Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 578
Hei

For et par dager siden beggynte jeg å få en error massage som det første som kom opp når jeg boota pcn min den sier:

MSI (sin Logo)
A: Drive Error
Press F1 to Resume


Pcn starter helt fint etter jeg trykker F1, og alt utenom USB portene mine funker som det skal, etter som jeg akkurat har kjøpt meg en ekstern harddisk suger dette KRAFTIG hardt... , noen som vet va problemet er?

Nånn som har peiling. trenger dere mer info? spør!
Skru av floppy i bios.
Trådstarter
13 2
Sitat av Fiskn
Skru av floppy i bios.
Vis hele sitatet...
Disabled floppy disk, fortsatt samma problemet )=
Sjekk om USB er disabled i BIOS. Prøv også installer/reinstaller chipsetdriverne til hovedkortet (finnes på produsentens hjemmeside).
Trådstarter
13 2
Sitat av Xtrax
Sjekk om USB er disabled i BIOS. Prøv også installer/reinstaller chipsetdriverne til hovedkortet (finnes på produsentens hjemmeside).
Vis hele sitatet...
Takk takk, det funket, error medliga er også borte, men jeg vettafaen hvordan USB controll shittn har disablet seg selv, å hvorfor i helvete tenkte jeg ikke på det selv, takk igjen