, nå tar netthoringen min helt av her.
Jesus christ, øynene mine! D:
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Lunicks får godkjent pga tidligere bilde i tråden og cat5 rundt halsen. Og seff strategisk plassert lensflare =D
Sitat av slashdot
Not really.
Vis hele sitatet...
Vel, hadde det ikke vært for enkelte andre som lusker rundt på NFF, skulle jeg løpt meg svett, kledd meg naken, og driti i en spiseskje for dere.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av amanita
Vel, hadde det ikke vært for enkelte andre som lusker rundt på NFF, skulle jeg løpt meg svett, kledd meg naken, og driti i en spiseskje for dere.
Vis hele sitatet...
Hørt om PM før?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Skrekkugle
Jeg tenkte jeg skulle få på en nude pic session i morgen men nå er det faen meg ikke vits engang. Uansett hva jeg finner på blir det ikke så bra som Butcher'n! DØDSBRA!
Vis hele sitatet...
Du kjenner vel til dommerane sin prefseranse for hanekam?!
Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si. Virkelig ikke.
Neutral Good
Mith's Avatar
Har jeg sett deg på Siste Indre Butcher'n? Eller Sebs? Hmm, er noe kjent, men kanskje det er den overdrevne mengden klær som forvirrer meg.
Det er mye mulig men det er litt vanskelig for meg å si.
Sitat av ivioyner
Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si. Virkelig ikke.
Vis hele sitatet...
Jeg.. eh..
Like før jeg flytta, med x'n på siden av meg og RandomiZed som fotograf.
Itniz.

http://stealthe.net/upload/w..jpg



17:40:01 >> <Forconin> dosky: Når stiller du med bidrag til pose-contest a?

Whine over irc
dosky, ingen lapp!

Så, jeg får ta et bilde med lapp senere i dag / helga.
Sist endret av dosky; 1. august 2008 kl. 17:53.
Sitat av Dev
Nok prating, mer bilder!
Vis hele sitatet...
En ekte nFF'er vet at dette betyr:

More tits or GTFO!

Desverre for dere ser jeg meg sky til å kaste buksa på nFF enda, one day, one day people.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
PolkagrisLaila: Konsumer et par først så skal du nok se at du tør
Får fort varige traumer av disse trådene her hvis man ikke er forsiktig.
Faen, det er fredag kl 23.00. Er det ingen som begynner å bli full nok til å gjøre noe du vil angre på i morra ?
Må ansikt være med?
Nei det ble sagt tidligere i tråden at det ikke trengte det. Papir med nick må være med.
Sitat av Knowledge
.. Nja

Vis hele sitatet...
Vi ser så lite at det er nesten skuffende
mkei, bittelitt titts ska bli
mhm
jeg ante ikke at det var så mange kjekke jenter på freak.
Sitat av shroombabe
mkei, bittelitt titts ska bli
mhm
Vis hele sitatet...
Jeg vil ikke akkurat kalle det der for "bittelitt", men hey!
Bedre enn Knowledge sitt, men vi trenger ordentlige poses her.
Det handler ikke om å vise mest kroppsdel, men å ha en kul pose (med mye hud). Vis litt kreativitet, folkens!
Sitat av shroombabe
mkei, bittelitt titts ska bli
mhm
Vis hele sitatet...
Jeg syns de så fake ut! Har du fra en annen vinkel? (lettere å dømme )
Sitat av Blackspot
Jeg syns de så fake ut! Har du fra en annen vinkel? (lettere å dømme )
Vis hele sitatet...
Haha, småsnikete spørsmål om å se ett til bilde ja.. De kan se så fake ut de bare vil for meg, ingen kirurg som har toucha meg noen gang
Sitat av shroombabe
Haha, småsnikete spørsmål om å se ett til bilde ja.. De kan se så fake ut de bare vil for meg, ingen kirurg som har toucha meg noen gang
Vis hele sitatet...
Aha.. kirurger er liksom ikke din type?

For ikke å gå helt OT her: Syns Lunicks har beste bilder til nå
Sist endret av Pheromone; 2. august 2008 kl. 02:13.
Poke er en jente ja, der la du alle mine drømmer om at du var en kjekk odelsgutt i grus.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Bloggen til Poke
Jeg vurderer å poste tits på nFF for å vinne posecontesten og få en date med nso. nso er GUD. Tenk det a.
Vis hele sitatet...
Haha, jaggu gjor du det ikke .
Haha, jaggu leser ikke folk bloggen min også.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Kommunistlesber fascinerer meg.


Meg kun iført bredbandsrouter og en flaske med gentleman jack whiskey^^
Synes dette begynner å få litt 4chan stil jeg.

Kommer det et eget forum kun beregnet for *TITS snart?
Sitat av dynamite
Bittelitt? Var mer enn nok for 2008 for meg...
Vis hele sitatet...
Jeg forstår, det samme skjer med meg når jeg fra tid til annen tar meg et trekk nikotin. MAN ER BARE IKKE VANT TIL DET! Glad jeg tåler pupper.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Shroombabe: Hva sa vi? Bilder skal ha thumbnail i tråden! Get to work!

Pappa er stolt nå Poke, tro meg :P
Sitat av Forconin
Shroombabe: Hva sa vi? Bilder skal ha thumbnail i tråden! Get to work!
Vis hele sitatet...
Hmm.. Får faktisk ikke redigert innlegget jeg da! Så sorry, får bare ikke fiksa på det.

Nice bilde, Poke