Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1259
Tenkte jeg skulle dele noe av materialet til bandet mitt med freaker'ne

Linken så klart: www.myspace.com/diaryofdementica

Vi har spilt sammen i ett halv år, sangen "payback" er den første vi skrev mens "untitled" er nummer fire og er den som definerer oss mest av de to. har flere låter som ikke er spilt inn/lagt ut, ingen er mikset, bare fremhevet vokaler

Gi oss tilbake melding folkens!

Ripping på sjangeren/musikk typen or whatever kan dere holde
for dere selve dersom du kjenner kritikk bygge opp imot sjangeren er det
like greit å lese en annen tråd, imens er konstruktiv kritikk velkomment.

Stay skeetchy and don't be stupid!
Sist endret av frevev; 17. juli 2008 kl. 16:32.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hvis man skal legge ut musikk i det hele tatt, kan det være greit å advare folk om hvilken sjanger det er.
frevev's Avatar
Trådstarter
Til ære for robhol: Det er blodig hard-høvla metall.
Sist endret av frevev; 17. juli 2008 kl. 16:44.
Sitat av frevev
Til ære for robhol: Det er blodig hard-høvla metall.
Vis hele sitatet...
Aka. Black Metal
frevev's Avatar
Trådstarter
Ingen som har noe som helst å si/fortelle om dette?

Muligens veldig feil forum å dele noe slikt på mon tro?

Sitat av AssCobra
Aka. Black Metal
Vis hele sitatet...
Du min kjære mann, har mest sannsynelig om ikke hele hodet, iallefall deler av det i din anus.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Tja, jeg hører på untitled nå og den var ganske fet, må jeg si. Synes den er litt vel "hakkete" over hele linjen. Instrumentene og trommene blir irriterende etterhvert, og det er litt kjipt at vokalisten ikke klarer å holde stemmen gående, men må stadig hive etter pusten eller hva i faen han enn gjør.

Dere er ikke i mål helt ennå, synes jeg.
frevev's Avatar
Trådstarter
Skal muligens legge over enda en vokal senere, jeg selv driver og jobber med å lære meg scream-vokal. Instrumentene er hakkete? sånn som at de går veldig hver for seg på en måte? =) Det er jeg litt enig i, burde vært litt akkorder osv i bakgrunnen av hovedriff eventuelt litt mer oppdelt hva de forskjellige spiller for å få ett litt "fyldigere" lydbilde. Men alt i alt jeg er mer enn fornøyd med hvordan instrummentene i låta ble, vokalisten lærer veldig mye, forandret seg over halvåret har han også, lærte mye av det som foregikk i innspillings tiden visstnok =)

Og vi har planer om å definere alt, gitarer, trommer og vokal utover høsten/neste år, skaffe oss egne forsterkere, mik for vokalist og definere oss mer i låtskrivninga vår sammen.

blir spennende år tror jeg.